Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier weer een rustige goede nacht gehad.
    We gaan dus gewoon nog steeds met z'n tweetjes de dag in.

@ Babydream; nog even doorbijten en er ligt een mooie baby op je buik. Zet hem op.

@ Oliebollen; ik las ergens dat er iemand trek had in oliebollen. Elke dag dat ik de reclame van de oliebollenkraam van de LOI zie krijg ik trek in een oliebol. Maar we wachten daar toch nog maar even mee omdat ik soms toch nog wel wat misselijk ben. Ik denk dat die oliebollen dan niet echt goed zullen vallen.

Voor de rest blijft het rustig vandaag bij de rest van de meiden die nog moeten bevallen begrijp ik?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nathalie dan maar misselijk worden ben ik ook altijd heel erg maar heb het ervoor over haha

3. MvN

MvN Niet meer actief

Heeeeey mensen :)

Kwam eigenlijk buddynieuws brengen maar heeft Danjo al gedaan :p

Danjo: Echt vet kut voor je! Ik had echt gedacht dat ze vandaag dan wel een andere manier hadden om je meisje te laten komen :(

Daantje: Echt fijn dat Giorgio niet opgenomen hoeft te worden! Wanneer mogen je hechtingen eruit?

Sloppy: Pff wel helse bevalling hoor! en gooi het er maar uit.. want als ikz oiets had meegemaakt had ik ook alleen nog maar nachtmerries gehad en er onwijs mee gezeten!

Josien: Wat een verhaal!! Je had dus eigenlijk een ks moeten hebben!! Wel een mooi mannentje :D Zit het bij jullie in de familie dat je van die lange kindjes krijgt?

Nou het waren duidelijk voorweeen vanacht.. dat heb ik nog nooit gehad :( vaagheid! Maarja.. er zal wel weer een reden voor zijn!

Gisteravond had ik nog ff snel me haren geverft ( donkerbruin/zwart) zodat ik er nog ff goed uit zou zien op de fotos :p Hefet et verdomme niet overal gepakt :( je ziet allemaal bruin/blonde plekker erdoorheen.. grrr dus ga et nog maar een keer verven :p

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow he Roos ja dan kan je echt nog niet bevallen hoor :D Ziet er niet uit!! :p

5. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: spannend! gaat snel! En fijn dat je de ruggeprik gekregen hebt, zo'n weeënstorm is niet leuk :(

@noa: spannend voor jou ook, wie weet zet het door :)

@kitty, daantje & gusam: fijn dat het goed gaat allemaal :)

nou hier is het ontstoken duimpje een stukje minder ontstoken na een paar betadinebadjes :) daarnet dronk ze ook weer "normaal" dus denk dat ze vannacht gewoon opstandig was (hoop niet dat het vannacht weer gebeurt hihi, al mag ik niet klagen want ze kwam om half 12, half 4 en half 8 voor drinken dus we kunnen prima slapen).

ga even verder lezen om op de rest te reageren ;)

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    :$:$ Ik eet het ook bijna elke dag!!!!

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@roos, wou nog ff zeggen ben net bij de v.k. geweest en beeb is hier Nog steeds niet ingedaald.. balen!! maar goed, was dus allemaal niet erg zei de v.k. ik vroeg nog van hoe het dan zat en of het dan wel zou passen, ze zei dat er vroeger nog wel door de gyn naar werd gekeken, maar dat ze dat nu niet meer deden omdat dat eigenlijk ook geen zekerheid gaf. en dat we het pas na de bevalling zouden weten of het paste ja of nee...:S

maar goed, denk dat jou v.k. het dan nog wel door de gyn laat bekijken.. maar mijn v.k. zei je weet nooit hoe de baby gaat liggen,stel je hebt een "rare"bekken maar je kindje past zich daar aan aan, dan kan het er gewoon door, en soms heb je een normale bekken, en dan gaat het kindje moeilijk liggen, kan het er alsnog niet door..

nouja.. we zullen wel zien toch;) hahahaha

@dames die gaan bevallen suc6!!

8. MvN

MvN Niet meer actief

Maia: fijn dat het duimpje minder ontstoken is nu! is anders ook zo zielig!!

