goedemorgen allemaal. ik heb even wat bij gelezen, gisteren niet geweest. welkom nieuwe dames! en gefeliciteerd. ik zag ook een paar mooie echo`s voorbij komen, super zeg! 1 vlindertje erbij: marleen, sterkte meid! en Gusam weer terug! ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat meid! ik heb soms vlagen van misselijkheid maar hoef niet over te geven. wel word ik wakker met een heel naar hongergevoel, zo erg dat ik er zowat misselijk van word... na 5 minuten is het wel over en moet ik vervolgens niet denken aan eten... vreemd... de laatste 2 dagen voel ik me weer erg onzeker en zit ik niet zo goed in mijn vel. vervolgens baal ik daar weer van omdat ik vind dat ik moet genieten! erg veel tegenstrijdige gevoelens dus. maar volgens mij ben ik niet de enige, toch? fijne dag allemaal. liefs
* Ellen ik heb vorige week echt een klote week gehad ik wist niet mer waar ik het moest zoeken mn onzekerheid speelde parten met me. Ik ben 2 dagen compleet van slag geweest en herkende mn zelf niet meer. Gelkkig bleef het bij die 2 dagen en ging het daarna alweer heel wat beter.
Goedemorgen meiden, Hier alles oke. Gister verjaardag van me vriend gehad en wat denk je.... Een vriendin van ons is ook zwanger en 19 okt uitgerekend (ik 18 okt). Hoe toevallig!
hallo dames helaas zie ik toch steeds vlindertjes voor iedereen veel sterkte. En alle nieuwe welkom. Heeft hier iedereen het al verteld op het werk en tegen de rest van de wereld? Ik niet zelf mijn baas weet het nog niet en verder alleen mijn ouders en mijn beste vriendin ik weet dat ik nu wel 9 weken ben maar toch blijf ik voorzichtig. Zijn er nog meer dames die nog niks hebben gezegd? xxx jaja
@ danjo: fijn dat je je weer wat beter voelt! @ jaja, gister hebben we het verteld aan de beide ouders en de zus van mijn vriend. 1 collega weet het en 1 vriendin. Als we 12 mrt een hartje zien, mag de hele wereld het weten van mij!
Smogges Op mijn werk weten 2 collega's het. Ik wil het liefst nog 2 weken wachten maar heb deze week al 2x de vraag gehad. Ik heb trouwens niet ontkent maar er wel gigantisch overheen geluld. 1x heb ik zelfs ja gezegd Ach over een week of 2 is vroeg genoeg!
Hallo allemaal, Ik had ergens anders een oktober kindje 2009 geplaatst, maar sommige verwezen me hier. En wat zie ik hoop mensen die ook in oktober kindje verwachten! Wat geweldig en gezellig! Ik verwacht namelijk op 21 oktober. En we zouden op 27 maart ons 1e echo hebben, maar gelukkig is die verplaatst naar 23 maart! We kunnen haast niet wachten en wonen er mensen in bollenstreek of de omgeving van de bollenstreek? We zouden graag wat moeders en eventueel vaders leren kennen. En MvM is gisteren bij mij geweest. Echt interessant, daar heb ik echt voor over voor moeders die moeilijk kinderen krijgen! Heel veel groetjes, Jo1979 8)
welkom Jo en natuurlijk gefeliciteerd! Ik woon net een stukje boven de bollenstreek (ik ga ervan uit dat je die tussen Leiden/Lisse/Haarleem bedoelt Ik woon in de Haarlemmermeer, Hoofddorp.
Nog gefeliciteerd alle moeders die in oktober ook een kindje verwachten! WE kunnen haast niet wachten op 23 maart dan is het onze 1e echo! Genieten jullie ook nog van? Hoe is je partner er onder, want als zwangere vrouw hebben ze ook weleens wisselvallige buien? Ik heb die wisselvallige buien, de misselijkheid is al wat minder door lekkere warme melk te drinken! Vaak plassen en veel drinken , maar dat is de moeite waard!
