Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    lopen is nu niet mijn favo bezigheid... ik waggel, wijdbeens en heb zo`n blauw kruis!!! als t bij mij zover mocht komen laat ik me wel ergens droppen door teun, loop ik wel naar huis... hahaha

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Knuffel laten we eerlijk zijn de natuur beslist hoe meer je ermee bezog bent hoe langer het wel eens zou kunnen duren geduld is een schone zaak

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Danjo: mijn vk heeft afgelopen dinsdag nog gekeken met een inwendig onderzoek (had 1 cm ontsluiting en de boel was goed aan het verweken en verstrijken), maar wilde toen niet strippen omdat ze bang was dat ik er alleen maar buikpijn van zou krijgen. Daarmoest het nog iets verder gerijpt voor zijn. Dus ik hoop nu eigenlijk dat ze aankomende dinsdag wel iets kunnen doen. Maar is afwachten.

Odess: ik heb sinds een paar dagen nu ook veel meer afscheiding. Vind het ook zo jakkie. Mijn vk zei dat dit komt omdat het bolleke van beeb daar zo lekker zit te drukken.

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Goedenmorgen allemaal,

Sloppy: Goed dat je je verhaal in ieder geval opschrijft en probeert er over te praten! dikke knuffel ......

Baby: hopelijk ben je druk bezig en kun je vanmiddag genieten van je meissie!

Danjo: vervelend, maar idd je kunt je lichaam wel gaan forceren maar dat is ook de reden dat ze liever niet inleiden als het niet nodig is.

Odess & Knuffel: Balen he! Maar het duurt nu echt niet lang meer;)

Josien: Top foto van je manneke! Doe rustig aan he!

Hier weer voor de controle geweest! Nou moet ik maandag alweer omdat het enige plekje is volgende week;).

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mvj ik vinmd dat wel vroeg hoor dat ze dan al kijken. Hier kijken ze echt niet

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Danjo: ik heb een hele fijne vk haha. Ligt er ook wel aan welke vk ik tref hoor. Hier zijn er 4 in de praktijk.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja maar zo maar kijken zonder reden is toh ook niet goed. Hier zeggen ze dat ze het niet doen ivm bacterien etc

8. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    goede morgen meiden

hier alles goed Senne drinkt heel goed aan de borst, en net zoals bij maia eerst aan de ene kant en dan verschonen, en dan de andere kant alleen die neemt hij ook nog heel gulzig,
    ik wil ook wel wat melk sturen want ik heb ook meer dan genoeg
    xxx

9. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook veel last van afscheiding, twijfelde ook of het vruchtwater was, dus vk gebeld, maar het blijft niet echt stromen/druppen dus toch gewoon afscheiding.
    verder ook rommelende buik en kleine drukt lekker met haar hoofdje tegen mijn bekken onderbuik.
    ook heb ik echt het gevoel om de 5 minuten naar de wc te moeten, herkenbaar???
    Heb nu ook steeds harde buiken die langzaam pijnlijk beginnen te worden, voorweeen??? Hoe voelen die eigenlijk.......

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    mijn eerste weeen voelde alsof ik krampen had van niet naar het toilet te kunnen gaan, de dag erna was mijn zoontje er al , dus ik duim voor je noa
    xxxx

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby nieuws

ze heeft 4 cm ontsluiting net een weeen storm achter de rug dus ze heeft een ruggeprik gekregen.

Noa hier ook periodes dat ik net zo goed op de wc kan blijven zitten

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wow baby maakt t spannend! denk wel dat t vandaag nog gaat gebeuren hoor!

kitty, super dat het zo goed gaat met jullie!

noa, hoop dat t doorzet! succes!

zo, wat een uitroeptekens kun je gebruiken zeg...

danjo, is t nu helemaal rustig in je buik? of rommelt t nog wel af en toe?

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tis nog steeds aan het rommelen

we hebben weer kijkers hier haha

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    wow babynieuws; dan zal het nu wel iets dragelijker worden,
    duurt vast niet heeel lang!

15. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hahaha iedereen is nieuwsgierig!!!

baby: oohhh spannend hoor. Ze heeft vandaag echt haar kindje al!!!

Kitty: wat fijn dat t zo goe dgaat met jullie!!! Ook fijn dat hij zo goed drinkt uit de borst!

Noa: hier ook harde buiken hoor. Zomaar vaak. Geen idee of t voorweeen zijn. Bij mij denk ik niet in ieder geval...
    Gister wel een paar keer pijnlijke harde buik gehad. Ook onder de douche. Maar volgens mij zijn t geen weeen. Dat verschil voel je toch??