Special K : Ik blij dati k eht niet lust!

Sannehai: Zo zie je maar, elke vk is heel anders!! Maar ik heb denk ik liever een ks dan dat er tijdens de bevalling achter kom dat ze er niet doorpas.. dus liever het zekere voor het onzekere.. Wij hebben wel 2 ontzettend eigenwijze kindjes! :p

9. dat klopt helemaal.. maar geduld is niet altijd makkelijk ;)

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@roos haha ja ik heb ook liever een ks dan er pas bij de bevalling achter te komen, maar mijn v.k. bedoelde volges mij dat het kijken van de gyn ook geen zekerheid geeft... dus dan heb je misschien een ks als het niet nodig is.. maarja zeker dwarse kids.. hahaha;) maar snap wel dat je liever het zekere voor het onzekere hebt en dn een ks hebt dan dat je er dan pas achter komt...maarja.. zal bij mij misschien wel zo zijn dan.. bah..

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hey meiden,

Volgens mijn banner moet ik vandaag bevallen, maar nog niets wat daar op lijkt.... en dat terwijl ik al 3 wkn met ontsluiting loop... grrrrr

Zusterrosa, houdt jou baby zich wel aan de datum?

Sloppy, wat een heftig verhaal zeg. Maar je mag hier alles kwijt. Probeer nu maar te genieten van je meisje en idd veel over praten.

Danjo, balen meid dat het niet doorzet. Ik loop al 3 wkn met ontsluiting, dus dat zegt niks.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik eet die zooi niet haha maar ik zou me er niet al te druk om maken hoor.

curly het zegt ook niks zelf hormonen die ik heb toegediend gekregen zorgen niet voor meer ontsluiting helaas pindakaas.

hier net ff lekker in bad gelegen en nogmaals een pittig woordje met uk gesproken waarop ze lekker begon te trappen dus ik denk dat ze zei lekker puhh veelste leuk hier

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kom ik weer met mijn vraag:

wat eten we vandaag???

hihi ik ga naar de snackbar! eens in de twee weken mag dat van mezelf. heerlijk, kan me er nu al op verheugen.

danjo, al oliebollen gehaald? hier weer aan de chocoladepepernoten.

curly, ik had bij jou al lang een beebje verwacht! voor iedereen komt de uitgerekende datum steeds dichterbij... er lopen steeds meer meiden overtijd. en dat terwijl de eerste oktobermama`s veelal te vroeg bevielen!

heb n kaartje geschreven voor mijn neef en zijn vriendin, ze hebben 3 miskramen achter de rug en nu weer een hele spannende zwangerschap, met 26 weken was er een dreigende vroeggeboorte. ze moest volledig plat en heeft t dus nog zo lang (tot 39 weken!) vol gehouden. ook had ze die bacterie (naam kwijt) waardoor ze meteen aan t infuus moest als de bevalling zou beginnen. al met al heel pittig dus. heb n mooi gedichtje op internet gevonden:
    na zoveel angst en spanning
    na zoveel verdriet en pijn
    is daar eindelijk jullie kleine ventje
    na regen komt zonneschijn!

wel mooi of niet?

14. Maia

Maia Niet meer actief

@ellen: een heel mooi gedichtje!

wij gaan straks laten bezorgen, de griek hier heeft een nieuw bezorgiets geopend dus dat gaan we uitproberen :D

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Super ellen krijg er traantjes van in mn ogen

Ik ga nu na de winkel schoonmama komt me halen en dan gaan we ff bekijken wat we eten

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, lekker!

danjo, jij hebt natuurlijk ook al heel wat meegemaakt...

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Eten...aardappelpannenkoekjes (van Ikea) met kip uit de oven & witlof...

@Kellogs, en dan te bedenken dat ik ijzertekort heb...helpt dan ook niet die gemalen spijkers

@Ellen, mooie tekst

18. @ellen: supermooi gedichtje zeg!

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik ga vanavond kip met gebakken aardappelen en doperwten maken. Mijn vriend haat doperwten, maar ik heb er vandaag trek in, dus heeft hij lekker pech. Ik maar het vast wel goed met de kip, want dat vind ik heerlijk.

Deel Deze Pagina