Knuffelkonijn, gefeliciteerd met jullie meisje Maureen! Vlot gegaan volgens mij! Nu lekker genieten met z'n 4tjes! Odess, spannend en succes maar dit lees je vast niet voordat de kleine er is... Babydream, wauw wat een mooie haarbos en een mooi meisje!
Wat een heerlijke babyfoto's zijn er vanaf vanochtend weer bij gekomen. En het is bij Odess spannend op dit moment. Ben benieuwd. Hier een drukke dag gehad, middagdutje gemist dus ga straks lekker vroeg mijn bedje maar weer in. Was op zich wel even lekker om weg te zijn, al voel ik nu wel nog meer mijn buik en in mijn rechterlies. Maar dat zal na een lekker nachtje slapen wel weer over zijn.
babydream, wat een heerlijk meisje!!! geniet ervan samen! jammer, nog geen nieuws van odess... sloppy, helemaal goed dat je nu gaat genieten, je hebt het geprobeerd en echt niet snel opgegeven! wij gaan al naar bed, drukke dag gehad en nu allebei moe... haha. tot morgen, slaap lekker allemaal!
@ booboo en mvj; mooie buikjes meiden! @ Luna; aah wat zielig voor Julien!! Hoop dat hij gauw weer normaal kan poepen @ babydream; mooi verhaal over de bevalling meid! En wat een moppie zeg @ Leonie; Luna reageert heel erg goed op Giorgio gelukkig! In het begin was ze erg lomp en wou echt met hem spelen en op hem springen, en nu doet ze heeeel erg voorzichtig met hem, en is mega beschermend, dus als iemand binnenkomt wordt deze supergoed in de gaten gehouden door der haha DIFRAX S FLES: Giorgio drinkt sinds 1,5 dag erg slecht. De difrax S fles trekt steeds vacuum, en dat bij alle 3 de S flessen die ik heb. Als ik google op : difrax fles zuigt vacuum krijg ik weet ik niet hoeveel hits dat deze flessen erg vacuum zuigen. Hij drinkt 35 minuten volop en heeft dan net 30 cc op terwijl hij volop probeert maar er niks uitkomt, en valt dan in diepe slaap na 30 minuten volop te zuigen.. weet iemand welke flessen NIET vacuum zuigen? Pff hoop dat er morgen ergens in de buurt koopzondag is of dat ze het in een albert Heijn xxl hebben, want dit is echt hopeloos.. hij was al zo erg afgevallen en moet echt aankomen wil hij maandag weer niet naar het ziekenhuis hoeven voor te prikken enzo
Misschien moet je flessen van avent proberen. Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar wij hebben ze van avent aangeschaft. Ik hoorde dat de difrax ook vaak lekt. En 3 vriendinnen van mij hebben goeie ervaringen met de avent flessen. Het enige is dat de difrax flessen er wat leuker uitzien en in kleuren zijn en de avent gewoon normaal zijn zegmaar. Maar het zal vast ook wel per baby verschillend zijn. Succes in iedergeval
@Daantje: wij hebben de avent flessen en die gaan echt heel goed! Ik kan ze je aanraden hoor. Het is niet goed dat je mannetje niet goed kan drinken. Sterkte
DIe difrax fles zuigt vacuum omdat je de achterkant te strak hebt vastgedraaid waarschijnlijk. Het kan helpen om deze ietsje losser te doen. En het vacuum kun je makkelijk verbreken door de speen soms even terug te trekken.
@roos89 haha filmpje is grappig. ben gewoon 1 dag overtijd, nog 1 uur en dan al 2dagen overtijd. Heel vreemd eigenlijk, maar ons mannetje wil denk ik nog niet. Wordt nu alleen wel gek van mensen die smsen, bellen, hyven, op zich allemaal lief bedoeld en vind dat ook niet zo erg. Maar iedereen denkt maar te weten wanneer hij komt en dan is het: en en en.... is ie er, als dat nog 2weken zo doorgaat wordt ik gek!!!! Mensen beseffen soms ook niet dat het ook altijd nog niet goed kan gaan, kijk daar gaan we natuurlijk helemaal niet vanuit maar voor hetzelfde geld was ik nu wel bevallen maar moesten we naar het ziekenhuis ofzo omdat er iets is en dan zit iedereen maar hysterisch en en en, en dan kan je zeggen oké niet opnemen. Dat deed ik gisteren bij een vriendinnetje was moe en iedereen smste al omdat het de uitgerekende datum was, dus ik smste een paar terug niet allemaal en haar had ik niet gesmst had haar de dag ervoor nog gezien. Ging ze me een half uur later bellen toen dacht ik, daaag geen zin in. Belde ze paar uur later weer dus ik nam maar op en zei meteen: nee ben nog niet bevallen, geen vruchtwater verloren en ook niet mn slijmprop. Ze is soms nog ongeduldiger dan mij echt irritant, en dan denk ik deed ook zo bij jou toen je uitgerekent was, nee ik wachtte gewoon rustig af. Kijk dat mn beste vriendinnetje ff smste en belde vond ik echt leuk want ze zit nu in mallorca en is woensdagavond pas terug. maar worden jullie ook zo gestalkt soms of valt het mee
Jeeeeeeey Babydream, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Wat een bos haar. Geniet er lekker van.
Wij hadden voor de 1e ook avant flessen overigens. Maar Mike heeft erg last van krampjes en die avent flessen gaan veel te snel met drinken! Dan is die fles zo leeg en krijgt hij nog meer kramp. ze readen daarom ook die difrax fles aan bij kramp
@ Babydream wow wat een scheetje en ook al zo veel haar Fijn dat alles goed is gegaan! @ Odess ben zo benieuwd of jullie je wondertje al vast hebben.
@ babydream van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Mooie meid hoor en een lekkere bos haar veel geluk
@ Anastasia: we hebben de achterkant al losser gedraaid en de doo zelf ook. Ook hebben we al met het vacuüm ventieltje gevochten, maar zonder resultaat. Zelfs als ww elke keer de fles terugtrekken duurt het 35 minuten voor 30 cc ga denk ik toch maar de avent fles proberen, want zo blijft hij drastisch afvallen
Buddynieuws van odess: vanavond om 10 voor 8 zijn wij trotse ouders geworden van Elise Frederike Mirthe! Een flinke meid van 4040 gram. Wat ongelooflijk heftig zo'n bevalling, maar het was lekker thuis!! Odess: nogmaals heel erg gefelciteerd!!!!!