Welkom nieuwe meiden Zo wat had ik zin in vette hap de hele nacht. kon alleen maar aan eten denken. Vanmorgen lekker gebakken eitje op. Dat is lang geleden krijg al 3 weken amper wat door me keel s'morgens.
@ jo, gefeliciteerd en welkom! ik probeer te genieten, maar ben ook erg bang voor een miskraam. mijn vriend is heel positief, ook omdat ik nu veel meer last heb van de hormonen. hij moet het geregeld ontgelden... toch kan ik niet altijd terecht bij hem met mijn angsten, hij wil dat niet horen en zegt dat ik positief moet blijven want dat is beter voor de baby. hij is wel heel lief voor me hoor! maar ja, als vrouw ben je er gewoon de hele dag mee bezig. bij het naar de wc gaan, bij elk steekje of pijntje dat je voelt.
Ik heb geen last van wisselvallige buien gelukkig. Ik ben ook altijd gezegend geweest met een redelijk geruisloos voorbijgaande menstruatie. Geen neiging om mijn man af te katten ofzo en nu dus ook niet. Ik heb in die bijna 9 weken dat ik nu zwanger ben ook nog nergens om hoeven huilen ofzo. Mijn 'klachten' zijn: heel erg moe zijn, de ene dag vlagen van extreme misselijkheid, de andere dag de hele dag doorlopend vaag misselijk, ik heb ineens veel meer zin in zoete dingen (ik hou normaal gesproken juist veel meer van hartig), zere borsten, veel last van mijn maag/oprispingen/maagzuur. De misselijkheid vind ik het vervelendst, ik vind het elke dag moeilijk te bedenken wat we zullen eten, want de gedachte aan eten koken alleen al... :sick: Over 2,5 krijg ik mijn eerste termijnecho, daar zie ik wel naar uit. Dan gaat het toch wat meer leven, hè
goede morgen dames, Ben de laatste dagen btje minder actief. Sorry (vooral voor maia) Hier gaat met vlagen. Ga vandaag naar een auto opzoek eindelijk @marleentje: succes meis wat onverwacht.
Goedemorgen meiden, ow heerlijk tot net in bed gelegen en lekker gekletst over hoe onze toekomst eruit gaat zien met deze kleine. Hij had me ontbijt op bed gebracht omdat ik me niet lekker voelde, het is echt een lieverd Jojo, welkom en gefeliciteerd! Ellen, dat heb ik ook hoor, als we een goede echo hebben gehad gaan we het vertellen. Nu weten alleen onze ouders het en een goede vriendin Maia, oke dank je. Ik hou het in mn hoofd. Homeopatie duurt soms iets langer toch voordat het effect heeft? Hopelijk wordt het nog beter! Zo het huishouden wacht, aan de slag
Hallo meiden, Ik ben een weekje op vakantie geweest en we hadden daar helaas geen internet. Ik ben net een half uur bezig geweest om alle pagina's bij te lezen . Wat hebben jullie veel geschreven! En wat zijn er al veel oktober2009 mama's... Zijn dat er nou meer dan normaal? Ik wil alle meiden die zich hier nog aangemeld hebben alsnog van harte feliciteren! En speciaal Danjo, echt super meid! Ik heb jouw verhaal wel zo'n beetje gevolgd bij 'Vruchtbaarheidsbehandelingen'. Wat super dat jullie nu een kloppend hartje hebben gezien! Na al dat verdriet nu eindelijk geluk. Fijne zwangerschap toegewenst! Ik zie dat er helaas ook al weer wat vlindertjes zijn bijgekomen... Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat jullie allemaal weer snel zwanger zijn! Het is iets waar, denk ik, alle zwangeren hier (zeker in het begin) ook bang voor zijn... Ik ben veranderd van verloskundige. Een paar dagen heb ik het verteld aan m'n ouders en zusje/broertje. M'n zusje zei toen dat er een andere praktijk hier in de buurt was die vééél leuker was. Dus ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en de ene afspraak afgebeld en me bij de andere aangemeld. En een groot voordeel: daar mag ik een week eerder komen! Heb nu een afspraak op 9 maart. Nog een vraagje aan jullie... Hoe reageren jullie mannetjes? Die van mij vindt nog zo onwerkelijk. 'Ik heb alleen nog maar zo'n staafje (test ) gezien...'. Verder voelt zich volgens mij wel hartstikke MAN, naast een wat misselijke, moeie, zwangere vrouw .
