Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihihi, nee ik mag 's nachts nog een flesje geven :D Overdag de BV ook omdat ik er nog zo lang over doe en dan komt ze met 2uurtjes al weer, en dan slapen we niet genoeg :)

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Moor: Wat een geweldige buik ben je aan het krijgen!! En je kamertje is super lief geworden. Die stoel staat ook erg leuk :D

@Waterlelie: Gefeliciteerd met je dochter!! Geniet maar lekker van d'r

@Babydream: Ik ken dat maar al te goed die spanning de nacht na dat je gestript ben!! Vandaag is de dag!! Joepie, vannavond miss met je meisje naar huis!!!

@Josien: Wat een bevalling heb jij gehad! En wat goed dat je het zo kan omschrijven!
    Ik heb nog steeds veel moeite om mn bevalling in woorden te brengen en ik sla steeds het laatste stuk over en zeg dan.........alles is uiteindelijk goed gegaan.

*****Meiden die nog niet bevallen zijn NIET lezen (of op eigen risico!!!*****

Gisteren was de VK bij me en ze vroeg naar de bevalling en toen ging ik helemaal in tranen........
    Mijn kraamtranen willen ook nog steeds niet komen....ik denk maar steeds dat ik het wel zonder huilen kan :D

Aan het einde van mijn bevalling ging het bijna mis met Megan en daar heb ik heel veel moeite mee, ik snap zelf niet zo goed waarom omdat ze er gewoon is doordat ik niet wilde dat er wat met haar zou gebeuren. Ik heb heel hard voor haar gevochten en daardoor is ze er nu... en ik weet dat ik daar trots op moet zijn maar na 8jr vechten voor dit kleintje dat het dan in...........tja..
    In elk ander geval hadden ze voor mijn persweeën begonnen waren een spoed KS gedaan, maar omdat mijn stolling van mn bloed niet goed was kon ik geen ruggenprik krijgen. En hebben ze besloten dat er niks anders opzat om het zelf te doen.
    Ook het infuus inbrengen ging niet goed en doordat ik erg verzwakt was hadden ze gewoon niet zo veel keuze meer.
    Mijn kleine meisje kon het geboorte kanaal niet inkomen omdat haar navelstreng te kort was. Ook het eruit trekken met de vacuum was trikkie.
    Ik heb me vreselijk boos gemaakt en toen was ze er na 5keer persen en ze heeft zelfs geen Eihoofd!!! En de blauwe was ook al na een paar dgn weg :D
    Ik weet dat ik trots mag zijn en ik had mn leven willen geven voor mijn kleine pluis, en de VK zegt ook dat het wel een plekje zal krijgen maar dat ik er wel over moet praten.....
    Dus.....ik hoop niet dat hier meiden zijn die het toch lezen.......maar voor die: HET WAS VETTE PECH! Niet iets wat vaak voor komt en als je in het ZK ben je goed!

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

nou meiden kwam even snel zeggen dat we zo naar t zkh gaan!Spannende dag!!!dankjullie wel allemaal voor jullie reacties!

Knufff

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, ik heb t wel gelezen, en kan me voorstellen dat dit heel moeilijk is om mee om te gaan. wat mij betreft kun je er hier gewoon over praten hoor! maar misschien zijn er wel anderen die het moeilijk vinden. zijn er topics hier waar je het kwijt zou kunnen? snap dat de vk zegt dat je er over moet praten hoor!
    doe je dat thuis ook wel???
    gelukkig is alles goed met Megan, dat is het allerbelangrijkste. ik hoop dat je wel optimaal kunt genieten van je kraamtijd! knuffel voor jou!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    babydream: heel veel succes, ik ga aan je denken vandaag!
    zet m op!

