Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker lekker de ruimte, heb er ladeverdelers in staan van de ikea dan ligt niet alles doorelkaar maar netjes geordend

beukenhout paste beter bij ons laminaat en licht gele kozijnen
    heb trouwens een muurschildering van stampertje op de muur staan

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hier gewoon alles netjes gestapeld, zonder lade verdelers. Merken wel of dat goed blijft gaan!
    Leuk zeg, een muurschildering van stampertje! Heb meer meiden gezien die zelf creatief zijn geweest. Dat kan ik dus echt niet!

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Josien, klinkt als een pittige bevalling, maar als ik Sam zo zie is het met een prachtig resultaat. Geniet er lekker van!!

Waterlelie, gefeliciteerd met je dochter Emma!!

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb het de eerste dagen na de bevalling wel, als het eenmaal weer op gang is gekomen gaat het wel weer.
    Wel vervelend voor je. Extra aan de peperkoek en pruimen.

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook lang bezig met BV. Met inderdaad luier verschonen tussendoor. Hoort erbij, soms vind ik het ook best verleidelijk om op flesvoeding over te gaan. Duurt bij mij ook nog es erg lang voordat de bv goed op gang is, heb nog niet zoveel melk. Net als nu ben ik anderhalf uur bezig geweest en Maz heeft nog steeds honger. Om het mezelf niet te moeilijk te maken geven we in zulke gevallen een klein flesje na.
    Op hoeveel voedingen zit Meike nu ongeveer per dag?

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan het ook niet zelf hoor, deze schildering stond al op de muur toen wij het huis kochten en we hebben hem dus laten staan..........

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    josien, wat fijn dat je weer thuis bent, en wat een flinke jongen inderdaad, maar wel een plaatje! Doe lekker rustig aan, en geniet van sam!

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Noa, dat is handig ;)

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Als ik je een tip mag geven; gebruik Domperidon. Bij Senna heb ik het gebruikt op advies van een lactatiedeskundige. Maar niet veel mensen weten het. Het is een medicijn (pilletjes) tegen maagklachten en misselijkheid, maar heeft als bijwerking dat je meer melk aanmaakt. Het zijn dus pilletjes voor jezelf, niet voor de kleine. Volgens mij als je googled op domperidon en borstvoeding (of iets in die trant) moet je meer info krijgen.
    Bij de eerste zat ik op 12 voedingen per dag en dan ook inderdaad minstens een uur bezig, slopend vond ik het op een gegeven moment.
    Maar het gaat natuurlijk wel om een medicijn, dus misschien is een lactatiedeskundige inschakelen wel een goed idee. Bij mij werkte het bij de eerste en ben nu weer langzaam aan begonnen, 2 pilletjes per dag. Het is vrij te krijgen bij kruidvat, etos of apotheek.

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Josien, mooi verhaal. Pittige bevalling. Heb je geen bloedtransfusie nodig gehad? Doe het rustig aan!

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Moor, mooi buikje zeg (alweer aantal pagina's terug...)!!

12. MvN

MvN Niet meer actief

pfff, k heb nu al vanaf 9 uur harde buiken.. die beginnen nu iets pikn te doem. je voelt ze opkomen dan doet t ong een minuutje pijn en zakt weer af :s naa de harde buik is de beeb flink aaant bewege... wel apart.. harde buiken voelde ik eerst nooit..

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hoi meiden

ik kan niet meer slapen hihi ben klaarwakker...mannetje ligt lekker te snurken...
    hier blijven de krampen komen en gaan ben beniewd morgenochtend of het wat gedaan heeft...denk niet veel voelt nog niet zo heftig maar ja de eerste 3 cm heb ik ook niet gevoeld hihi....ben dus wel erg benieuwd!
    Over 5 uurtjes moeten we ons melden bij de verloskamers en gaan ze mn vliezen doorbreken en mag het feest beginnen!!
    Ik heb er zin in! Dalijk mn meisje in mn armen.....

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    babydream, spannend... Nog wel wat uitrusten vantevoren hoor. Je hebt het straks hard nodig. Zet um op..!

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

zonneschijn we lagen even 8 uur al op bed dus heb wel wat voorgeslapen gelukkig hihi gaa het zo nog maar even proberen...echt gek laatste nachtje voorlopig alleen met mn hubby op de slaapkamer....morgen is het wiegje eindelijk gevuld!

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    oooooh baby, spannend meid! Zet hem op!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

Spannend baby :D

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    waterlelie: gefeliciteerd met je dochter EMMA!!!!

josien, wat een heftige bevalling heb je gehad meid, hopelijk kun je nu lekker genieten van je zoon en jullie gezinnetje.

goedemorgen! er wordt weer lekker genachtbraakt zie ik al, al zijn t vooral de nieuwe mama`s die hier zijn...

ik ben hartstikke moe, maar ben zo verkouden dat ik liggend bijna geen adem krijg en teun wakker hou met mijn gesnuif...

babydream, heel veel succes meid! hopelijk is de ontsluiting flink gevorderd vannacht.

ik ga ff zylom onveilig maken en dan wat lezen, over een uur gaat teuns wekker en dan probeer ik nog wel wat te slapen...

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ben benieuwd hoe t met pookie, odess en knuffelkonijn is, die lopen nu toch echt al een poos overtijd!
    dames, hoog tijd dat die beebjes van jullie zich eens laten zien!!!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey sloppy, jij ook hier??? hoe gaat t met aanleggen?

Deel Deze Pagina