Jip, hier zijn er 10 kilo bij inmiddels. Mijn oude vertrouwde spijkerbroek kan wel omhoog, maar echt niet meer dicht Ik vind het niet erg hoor, zo een bescheiden buikje. Hier zit het vocht (dat blijkbaar gewichtloos is...) aan mijn handen, onderbenen en in mijn gezicht. Ik ben net zwelgje! nog een spam kamertje, mét stoel! Bekijk bijlage 21783
mooi hoor, t kamertje, ik wordt al helemaal jaloers op de stoel, eigenlijk past t bij ons niet meer, kan natuurlijk altijd het badje er uit mieteren en daar de stoel neerztetten...mmm..toch een idee en vocht idd, in handen bij mij ook heel erg, soms lijkt het alsof ze niet meer in hun vel passen
doet dat bij jou ook zo'n zeer Jip, dat vocht? dit is de andere kant van het kamertje. De grote kleding kast staat tegenover de commode Bekijk bijlage 21784
je hebt lekker de ruimte daar of niet, bij ons is t ook niet klein hoor, maar we hebben vrij grove meubeltjes. ja soms lijkt het wel alsof het gaat barsten, vooral s ochtends met wakker worden, later op de dag gaat het wel, en voeten, ja die passen niet meer in de laarzen he, dus ik zal blij zijn als ik weer een rokje met laarzen aan kan
we hebben de ruimte ja! Die grote spiegeldeur op de eerste foto is de inbouwkast, dus kastruimte genoeg voor mevrouw (als ze op dr moeder gaat lijken, heeft ze het nodig!!) en ja, rokje aan... ik kan nu nog wel een paar laarzen aan, alleen loop ik zo oncharmant en zit ik nog minder elegant dat een rokje echt simpelweg niet meer kan hier is het vocht juist andersom, 's ochtends gaat het wel, 's avonds heb ik het idee dat ik uit mijn voegies barst.
ik zal nog es kijken dat ik foto;s maak, komt er gewoon niet van, ga nu ook ff bankhangen.. succes morgen he, krijg je direct uitslag van die 24 hrs urine?
ah vandaar! Wij vonden dat donkere hout zo mooi... kregen jullie m makelijk in elkaar? wij hebben er heel wat bloed zweet en tranen inzitten
Moor: mooie foto's van t kamertje!! En mooie buikfoto. Ik heb t huist heel erg koud de hele tijd.Terwijl ik wel ook heeeeel veel vocht vasthoudt. Ben ik weer abnormaal hehehe Babyd: heeel veel succes morgen. Morgen heb je gewoon je meisje in je armen!!! Ellen: lekker hoor op de bank hangen. Vriendje is ook thuis maar die is aan t guitar hero-en dus daar kom ik maar neit te dicht bij in de buurt whahahhaa Ik ga zo lekker onder de douche. Heb vandaag niet veel gedaan maar toch de hele tijd harde buiken... Waterlelie: gefelciteerd met jullie dochter Emma!!! Maia: geeeen idee natuurlijk, maar hoop wel voor jou dat t snel terug is dat gevoel!! Lijkt me idd erg vervelend! Meiden, allemaal een fijne avond verder! Lekker slapen en dat er maar veel beebjes geboren mogen worden vannacht!
mijn vader heeft geholpen met in elkaar zetten, geloof dat sommige dingen wel lastig waren, vooral de ladegeleiders van de commode......verder ging het wel redelijk
Hoi lieverds, Wat een mooie en lieve reacties allemaal! Helaas heb ik nog niet de puf om alles van me af te schrijven, maar dit is ongeveer ons verhaal: Op zaterdag 10 oktober kreeg ik last van veel vochtverlies. Niet alleen slijm, maar waarschijnlijk ook vruchtwater. Helaas ook bloed en dat was voor de VK reden genoeg om ons toch door te sturen naar het ZH. Daar aangekomen bleek ik 38,7 graden koorts te hebben waardoor ik gelijk een infuus met antibiotica kreeg. De vliezen werden toen ook gelijk goed doorgeprikt waarna ze hoopten dat de weeën vanzelf sterker zouden worden. Dit was ook wel het geval, maar het ging ze in het ziekenhuis niet hard genoeg waardoor ik weeënopwekkers kreeg toegediend. Om 7.00 uur zondagochtend bleek de ontsluiting niet verder te vorderen dan 6 centimeter. Ik kreeg toen het voorstel om toch een ruggenprik te nemen, om zo toch de laatste uren door te komen. Ondanks dat ik daar vooraf zo op tegen was, wilde ik toen graag niet anders meer. Ik zat er eigenlijk goed doorheen. Gelukkig ben ik al die tijd wel heel rustig gebleven en heb de hele bevalling door eigenlijk geen paniek gekend. Omdat het zondag was moesten de anesthesisten uit hun bed gebeld worden, zodat de ruggenprik gezet kon worden, maar met dat ze goed en wel hun nest uit waren zagen de verpleegkundigen dat ik op mijn zij ineens persdrang kreeg. Ik riep nog 'volgens mij komt ie er zo wel uit'. Dus zij eens verder kijken en bleek ik ineens gevorderd tot 9 cm ontsluiting. Ik mocht meteen mee gaan persen. Na anderhalf uur persen was het echter nog niet zo ver en besloten ze daat het tijd was voor de vacuümpomp. Na vier keer trekken en een knipje bij de laatste keer was hij eindelijk daar. Om 10.34 uur werden we de trotse pappa en mamma van SAMUEL JOHANNES HENRICUS CORNELIS VERHOEVEN We noemen hem SAM! Al snel bleek waarom het allemaal 'moeilijker' was verlopen. Sam woog bij zijn geboorte 4840 gram en was 60 cm lang. De arts heeft achteraf ook verklaard dat als hij dit geweten had nooit een vacuümverlossing aan had gedurfd. Gelukkig is het toch zo gelukt! Omdat Sam bij zijn geboorte net als mamma koorts had, werd hij (ook vanwege macrosomie) opgenomen op de kinderafdeling. Bij mij moest helaas de placenta onder volledige narcose worden weggenomen omdat die niet vanzelf kwam. Mijn Hb was daardoor tot 2,8 gedaald (mede ook door toediening van het vele vocht, maar ook door verlies van 3 liter bloed). Dus daarom nogal slapjes. In de loop van de dagen is het allemaal steeds wat meer op de rit gekomen. Gisteren zijn zowel Sam als ik ontslagen uit het ziekenhuis en zijn we heel gelukkig thuis bij de meest trotse pappa van de wereld. We hebben nog heel veel rust nodig na alles wat we hebben meegemaakt en zullen nog niet veel in touw zijn en in staat alle telefoontjes, krabbels, e-mails en alles te beantwoorden. Sorry daarvoor! Foto's volgen zo snel mogelijk! Helaas heb ik de camera nu niet bij de hand om ze in te lezen. Hieronder wel de foto van Sam die mijn moeder gemaakt heeft (en toen hij nog sondevoeding kreeg). Hopelijk tot snel! Liefs, Sam, Gert-Jan en Josien
@ Maia, ik heb dit gevoel ook gehad de eerste 2 weken. Nog een vraagje aan de meiden die al bevallen zijn. Hoe gata het met de ontlasting. ik heb 2 weken lang goed naar de wc gekund nu kan ik al 4 dagen niet. Vanmiddag bij de huisarts geweest en krijg nu movicolon. Hebben jullie hier ook last van?
Hoi Josien! Wat een verhaal meid!!! Het is een flinke jongen hoor, jeetje. Blij dat jullie thuis zijn.