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sjee, ik ben er alweer 2 uur uit, ga proberen nog een paar uur te slapen...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Ellen: Dank je voor je lieve woorden! Ik kan er thuis wel goed over praten gelukkig, het is alleen dat ik het nog niet makkelijk doe......maar dat komt wel.
    Gisteren ben ik begonnen met praten en vandaag dan hier en ik ga ff verder op het forum kijken of je hier ook iets heb waar je terecht kan :D

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Waterlelie gefeliciteerd meid en man natuulijk ook.

baby you go girl zet em op.

zie dat jullie lekker hebben genachtbraakt haha ik heb heerlijk geslapen gelukkig en nu hopen dat er straks 2 cm ontsluiting zit. Dan gaan baby en ik samen puffen vandaag:D.
    Half 9 moet ik er zijn

ellen hoop dat je nog even lekker kan slapen meid

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @danjo: heel veel succes vandaag en zet heb op! You go Girl!!!

10. Maia

Maia Niet meer actief

@josien: wat een verhaal! Maar Sam is er en je kunt heerlijk van hem gaan genieten.

@Sloppy: gewoon even een dikke knuffel! Uiteindelijk is alles goedgegaan en heb je je meisje in je armen. Ik snap je wel denk ik, bij mij scheurde bij het weghalen van de placenta de navelstreng af en ik wil niet weten wat er gebeurd was als dat wad gebeurd terwijl Fleur nog in mijn buik zat. Knuffel!

Hier sinds gisteravond ruzie om de bv. Naja geen ruzie maar ze is een beetje gefrustreerd en wil dan happenmaar dan lukt het niet enz. Weet niet wat er opeens is, denk dat ze wat last heeft van haar darmpjes!

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier gisteren wat voorwerk gehad, maar nu is het weer rustig.

Baby: zet hem op meid.

Josien: wat een heftig verhaal zeg. Maar als ik jullie wondertje zo zie, is het dit allemaal zeker waard geweest. Wat een scheetje.

Sloppy: jeetje zeg. Ik heb het ook gelezen en wil je een dikke knuf geven. Is niet niks wat je meegemaakt hebt. Idd wat de vk zegt er over praten.

Ben er een uit bed halen nu, de oudste moet zo naar de psz.

12. Wat een lekker ventje zeg!

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Josien, wat een verhaal. Goed gedaan hoor van je. En geen sorry zeggen dat is nergens voor nodig. Hoop dat je snel weer alle krachten terug hebt en dat jullie heerlijk genieten met en van elkaar.

Sloppy, ook ik heb t gelezen en ik vind ook dat je het gewon hier kwijt kan hoor. We hebben elkaar al die maanden gesteund en daar hoort dit ook bij. Ben blij dat jullie er samen goed over kunnen praten, denk dat het wel echt van belang is dat je het genoeg aandacht geeft.

Baby, ik krijg helemaal kippenvel van jouw woorden dat straks het wiegje echt gevuld is. Veel succes en hoop dat jullie een mooi bevalling hebben.

Danjo, ben zo benieuwd of je vandaag aan het echte werk kan beginnen. Goed teken dat je hebt kunnen slapen, wat krachten opgedaan voor de bevalling!

Maia, beetje opstandig meisje daar in headvillage ;).. succes ermee.

14. helaas hier nog geen beebje...

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Daantje, hoe gaat t nu met Giorgio? las op je hyves volgens mij dat jullie misschien toch naar het ZH moeten?

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Vandaag lekker geen plannen.... en dat komt goed uit met dit weer geloof ik.

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik las dat iemand vroeg hoe het met Daantje gaat.

Vandaag komt de vk daar weer wegen omdat hij dus 2 dagen geleden 70 gram was afgevallen. Mocht hij weer afgevallen zijn begreep ik dan moeten ze door naar de huisarts of ziekenhuis en word hij opgenomen. Meer weet ik nog niet. De vk die Daantje heeft komen alleen s'ochtends langs dus ik hoop dat ze snel iets weten.

18. Jo1979

Jo1979 Actief lid

27 feb 2009
    188
    0
    0
    productie medewerkster
    Bollenstreek
    Josien, wat een verhaal maar wel goed einde! Geniet van je mannetjes thuis ;)

Sloppy, heftig wat je mee maakte, maar heeft toch goed einde geleverd. Maar kan me wel voorstellen dat je vol met ongeloof zit, toch krijgt die ooit wel een plekje. Je mag er blij zijn met je dochter dat ze er is om jou lekker laten genieten etc. Het is altijd goed om erover te praten!! Hou je taai, je komt wel verder hoop ik;)

Hier ....nog niks maar ben wel vandaag precies 39 weken!!

