Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik kook eigenlijk nooit op vrijdag... meestal is t dan puree met een lap vlees en een potje groente ofzo. haha nathalie, hier had ik van de week spagehtti gemaakt, mijn vriend kreeg t bijna niet weg! hij vind t zo vies! ze hoeven niet altijd iets te eten wat ze lekker vinden toch???

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @iedereen die gereageerd heeft op mn verhaal: Bedankt voor jullie lieve woorden en dat jullie het niet erg vinden dat ik het hier verteld heb. Het lucht inderdaad erg op om het wel te delen.
    en als ik naar mijn meisje kijk dan ben ik zo trots op ons dat we het toch maar gedaan hebben :D

@Babydream: Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!! Ik ben zo nieuwschierig!!!!!

@Daantje: Ik heb dat ook hoor met die hechtingen......nu ze gaan genezen doen ze heel erg pijn en als ik na het zitten op sta dan lijkt het of ze uitscheuren....zal er wel bij horen :D

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haai meisjes, ff snel hoor! Ga zo op de bank, tukkie doen!

Alles was uitstekend vanmorgen, bloeddruk gezakt (!), bloed goed, urine goed, CTG goed (duidelijk activiteit in de buik waar ik geen weet van heb...). Conclusie: volgende week op spreekuur van de gyn komen, thats it!
    De week erna gaan ze kijken of ze misschien kunnen inleiden. Mocht kleine er nog niet zijn uiteraard.

Zo, dat was ff snel. Kus en knuffels.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    moor, ff nieuwsgierig, als alles goed gaat, waarom dan toch inleiden?

5. Maia

Maia Niet meer actief

@Moor: fijn dat alles goed was vanochtend!

@Sloppy: tuurlijk ben je trots op je meisje :D

ik heb trouwens sinds de bevalling op 1 plek in mijn onderbuik in m'n rechterlies vlak boven m'n schaambot een pijnlijke plek, helemaal als ik erop druk. Zit te twijfelen of ik de dokter ervoor zal bellen of het gewoon even zal afwachten nog..

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

goeie vraag Ellen :D vroeg ik ook.
    Omdat ze de indruk hebben dat ik me erg veel zorgen maak. Dat klopt ook wel!

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

#29547 Gusam, 16 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2009
    hey dames,

Deze foto wilde ik jullie ook niet onthouden.

XXX gusam

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Gusam, wat een poppie! Aw wil ik ook :D Je straalt helemaal :)

Moor, wat fijn dat het allemaal zo goed is!!

Danjo, heb jij de oliebollen al binnen?

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

Meiden deze kleertjes bedoel ik, ik vind die zo gaaf.

XXX Gusam

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen mooi gedichtje hoor! Ennuh, je hebt me op foute ideeen gebracht heb de choco pepernoten ook gevonden :D

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

Dames nog eentje, en dan is het weer genoeg.

XXX Gusam

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaaaaaaaaaaa zit aan de oliebollen lekker hihihi.

gusam mooie fotos hoor.

ellen wij eten broodje hamburger eigenlijk vaak op vrijdag met geb champ en pap en uien jammie.

lunaaaaaaaaaaaaa hoe is het met jou meis.

roos vervelend die voorweeen maar ja hoort erbij ( weet je een heeel klein beetje wat je straks te wachten staat)

mannen en eten ach ja als niet goed is smeren ze maar een broodje toch. ik heb een echte broodeter in huis dus als hij geen zin heeft in iets eet ie brood helemaal goed. ( ik ben nl een alleseter) nog net geen kliko haha

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    gusam, wat een supermooi meisje heb je toch!!!

haha chocpepernoten zijn echt mijn verslaving nu. heb gister stiekem 2 zakken in de boodschappenwagen gegooid, bij de kassa keek teun me aan! haha

danjo, lekker br hamburger! hadden wij vorig weekend.

goh, moor, wel super dat ze je dan willen inleiden! zorgen maken is natuurlijk ook niet goed. jij hebt je beeb vast eerder dan ik!

ik ga ff stofzuigen... heb nog geen ruk gedaan vandaag!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier ff spam van buikie:p

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    en nog 1 met plattengrond:D

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kom even meelezen hoor. Was benieuwd of er als babynieuws van babydream is. Helaas nog niet dus.. Spannend he

Zag wel een heel mooi baby-tje voorbij komen :)

Succes met de laatste loodjes meiden

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo danjo! mooie buik hoor! hier ook de eerste zebrastrepen ontdekt... wel heel laag aan de zijkant, maar ze komen nu wel snel opzetten hoor! :(

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo, kreeg meteen harde buiken tijdens t stofzuigen... ga nu ff met de nieuwe KINDEREN op de bank!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik ben omdat ik geen productie had, en hij wel echt wilde drinken en afviel en ik al kloven had van het vele aanleggen op de 3e dag over gegaan op de fles. En dat schept wel rust moet ik zeggen.
    Laura is wel enthousiast, maar net als wat jij zegt. ze grijpt hem ook hardhandig vast, en ik moet echt uitkijken dat ze hem geen pijn doet, ze snapt niet dat ze niet op hem kan klimmen of dat ze niet een zwiep aan de schommelwieg moet geven ;)
    Hier snachts rond 1 uur en 4 uur wakker en dan rond 730 dus dat gaat wel redelijk alleen de tijd die je bezig bent is idd vrij veel met luier verschonen etc.. En ben ook geen jongetje gewend en ben dan ook al 3x snachts ondergeplast hahaha :)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    tis niet leuk maar ach we krigen er wat moois voor terug kan er niet wakker van liggen

Deel Deze Pagina