Haha, ik moest zo deuk lachen om roos en danjo. Die plaatsten allebei hetzelfde nieuws over babydream! Babydream gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en mooie naam en kan niet eens uitspreken Maar geniet van elkaar he! Liefs Jo p.s. nog bedankt voor de lieve berichten, want het doet me goed om erover te praten!
Baby: gefelicteerd met jullie dochter Dyoni!! Wat een prachtige naam!!! MD: snap dat je er ff doorheen zit hoor. Ook omdat je niks kan...lijkt me ook erg frustrerend...hopelijk komt t snel bij je! Ik heb lekker gedoucht en ga zo lekker met pyjama en deken op de bank hahha. Hopelijk belt er niemand aan want zie er niet op mijn best uit zo hahahaha Lekker tv kijken!
babydream, gefeliciteerd met jullie dochter! gusam, wat een mooie foto's zeg, en idd, je straalt helemaal! geweldig! ik ga ook vaak in een heel warm bad, helaas ook nog niet geholpen. 't komt toch wanneer het komt...
Baby + man; gefeliciteerd met jullie Dyoni!!! Sylvia; wat een lieve fotos! Gusam; van jou ook al! Leuk!!
@Danjo: mooie buik! @Gusam: wat een droppie! @Sjimf: o heb jij dat ook? Ik dacht al dat het bij mij heel raar was! Nee ik heb het niet de hele tijd, vooral eigenlijk als ik erop druk. @Babydream: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dyoni! @sloppy: goed erover blijven praten! *hug* @sylvia: wat een superleuke foto zeg in die tummytub
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BABY WAT SUPER Ik hoop dat alles goed is gegaan, geniet ervan!!! Gefeliciteerd! WAAAAAAAAAAAAAAAH IK WIL OOK
@danjo: ja natuurlijk, wat een mooie buik! @ odess: dat snap ik, lijkt mee heel vervelend dat er nu steeds meer baby's bij komen en jij lekker overtijd loopt! Ik hoop dat het bij jou ook snel mag gebeuren hoor!!
BABY & MAN: GEFELCITEERD MET JULLIE DOCHTER DYONI! Leuke naam hoor! Hier eten we sla, rundervink en ovenfrites! Wat een geweldige foto's zie ik voorbij komen! Echt leuk om al die moppies voorbij te zien komen! Machsdoch: Tja, sorry heb niet echt opbeurende woorden voor je! je moet het nemen zoals het is! Ik ga er al vanuit dat ik de 42 weken weer ga redden. Probeer me maar in mijn hoofd te zetten dat dit de laatste keer is dat ik zwanger zal zijn en dat ik daarna nooit meer een babytje in mijn voel! Het lopen doet hier ook met vlagen erg pijn en doe dan ook niet veel meer. Gisteravond heel even met manlief en Britt de stad in geweest een paar winkels gehad, even doorbijten maar ook even heerlijk weer wat samen gedaan.
Zo, ff snel gelezen.. Mooie fotootjes voorbij zien komen. Hier ff een dipje vandaag.. Mn lichaam houdt me de hele dag al voor de gek.. Dan is het super rustig, dan steeds harde buiken die almaar pijnlijker worden.. Vanavond lekker lang onder de douche en daarna lekker met dekentje op de bank...
Sylvia, wat een moppie zeg die dochter van jou. Superlief!! Knuffelk, misschien zijn het wel voorbereidingen op echte werk. Hoop dat het doorzet voor je.
@ knuffel: een knuffel voor jou! Ik hoop voor je dat dit het voorwerk is en dat snel het ehte werk zal beginnen
Hoi meiden, Baby: van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Aparte maar mooie naam heeft ze gekregen. Hier sinds gisteren wat meer last van krampen en harde buiken. Vandaag weer een huilbui gehad toen mijn mams er net was. Zat er weer zo doorheen. Nu gaat het wel weer gelukkig. Danjo: daar heeft de vk bij mij niks over gezegt. Ik denk dat als het echt gevaarlijk was dat ze het dan niet zouden doen dat toucheren. Heb alleen gehoord en meegemaakt bij de eerste dat ze nog niet deden toucheren omdat ik toen gebroken vliezen had en geen weeen.