Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa babydream en man! gefeliciteerd met de geboorte van DYONI!!! wat een mooie naam zeg!

hopelijk gaat alles goed!

sylvia, wat een schatje, en wat een bos haar!

mvj, ff een dip hoort er bij he? hoop voor je dat t snel begint meid, want volgens mij heb je t zwaar...

hier net een potje yahtzee gedaan met vriendlief, wat hebben we gelachen! hij gooit meteen in de eerste drie beurten 3 x yahtzee!!!! eerst met de enen, daarna met de tweeen en toen met de drieen. ik lag in een deuk! daarna was t ff gebeurd, maar toen gooide ik ook nog 2x yahtzee. jammer dat ik niet gewonnen heb.. hihi
    er is geen ruk op tv vanavond he? wij gaan denk ik charlies angels kijken, hopelijk is die een beetje leuk...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Helppppppp!!!

Sloppyman is werken en ik ben nog niet zodapper om alleen te zijn. Nu is voor de tweede avond achter een m'n schoonmoeder er en ik word helemaal gek van dr!
    Ze houd echt geen sec d'r mond en ze heeft het maar over haar eigen bevalling en haar eigen hechtingen en hoeveel pijn dat deed!! Bah het intereseerd me echt geen r....
    Ik doe maar net als of ik sommige dingen niet hoor!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o nee sloppy... laat t gewoon je ene oor in gaan en de andere uit! lekker met je meisje knuffelen! wel fijn om wat hulp te hebben trouwens... maar ja!

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sloppy, gooi haar de deur uit. Zeg dat je moe bent en lekker naar bed gaat. opzouten!!! Dit zijn JOUW kraamdagen he, laat je niet leiden/leven door andere deze dagen.

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    daar heb je wel helemaal gelijk in curly! maar als sloppy door de hechtingen enzo nog niet alles zelf kan, moet je alle hulp die je kunt krijgen toch dankbaar aannemen?

6. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Ellen: hahaha leuk he yahtzee-en!!! Jammer dat je niet gewonnen hebt haha

Sloppy: snap dat je niet alleen thuis wil zitten. Jammer dat je schoonmoeder er dan is hahaha. Gewoon ene oor en andere oor uit. Is denk ik de enige oplossing

Knuffel: ik heb t echt te doen met je!!! Ga lekker liggen op de bank straks, beetje relaxen en hopen dat t toch allemaal doorzet voor je!!!

MvJ: ja kan me voorstellen dat je er soms ook doorheen zit hoor. Ff lekker uithuilen kan dan lekker zijn he!!!

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!:D we zijn ook erg trots op dr! en idd een bos haar, terwijl de andere 2 kaal geboren werden.

Knuffelkonijn en moedervanjordy succes nog ff!

Gusam wat een mooi meisje!leuke foto's.

Danjo mooie buik!

We hebben vandaag de kaartjes pas op de post gedaan want we wouden eerst ff rust.
    Vooral voor mn meiden vond ik het belangrijk om eerst even te wennen aan de nieuwe situatie, vooral omsat het al een hectische periode was, ik van huis enz.
    Maar hier word het denk ik een kraamfeest omdat de meeste familie verder wonen dus met zn allen in 1 keer komen.

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    slim sylvia! hebben jullie dus echt even kunnen genieten van t gezinnetje in deze 'nieuwe samenstelling'!

9. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Hier is vriendje weer eens aan t werk,,,hij heeft belooft dat t geen nachtwerk wordt, maar begin van de week toch ook een keer gebeurd weer.
    Wil niet zeuren want hij doet t niet express en kan er niet zoveel aan doen en heb t gevoel dat als ik t tegen iemand zeg dat ik m dan zwart zit te maken. Voel me al schuldig dat ik t hier op schrijf...
    Baal er gewoon van...zit al 4 weken alleen thuis, ook savonds. Deze week ik ie dan wel elke avond rond 8 uur thuis dus dat is wel lekker (behalve dan die woensdag). Ik wil ook niet tegen hem zeuren erover want hij kan er niks aan doen.
    T klinkt zo egoistisch, en dat wil ik niet zijn, maar ik kan zo niet echt van mijn verlof genieten...elke avond kijken of ie wel thuis komt eten. Of dat ik weer eens voor niks heb staan koken, kan de helft weer weg. voel me gestressd door zijn werk...goed he van mij hehe
    En als ie wel thuis is dan voel ik me een soort van schuildig als ik alleen maar op de bank hang...
    Begint me gewoon een beetje op te breken...t is echt een schat, want hij probeert t echt goed te maken en vind t zelf ook verschrikkelijk. Vind t zielig voor hem!!

Zo...sorry hoor!!!! Moest t echt ff kwijt....jullie hoeven hier niet op te reageren hoor. T is gewoon ff een zeikverhaal, maar moest t ff kwijt
    Het is neit om vriendje zwaert te maken want het is een lieve schat en hij staat altijd klaar voor me. Ik ben nu ook een hormonenbom die niks kan hebben...dus alles is 50 keer zo erg...

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sannie, ik kan t met helemaal voorstellen hoor! ik moet er niet aan denken dat teun zo weinig thuis zou zijn! wat maakt hij lange dagen zeg! wat doet hij eigenlijk voor werk?

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sannie, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen meid!! Knuf voor jou!!

Knuffel, ik duim voor je dat het geen vals alarm is!!

Sylvia, slim van je om even lekker samen te wennen :) Lijkt me ook best wel wat als je er al 2 hebt!!

Sloppy, kan je niet gewoon tegen je schoonloeder zeggen dat je nu geen behoefte hebt aan haar verhalen omdat je er zelf nog zo vol mee zit? Lijkt me vervelend meis, maar geef wel goed je eigen grenzen aan! Knuf!!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, daar had ik niet aan gedacht... hechtingen... brrrr

Sloppy, dan nog maar een keertje tot 10 tellen. had idd niet aan je hechtingen gedacht sorry.

Sylvia, slim dat je gewacht heb met kaartjes sturen. Goede moeder hoor die eerst aan de andere meisjes denkt!!! super van je.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    sloppy kun je niet ff lekker vast gaan slapen? zeggen dat je je heel moe voelt ofzo? of onder de douche.
    het is wel superlief dat ze er is toch zodat je niet alleen bent!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sannie: schijf het maar van je af hoor meid! Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Sloppyman heeft ook zo'n baan gehad en ik begreep ook dat hij veel moest werken maar leuk is het niet en zeker niet als je met zwangerschapshormonen op de bank zit! Hier kan je het van je af schijven zonder dat je veroordeeld word hoor :D

@ silvia: heel slim zeg! Onze kaartjes zijn gisteren aangekomen en we hebben nu heel veel telefoon:)

@ schoonloeder: ik lig nu op m'n bed met een kamille compres voor m'n hechtingen, ik heb er een die heel erg trekt en ongemakkelijk voeld maar dat is er net een die er niet uit gehad kan worden..... Heb ik weer, de vk heeft geadviseerd om die compressen te doen dan verweken ze sneller.
    Megan slaapt nu lekker dus ik lekker voor mezelf zorgen en schoonouders op de bank gtst kijken.
    Ik rust ........ Hihihi maar niet alleen.

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Babydream gefeliciteerd met jullie dochter!

Wat een heerlijke babyfoto's zijn er weer voorbij gekomen.

En Danjo, wat een mooie buikfoto's.

Ik ben vanmiddag even een wezen fietsen. Misschien stimuleert dat voor vannacht :D.
    Mijn vriend is nog even wat spullen bij de hornbach kopen om morgen de boot winterklaar te maken (als er tenminste geen kleine tussenkomt) en ik heb alvast de kaarsjes gezellig aangestoken.
    Wie weet wil de kleine daar wel gezellig bij komen zitten? ;)

Nou meiden op naar een volgende nacht met onzekerheid.

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meiden ik ga lekker douchen en duik mn bed in met charlies angels - hopelijk morgen goede berichten van bijvoorbeeld Pookie en Knuffel?! Als hier iets wil starten is dat ook meer dan welkom natuurlijk! Trusten!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaai meiden! Wat een geklets weer vandaag!

Babydream, gefeliciteerd met Dyoni! Wat een mooie, bijzondere naam!

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Babydream, gefeliciteerd met jullie meisje Diyoni! Geniet ervan!

19. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    he dames,
    er is idd nix op tv he, had pas de film premonitiom opgenomen en die maar aangezet
    maar goed die hormonen willen dus niet mee werken
    wordt helemaal neit goed van die film, dus maar gawy ff hier spieken, hubbie kijkt natuurlijk wel.

ik ga maar ff een glaasje inschenken, in de hoop op een goede nacht.,..

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Een heél mooi gedichtje! Super lief..
    En gefeliciteerd met je gedichtje! ;)

Gusam: Mooie fotos hoor! Wat een mooi moppie!

Wauw Odess wat een buik zeg! Mooi!

Babydream: GEFELICITEERDDD MET JULLIE DOCHTERTJE!! WAT EEN MOOIE APPARTE NAAM!
    EN NU GENIETEN VAN JULLIE WONDERTJE!! JEEEEJJ..

machdochs: Knffl voor jou..
    Ik had hier van de week ook heeel erg last van..
    Bij mij helpt het om toch af en toe eeven een blokje om te gaan, iemand uitnodigen smiddags om lekker wat te drinken.
    Dingen op te ruimen,schoonmaken wat je anders missch zou laten staan met heerlijke muziek op de achtergrond lekker meebleren....
    Hopelijk gaat het je snel wat beter af meid!

Sylvia: Wat een mooi moppie zeg!! En veel haar ook!!!

Sannie; dikke knuffel!!!
    Ik snap helemaal dat je het heeeel vervelend vind, en ik vind het knap dat je het toch al die tijd hebt volgehouden..
    Ik vind het al verschrikkelijk om overdags alleen thuis te zitten bah..

Sloppy: Kun je niet 1 bijdehante opmerking naar je schoonmoeder maken waarin doorschemert dat je het irritant vind dat ze zo over zichzelf en haar eigen bevallingen ligt te zeuren??
    HOpelijk begrijpt ze de hint dan en kan ze doen waarvoor ze bij je is: jou steunen en gezellig aanwezig zijn..
    Succes ermee, vind hetknap, want ik hoef mijn schoonmoeder hier NO WAY over de vloer te hebben..NOg liever de onderbuurman dan mn schoonmoeder..
    Geniet lekker van jullie mooie prachtige wondertje!!

Deel Deze Pagina