En heb geen reacties gezien van jullie: VK schatte afgl maandag dat mijn kind 7 ponder wordt:$ Misschien word die nog zwaarder...maar a.s. maandag moet ik er weer heen en ben benieuwd of er wat verandering is! Ik weet niet eens hoe groot onze kleine is, misschien ga ik wel vragen om groei echo.

Wel had ik gisteren hele dag harde buik en zere bekken, toch ging ik huishouding doen in de woonkamer:)

Tja, netselgedrang inderdaad maar ik probeer er ondertussen ook veel dutje te doen.

Baby en danjo: ZET HEM OP!!!
    Wie ook nog moet bevallen: GOOD LUCK EN ZET EM OP!!

Ik denk dat ik overtijd zal gaan, maar heb nog een week voor de uitgerekende datum!8) Ik hoop dat mijn kleine oktober baby wordt, en dat wil ik ook!

Nou dames ik blijf hier nog steeds in de gaten houden en probeer ook weer wat te reageren.

Hoe met mijn partner gaat....klote! Hij kwets me zo en probeer hem vertellen waar ik mee zit. Maar die wil er niets van weten over problemen etc. Maar als er problemen zijn en die stapel op, dan blijft t probleem hangen. Ik wil er juist meer over hebben, zodat ik kan genieten. Maar ik geniet laatste dagen niet meer van zwangerschap.
    Omdat mijn partner er nooit ernaar vraagt, omdat ik er vaak over heb. Maar zou toch fijn als hij zo interesses had, maar die laat er niet veel blijken! En dat doe me vreselijk verdriet!! Echt hopeloos, maar hij wil wel vader worden en toch behandeld hij me erg kwetsend.

Dat wil ik even kwijt en trouwens, ik heb me toch voor de zekerheid ingeschreven voor huurwoning en dat weet hij eigenlijk niet. Want t is ook belangrijk dat je er voor inschrijft ivm punten verzamelen en ook als er wat gebeurd. Zeker als deze relatie zo blijft!

Maar goed ik ben best jarloers op aanstaande mama's want ik wil ook graag liefde en warmte aan de kleine geven en kunnen genieten hoe hij of zij beweegt en lacht!

Hopelijk duurt dat niet meer lang! :D

Liefs Jo

19. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goeiemorgen:

Baby en Danjo: jullie heeeeeeel eel succes vandaag allebei!!! Hoop op wat babynieuws

Knuffel: nog steeds niks :( ook geen voorwerk ofzo?? Irritant hoor...

Josien: nogmaals gefelcieteerd!!! Wat een lekker ventje zeg. En knap hoor dat je t toch zelf gedaan hebt!!

Sloppy: ik heb ook je verhaal gelezen...klinkt idd heftig. Maar het is wel belangrijk om erover te praten idd, maar dat kan hier ook wel volgens mij...we hebben idd 9 maanden met elkaar gepraat over leuke en minder leuke dingen en dit hoort er ook bij...Ik vind t knap dat je het toch maar zelf hebt gedaan allemaal en blij dat alles uiteindelijk toch is goed gekomen!

MvJ: balen dat t weer niet heeft doorgezet!

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Ik heb wel redelijk goed geslapen vannacht. Ben nog steeds een beetje brak van de nacht ervoor, maar t gaat al een stuk beter!! Helaas wel pijn in mijn onderrug...normaal komt dat savonds pas opzetten en nu werd ik er wakker mee. Hopelijk trekt t straks nog weg!

Vanmiddag even met de bus naar mijn moeder toe en de rest van de dag lekker niks doen!!! Heerlijk, heb ik echt zin in!

Gisteravond was vriendje al lekker vroeg thuis dus we hebben samen op de bank beetje guitar hero gespeeld (hij dan, mijn buik zit in de weg hihi) en worms. Dus eindelijk weer gerelaxed met z'n 2tjes!! Dat was ook wel weer lang geleden dus daar was ik wel heel blij om!

Nou meiden, hopelijk veel babynieuws vandaag!!!!

Deel Deze Pagina