Ellen, ja heerlijk he. Dan wil ik helemaal hoor, met zo'n humpie bij je in de buurt! Danjo, mag je niet meer autorijden ook van vent? Dat mag ik gelukkig nog wel... had ik anders net een probleem gehad zeg
hier dan ook de 40 weken gehaald, vandaag de uitgerekende dag, op wat voorwerk, krampjes en vooral veel slijm na niets te merken. Ik heb al 3 dagen last van ongi pijn bijna continu slaap hierdoor heel slecht. de kleine mag nu wel komen! ben zo nieuwsgierig en dit gerommel ook echt zat! iedereen die al bevallen is gefeliciteerd, iedereen die bezig is SUCCES en iedereen die net als mij nog wacht ook heel veel succes!!
ik ga ff een uurtje liggen, anders ben ik vanavond niks waard. danjo, soepze! wij eten preischotel bij mijn schoonouders. lekker en makkelijk!
hier voor eten vanavond visje, worteltjes, aardappelpuree. Ben alleen en dit is momenteel mijn favorietje (samen met andijvie stamp) nu even mijn broodje vis eten!
m'n haren moeten nog, had niet zo heel veel puf meer, we zijn wel ff wezen koffie drinken, ben je er maar weer ff uit, had hier in huis ineens weer poetsnijd, de koelkast was vies na ja vies is een groot woord, maar nu voor mijn idee weer goed en er moesten nog boodschappen komen, ggrgr pak ik de boel uit, gelijk weer 2 lekkende pakken melk. moest ik weer heen want ik lijk wel verslaafd aan melk straks eten; voor de meiden is t zaterdag patat dag en daar doet moeders lekker aan mee!! ik had eigenlijk al een beetje op babynieuws gerekend...
hihi, lekker patatdag balen van de 2 lekkende pakken zeg, hoe kan dat dan? Hier van de week de koelkast gesopt, moest inderdaad schonerdanschoon... alles eruit gehad, alle losse onderdelen de vaatwasser erin!
geen idee waarom, maar van de 3 pakken lekten er 2 bovenaan bij die flappen heb ik zo de schurft aan, net alles schoon. ligt er weer melk ggrrrrr... pas op vooor de hormonen mini jip is vandaag goed agressief.. ik denk dat ik van binnen gewoon blauw ben en dan vooral lekker afzetten in me zij.. ppfff soms doet t gewoon echt zeer
knuffelkonijn en man en esmee, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje MAUREEN!!!! Mooie buikfoto's weer voorbij zien komen! @ Luna hier alles goed meis! Wat zielig voor julien dat hij slecht kan poepen hopelijk helpt de nieuwe voeding snel. Lekker he! even shoppen Wij zijn vanmiddag ook weer weg geweest heerlijk. Van thuis zitten word ik alleen maar gek @ Odess spannend meid!! Ik hoop zo dat je nu ligt te bevallen of dat je jullie wondertje al vast hebben.
@rose: volgens mij klopt je onderschrift niet. Moet dat 09 niet 10 zijn? Denk ik hier samen met Fleur middagslaapje te doen, wil ze na 1 uur weer drinken. Schiet ook niet op dus @noa: kan me voorstellen dat je dat gerommel zat bent, hopelijk zet het snel door!
nog geen babynieuws verder hier? hopelijk is odess al aan het bevallen! Of nog beter, is de kleine er al! Hier zouden we paella eten, maar het is een ongezonde hap van de friettent geworden...lekker makkelijk
@ Maia haha klopt! hebt het al aangepast! Ons dametje is het dag en nacht ritme een beetje aan het omgooien ze slaapt de laatste 3 dagen overdag veel en is s nacht wat meer actief Me vriend is nu een puckababy halen, ben benieuwd of het helpt.
@ Daantje: bedankt voor je lieve woorden over de BV, het heeft tijd nodig maar ik weet dat het de beste beslissing is ik lees dat jij ook drie lagen gehecht bent...... Fijn hè?! De vk heeft tegen mij gezegt dat het ongeveer 4 tot 6 wkn nodig heeft om te genezen..... Schoonmoeder komt nu ff niet meer oppassen, sloppyman heeft nu 10 dgn vrij heerlijk!!
Lekker Sloppy dat je man 10 dagen vrij heeft Ga maar lekker genieten samen met je gezinnetje. Mijn vriend is bijna 4 weken thuis heerlijk.
lekker sloppy! echt genieten als gezin! dat hechten:ik zie er nogal tegenop... ga er maar vanuit dat t hier ook nodig zal zijn, kan t alleen maar meevallen. lijkt me inderdaad pijnlijk!
@ Joenka: bedankt voor je aanmoedigende woorden! Emotioneel vind ik het heel moeilijk maar ik weet dat dit beteris voor mij en m'n meisje Vandaag nog een gesprek gehad met de kraamh en we denken dat het probleem is dat ik te veel voeding heb waardoor de eerste melk die zij krijg te waterig is...... Voordat ze aan de dikke melk toekomt is ze al vol. Het enige wat je dan kan doe. Is kolven voor elke voeding, maar dat vond ik ook geen oplossing. @ buikjes: ik heb weer veel mooie buikje voorbij zien komen! @Daantje : leuke foto hoor! Ik lig nu heerlijk in bed met Megan op mijn buik! Heerlijk ff genieten van mijn meisje ik ben trouwens net op de weegschaal gaan staan eni ik ben al 9 kilo kwijt! Nog 4 kilo te gaan