pas maar op moor met je boze stem, straks moeten we allemaal bij jou komen roepen gaat t een beetje??
Hihi Jip, ik voel me goed vandaag ga zo bij vriendinnetje op kraamborrel, heb er helemaal zin in! Bij jou weer alles rustig in de buik?
ja, lijkt een beetje als stilte voor de storm, waardeloze nacht gehad, maar vanmorgen even met de fam naar de prenatal geweest, nog even een klamboe gehaald verder ben ik op t moment echt zo'n opgeblazen zeekoe, elke kilo die er bij komt is volgens mij vocht, ach ja, piesen we straks allemaal weer uit straks ff naar mijn ouders, even kijken of me moeder me haren nog ff kan verven, dan lig ik er straks weer netjes bij, verder geen wilde plannen
Knuffelkonijn: van harte met jullie dochtertje. Mooie naam heeft ze gekregen. Geniet ervan. Daantje: mooie foto. Leuk een fotograaf. Willen wij ok gaan doen na de geboorte, maar dan ook met de jongens haha. Heb je het bij fotografie Meriam laten doen? Odess: spannend meid. Zet het door nu? Ik moet ook altijd bellen met bloedverlies. Hier sinds eergisteren wel wat meer krampen, maar zet nog niet door. Dus voorwerk. Afwachten wanneer het zover is. Iedereen vind mijn buik zo groot. Wat vinden jullie? Bekijk bijlage 22052
daantje, mooie foto! mvj, vind dat je een mooi buikje hebt hoor! niet supergroot ofzo! inderdaad al mooi laag. odess, wat spannend meid! hoop dat je al flink wat ontsluiting hebt! ben benieuwd hoe t met cindy, babydream en knuffelkonijn is!
danjo, leonie en noa, gefeliciteerd met jullie 40 weken! en nu maar hopen dat jullie beebje snel komt! pookie, jij bent nu aan de beurt hoor! kom maar op pookiebaby!
Odess: Jeeej wat spannend!! HEEL veel succes meid!! Knuffelkonijn!! VAN HARTE GEFELICTIEERD MET JULLIE DOCHTERTJE MAUREEN!! JEETJE WAT SNEL ZEG!! GENIET ERVAN!!! Ik duim voor julliee! Curly, en en? Sloppy: Knap dat jullie die keuze hebben gemaakt! Vind ook niet dat bv ten koste van zoveel moet gaan.. Wees maar trots dat jullie een goeie keuze hebben gemaakt, want aan een stessvolle moeder heeft ze natuurlijk ook niks. Danjo: Gefeli met je 40 weken.. Super dat je zo goed slaapt!! Noa ook gefeli met je 40 weken!! Daantje: Haha wat een leuke foto!!! Ben benieuwd naar de fotograaf fotos! HOe doet jullie hondje het trouwens??? Kan je haar alweer alleen laten zonder haar in de bench te doen of?? pookie: Balen! hopelijk zet het snel door meid mvj: vind het ook wel meevallen hoor! mooi buikie
pfff pookie, wat irri dat het allemaal niet helpt! @MvJ: buddy, mooie buik! Ik vind hem groot maar niet extreem! @Odess: SPANNEND MEIS wij zijn net boodschappen wezen doen met meisjelief. Ging hartstikke goed
Hoi meiden, hoe gaat het hier? Danjo, 40 weken, voel je je nu een beetje jarig? spannend hoor. Blijei, leuk dat je nog aan me denkt, nog bedankt voor de krabbel. Bij jou nog rustig aan het wachten op het kuikentje? Leonie, nog regendansen, maandansen, annanassen, bitter lemon gebruikt? @Babydream, nog iets van gehoord? @KNUFFEL< GEFELICITEERD MET MAUREEN!! @Daantje, leuke foto, schattig hondje ook. hihi @Moor, moorman al afgericht @Rose, buddy, hoe gaat het bij jou? Hier, ik stap vandaag over op omneo voeding want Juliën kan bijna niet poepen en als hij poept na 2 dagen zijn het echt harde keutels. Zo zielig want hij zit gisteren al de hele dag te persen en er komt maar niets. Dat is niet om aan te zien als moeder zijnde, hij huilt dan ook alles bij elkaar en krijgt er flinke krampen van. Ik hoop dat dit gaat helpen. Verder maakt hij het hardstikke goed. Ik begin me ook weer een beetje mezelf te voelen. Gisteren toch maar even een leuke spijkerbroek gekocht om de tijd te overbruggen. Gewoon bij de H&M hoor.
Odess: heel veel succes. Hopelijk al flink wat ontsluiting!!!! MvJ: ik vind je buik ook wel meevallen hoor. Hij is idd wel al mooi gezakt haha Pookiebaby: KOM ERUITTTTTTTT Jip: ik hoop voor je dat t stilte voor de storm is!!! Dat vanavond t echte werk begint en dat je er ook maar een keer vanaf bent! Ik ben al sinds gisteravond misselijk. Dacht eerst dat t door de patatjes kwam, maar vanmorgen had ik t nog steeds en nu wordt t ook weer erger...Ik hoop niet dat ik ziek wordt...zul je zien, lig ik kotsend te bevallen hahaha
@Maia, leuk hé samen even eruit? Ook spannend met de kleine erbij toch? Wij zijn gisteren 2 uurtjes naar de stad geweest, tussen 2 voedingen door. Was wel even spannend want we moesten 20 minuten met de auto en dan toch maxicosi uit wandelwagenbak in en terugweg ook weer maar hij heeft gewoon doorgeslapen. Hij is wel verkouden dus ik durf nog niet zo vaak naar buiten te gaan.
Luna: ja dat is echt zielig om te zien dan...aaahh. Hopelijk helpt de omneo goed!!! Heb je een gewone spijkerbroek gekocht? Pas je al in je eigen kleren?? Knap hoor!!! Ik ben bang dat ik daarvoor teveel gevreten heb de afgelopen 9 maanden hihihihi
Oh jee odess; kom op he, hoop dat je al goeie vorderingen hebt gemaakt!! @luna; hopen dat jullie kleintje daar goed op gaat reageren, kan me zo voorstellen dat dat er vreselijk uit ziet, wel fijn dat ie t verder goed doet!! @sannie; niet per ongeluk misselijk gegeten aan de chocopepernoten?? hoop dat je je iets beter voelt, want nee, al kotsend bevallen is ook nix @spijkerbroek; heerlijk hoor, dat je weer iets gewoons aan kunt, ik heb het helemaal gehad met die rottige banden onder in me buik, heb nu t liefst gewoon een lekker huisbroek aan
luna, lekker ff shoppen! hoop dat de omneo aanslaat bij juliën! jip, ik heb nog 1 spijkerbroek en 1 rokje met een hoge stoffen band over mijn buik, die zitten nog heerlijk! als de een in de was zit, heb ik de ander aan en andersom. hihi lekker afwisselend!
odess hoe is het nu????Lees aandachtig mee Nog 1 weekje Hier de afgelopen 2 avonden heel de avond harde buiken gehad,dat heb ik nog nooit in de hele zwangerschap gehad... We zullen zien