@nightelf...dat is handig gewoon je prive echo apparatuur, ik denk dat ik elke week een echo zou maken dan spannend hoor misschien een 3ling! @debozoe, grappig wist niet dat je ook zomaar ergens echo's kan laten maken. Ik wacht toch nog even tot onze officiële 1e echo...nog 16 nachtjes slapen. @gusam, gaat het allemaal weer goed met je? Welkom LadyXochi, Danjo en Jo @cindy, leuk die hyvessite, ook even bij jou gespiekt maar niet gekrabbeld...ook al 'moest dat' hihi. Eerst nog uit de kast komen. En we gaan nergens heen, dus als je weer actief gaat forummen zijn we er echt nog hoor! Gaat t wel goed met je? @Zonneschijn, heerlijk lekker in Mexico! Ben je aan t rondtouren daar? @Sannehai, hier ook alleen maar moe lijkt t. Gelukkig kan ik op mn werk nog goed meekomen maar zodra ik thuis ben is alle energie verdwenen. @Mamavanjordy, fijn dat ze goed hebben gereageerd op je werk. Scheelt weer een beetje stressig gevoel. @MvM ben ook al een paar dagen aan t plassen in een fles. Moet zeggen dat t best oke gaat en die stank waar veel t over hadden bij een ander topic vind ik ook wel meevallen. @Odess, zeuren is absoluut toegestaan hier hoor! Lekker klagen kan heel erg opluchten toch. @lijst, leuk dat er toch nog nieuwe bij komen, ga eens kijken bij de andere maanden of we nou veel/weining/gewoon aantal hebben @maia echt balen hoor dat je zo lang en zo veel last hebt van misselijkheid. Hoop echt dat t snel over is. Je hebt t toch net verteld aan de familie? Hoe reageerden ze? @Aylin, super dat je je mini-boon zo goed hebt gezien @Josien, gewoon al bijna 10 weken! Dat staat wel stoer vind ik. @Ellen, snap je onzekerheid wel hoor. Bij mij is het ook bij vlagen, dan heel blij dan heel onzeker. Mijn vriend zegt dan ook 'je moet van t positieve uitgaan', is ook wel zo maar tja mannen denk ik. @Curly gezellig samen zwangeren met je vriendin @Trutje, waarom vroegen die collega's dat dan, konden ze het aan je zien? @Rose, lekker genoten van je ei? Goed dat je je weer beter voelt. @Jiska, lekker gehad? Ja het is echt een klus om hier bij te houden, geloof ook dat ik nu weer even stop met terugkijken en reageren, is nogal veel tekst geworden...sorry
@blij ei ja hoor hier gaat het wel weer. ik heb het aan een paar mensen verteld, maar de familie weet het nog niet, ik wil wachten tot de 13 weken. XXX Gusam
dag dames, ik houd het even kort. Gistermiddag stonden er 2 kratten met MvM flessen discreet op mij te wachten. En hoera de DVD zat er al bij. Dus die gaan we dit weekend wel kijken. Nu ff gipsplaten sjouwen, boodschapjes doen op markt en plantjes voor tuin kopen. Morgen kast uitruimen, ff alles wat echt te klein is weg doen. Pfoeh wordt aanpoten dus!
Pookie denk je aan handschoenen als je in de tuin gaat werken. Ik ga even naar de stad een positiebroek halen want pas helemaal niet meer in mn eigen broekjes. Trouwens ik kom uit Deventer