Ik ga zo ff naar mijn mammie toe. Heb gordijnen gekocht voor de babykamer (jaja nu al hihi) dus die mag ze gaan maken...vind ze altijd zo leuk :p;)

16. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk ook niet dat het weeen zijn hoor, iedereen zegt altijd als je echt een wee hebt dan weet je dat. nou dat houden we ons daar maar aan vast.
    het is in ieder geval wel aan het rommelen, maar dat hoeft helaas nog niets te betekenen, kan nog steeds gewoon lekker over tijd gaan lopen.

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe spannend voor baby! Wel bijzonder hoor, het idee dat je vandaag je kindje krijgt!

Sannie, fijn he zo'n handige moeder :)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sannie haha makkelijk hoor.

ik verveel me ga ff in bad en dan denk ik ff slapen em als ik dan wakker word loop ik ff na de oliebollenkraam

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi dames!!

ben ik weer! de kraamzorg is nu officieel afgelopen, ze is net de deur uit, dus vanaf nu wat meer tijd voor alles :D :D
    heb vrijwel alles teruggelezen, alleen het is teveel om op te reageren, maar ik denk aan jullie!!

@Cindy; hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Marley!!!

@babydream heel veel succes!!

@ Danjo ; hoe is het nu met jou?

@ sloppy; jeetje meid wat heftig, dikke knuf voor jou. hoop dat je het snel een plekje kan geven :(

@ leonie; hoe is het met jou meid? is er al iets aan het rommelen?

@ mezelf; de kraamzorg is net weg.. ik had 2 dagen extra verlenging ivm dat giorgio's temp telkens 35,8 was ondanks 2 kruiken en omdat Giorgio nog steeds kanariegeel zag door de geelzucht en hij was afgevallen ondanks hij megaveel eet en gemiddeld 8 plas-en poepluiers per dag heeft.

Verder gaat alles goed. Giorgio heeft gister om 22.00 zijn laatste voeding gehad en werd pas wakker om 3.30 en toen pas weer om 7.00, dus daar waren papa en mama wel blij mee..

wat betreft kraamtranen; ik heb ze eigelijk ook niet gehad terwijl ik alles zo overweldigend vind en ik zo blij ben met mijn kleine man

dadelijk even lekker naar de kapper mezelf laten verwennen.. volgende week moet andreas langszaam aan weer aan het werk, vind het erg spannend.. vooral omdat ik met mijn hechtingen nog steeds niet met Giorgio op en af de trap kan omdat het dan net lijkt of alles openscheurt, grr

iedereen heel veel succes!! ik kom vanavond weer ff spieken

groetjes en een dikke knuf van mij en Giorgio

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

@baby zet hem op meid, je kunt het.
    @sloppy meid het is een zware bevalling geweest voor je, en natuurlijk is dit emotioneel ook nog heel zwaar voor je, het is goed dat je er met mensen erover praat, want als je dat niet doet komt het over een paar jaar los maar dan dubbel zo erg.
    als je een keer iets kwijt wilt pb me maar als je wil, ik ben super trots op je omdat je het allemaal niet makkelijk gehad hebt de laatste jaren, een hele dikke knuffel voor jou meid.

Hier vandaag een rust dagje, gister ben ik heel even naar mijn moeder geweest samen met Riley, we hebben toen best wel een stukje gelopen en daarna kon ik niet meer fatsoenlijk op een stoel blijven zitten van de pijn, dus vandaag weer lekker een dagje op de bank en wat kleine taken in huis doen. ik moest de was wel aanzetten had geen mt 50 meer voor mijn kleine meid.
    Gisteravond vond ik Riley zo sneu, ze was helemaal overstuur en ik merkte aan haar dat er iets dwars zat omdat ze niet zo huilde als normaal, ik heb haar toen in badje gedaan toen kwamen er 3 boertjes naar boven, ik had haar nog net voordat ik haar in bad deed ook een schone luier gegeven en 5 min later zat die ook weer vol. ze heeft echt genoten van het badje en daarna haar eten gegeven, ze heeft van half 12 tot vanmorgen 6uur geslapen.

Ik mag blij zijn want Riley slaapt in de nacht veel uren achter elkaar door, ze heeft vaak dat ze om 11uur de laatste voeding krijgt en dan meld ze zich weer op het einde van de nacht.
    eergister had ze om 11 uur voeding gehad en werd pas om 7 uur weer wakker.

vanmorgen haar een voeding gegeven en daarna in bedje gelegt met een kruik, en nu sliep ze wel in haar eigen bedje, ga haar zo wakker maken voor een voeding anders slaapt ze nog langer door.

Fijne dag dames, kom straks nog even kijken en ik ga een mooie foto van Riley erop zetten met het pakje wat ze nu aan heeft want die is geweldig.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina