Zusterrosa: vandaag je uitgerekende datum! EN.. voel je al iets?? Hier vandaag naar de ikea heen geweest.. NOg niks aan het handje... Morgen de uitgerekende datum, maar moet zeggen dat het me verrekte weinig zegt.
Nou ik voel me wel weer goed. Ff lekker ongeneert janken hahaha. Pfff... Zo lekker mijn bedje in! Er is idd niks op tv. Zit gewoon top gear te kijken. Charlies Angels heb ik al 40 keer gezien... Leonie: ja je uitgerekende dag zegt niet zoveel he, helaas!! Iedereen: slaap lekker!!!
Hier nog steeds harde buiken en zere buik, maar dat heb ik ong. al 4 weken... Dus kan er gewoon niks van zeggen... Morgen lekker relax dagje. Christian is lekker thuis. Ws 's morgens lekker met zn drietjes zwemmen...
hier ook nog steeds ongi pijn en slijm verlies.....morgen is voor ons ook de uitgerekende datum, maar ik durf nergens meer op te hopen......
Ik heb gisteren een heel gesprek gehad met de VK, die heeft het over genomen van de gyn, en ik kan haar altijd bellen als er wat is. Ze heeft van morgen ook nog even gebeld om te kijken hoe ik de nacht doorgekomen was en of ik er wat aan gehad heb, het gesprek met haar. Het gaat al een heel stuk beter nu En ik kan nu ook mn tranen de kans geven, ik stop ze niet meer weg.
Ik heb net met sloppyman een hele moeilijke maar goede beslissing genomen.......... We gaan stoppen met de borstvoeding. Ik heb heel hard gehuild maar het gaat gewoon niet, ik kan het niet. Ik ben nu gemiddeld per voeding 1,5uur bezig en dan komt ze met maximaal een uur al weer. En dat is in het beste senario, als ze dus geen krampjes heeft. Ik ben dus alleen maar aan het voeden en ik kom niet toe aan extra rusten en het verzorgen van mn oorlog's wonden. Dit is ook erg belangrijk voor mijn herstel.... Als ze BV via een flesje krijgt slaapt ze veel langer en beter en als ze dan een keer huil dan weten we dat er echt wat anders aan de hand is al te weinig voeding. Ik heb er een goed gevoel, al denk ik dat ik er toch nog wel wat tranen om ga laten...........maar dat komt wel goed
Hier wakker geworden van de krampen en last van roze verlies. We gaan het meemaken, maar in bed schrik ik steeds wakker als ik indommel dus dan maar even aan de wandel
Sloppy meid doe lekker waar jij je goed bij voelt! Als je dit denkt nodig te hebben voor je herstel zeker doen hoor! Als jij en je meisje maar happy zijn!
Odess, zou het nou eens gaan gebeuren?? Ik hoop het voor je!! Sloppy meid, ik snap dat je verdrietig bent maar als dat het beste voor jullie allemaal is, is het een prima beslissing toch? Succes!! Mijn dochter heeft even dr ritme omgedraaid. Overdag zit er mooi 4 tot 4,5 uur tussen de voeding, snachts maar 3 tot 3,5 helaas!Nou ja, dat trekt wel weer bij denk ik. Hoop ik haha
Regelmaat wil nog niet opschieten maar pijn doen ze wel auwie!, ach lang leve online amerikaanse shows vooruit kijken
SPannend Odess! @sjimf: ik herken het. Sinds eergisteren is het hier dan overdag normaal drinken en 's nachts niet, ben rustig 1-1,5 uur bezig voor een kwartiertje de borst. Vermoeiend.
ladies, die onrustige nacht is me gelukt. had steeds beginnende weeën, maar ong. een half uurtje geleden zijn mijn vliezen gebroken. de weeën beginnen te komen... spannend! NIKS OP HYVES ZETTEN!
@ odess: zet hemop meid! Ik hoop dat het eindelijk gaat doorzetten! En bedankt voor je lieve woorden. @knuffelk: ohhh wat geweldig! Jou ook: zet hem op!!!! @maia: bedank voor je lieve woorden! Ik weet zeker dat dit beter is voor mij en m'n meisje
Denk niet dat daar iets van gaat lukken.............. Liefs je buddy En meiden als ik iets hoor dan horen jullie het ook.
@ knuffelkonijn succes meis!! @ Odess jij ook veel succes! Spannend, hopelijk zet het snel door. @ Shaula hier ook een dametje die de voeding sinds 2 dagen om de 3 / 3,5 uur snachts. Terwijl eerst mooi om de 4,5 uur. Ook is ons meisje laatste dagen erg onrustig 's nachts. Gaan straks kijken voor een puckababy.
Knuffel, succes meid!! Odess, hopelijk komt het bij jou nu ook op gang! Rose, wij hebben nu ook de puckababy piep, Heeeeeerlijke uitvinding. Ze slaapt prima nu, alleen komt ze zo snel voor de voeding. Nou ja, loopt wel weer los. Succes!!
morning ladies, Ik ben al 3 uur wakker, met hoop gerommel maar nog niet heftig genoeg volgens mij. Ik ben er nu maar even uitgegaan, wist niet meer hoe ik moest liggen..... Hoop dat het of snel doorzet of afzwakt, vriend moet vanmiddag naar voetbal en hij brengt mij dan naar me moeder (hij heeft liever niet dat ik tijd alleen ben). Dus mocht de baby iets van plan zijn, dan moet ik daar wel duidelijkheid over hebben voordat vriendje hier blijft..... Sloppy, heel verstandig dat je stopt met BV. Je eigen herstel is ook belangrijk en als je te moe bent om van je meisje te genieten, das ook niet goed! Hopelijk gaat het nu snel wat beter met je. KnuffelK, spannend!!! Heel veel succes vandaag. Hopelijk mag ik me straks bij je aansluiten.
@ curly: ik hoop dat het gaat doorzetten voor je! Word ook een beetje tijd hoor dank je voor lieve woorden, ik krijg er steeds meer een goed gevoel over. Vannacht weer een goede nacht gehad, ze slaapt al 5 uur achter elkaar door nu ligt ze lekker voldaan om zich heen te kijken in dr box.
@slopppy; jij maakt de keuze hoor! en dat je nu stopt met de bv is toch niet erg, je hebt gedaan wat je kon,maar in dit geval niet onbelangrijk is om ook aan jezelf te denken. ik heb de laatste keer een week over die beslissing gedaan... en ons kindje was de dupe., tranen zullen vast volgen, maar als jij straks wat uitgeruster bent weet je ook dat je t goed gedaan hebt, Knuf! @odess; jee spannend @knuffel: joepieeeee, gebroken vliezen, zet hem op he @curly; jij ook?? kom op meid wow, dit wordt weer een beebie weekend!! zet hem op allemaal!!