Odess & Man! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE ELISE!!! WAUW HEERLIJK ZEG!! DAAR IS ZE DAN EINDELIJK!! Hopelijk gaat alles goed, geniet ervan!! Babydream: Ooow, smelttttt.. wat een mooi mopje! En wat veel haar! Super..
Knuffelkonijn gefeliciteerd met maureen! Odess gefeliciteerd met Elise! Babydream wat een lief poppetje met een mooie bos haar!
Daantje: Wat lief dat Luna zo lief voor Giorgio is.. Mooi vind ik dat.. Vervelend van de fles! Ik zou inderdaad ook Avent aanraden, die gebruikten we ook altijd op de creche en vond ik ideaal. Dctr brown flessen schijnen ook ideaal te zijn!! Succes, hopelijk vinden jullie morgen wat!
NOu, hier zo maar naar bed.. Heb het idee dat madam nog wel een weekje blijft zitten! Slaap lekker iedereen! LiefSs.
Jeetje meiden wat heftig zo'n bevalling! Af en toe heb ik ineens zoiets van he, wat is vandaag gebeurd?? Heb ik dat allemaal gedaan? Aan ons voeteneind ligt gewoon een meisje...! Gelukkig zucht ze af en toe dan weet ik dat ze het nog doet! Vanaf 12 uur kwam de regelmaat in de weeen, half 2 vk gebeld - rond een uurtje of 2 3cm geconstateerd. Vk is weer gegaan en ik heb tot half 6 onder de douche gezeten. Toen was ze er weer en had ik 5 cm. Ze heeft toen de vliezen gebroken en mn weeen werden direct sterker. Ze wilde weer weggaan maar dat vond ik toen eng, dus bleef ze. Ik begon namelijk al druk te voelen. Dat gaf ik pas later aan want ik denk dat kan niet, maar mooi dat ik in een uurtje ofzo van 5 naar 9 cm was gegaan. Ik mocht toen al voorzichtig wat meedrukken en zat in een paar minuten op 10 cm. Nou pff wat zijn persweeen heftig! Ik had hele sterke en na een paar weeen zag je dan ook al het hoofdje! Ze dacht dat het toen heel snel zou gaan maar onze dame heeft een best hoofd! Uiteindelijk toch nog 50 minuten geperst en het hoofdje heeft heel lang gestaan. Ik voelde tijdens het persen iets bovenin knappen, niet te zuinig! Ook heeft ze een kleine knip gezet. Was voor ons meisje niet nodig maar mamsie kon zon mega hoofd niet verwerken Toen nog 2 persweeen en daar was ze dan! Een best ei op het hoofd want ze heeft wel even vast gezeten! Daarna het hechten en dat vond ik echt een ramp, heb mn man echt heel hard nodig gehad toen! Denk je dat je klaar bent... Ons meisje begon ook te bleren bij elke steek die bij mij gezet werd, wel heel cute Ik vloeide wel erg veel dus heb nog een prik in mn been gehad en toen was de placenta er ook met 2 weeen. Ben iets meer bloed verloren dan normaal en dat ik al sinds s ochtends niets meer had gegeten hielp ook niet, dus was erg licht in mn hoofd na de bevalling. Maar ben super blij en trots dat ik zon grote meid heb mogen krijgen en ook nog eens zonder problemen thuis Haar apgar score was 10/10/10 Heb alweer 2 keer geplast onder de douche - auwie en voel me zo in bed alweer een hele pief. De grootouders hebben haar al bewonderd en ik lig nu in bed te genieten van de geluidjes uit het wiegje We hebben al geprobeerd om haar te laten drinken en dat is ook al gelukt! Hoe apart een beeb aan je borst! Zo even een ego verhaal van mij maar dat snappen jullie vast! Ik hoop snel op meer beebjesnieuws van jullie!
Odess en man; gefeliciteerd met Elise!!!! Wow Odess, wat een bevalling!! Nu lekker uitrusten en genieten! Daantje, dat met die achterkant werkt goed. Ik zweer bij Difrax, Avent was bij mij een drama! Maar ja, het is bij iedereen anders. Misschien werkt Avent bij jullie wel! Senna heeft net voor t eerst 5 uur achter elkaar geslapen. Jeej!
ff snel hoor gaan weer richting het zkh, dit keer met volgens mij gebroken vliezen. Ofwel ik heb last van hypochondria aan het eind van de zwangerschap, ofwel de bevalling is daadwerkelijk begonnen... knuf
wat spannend moor......succes!!! ik hoop voor je dat het begonnen is. Odess gefeliciteerd met je dochtertje
odess en man :van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! je klinkt helemaal vol geluk, lekker genieten @moor: spannend zeg voor jou!! sjee, kom ik ff nachtbraken omdat ik ook van die stomme voorweeen (denk ik) heb, ik geloof er zo langzamerhand neit meer in dat het het echte werk zal worden. voedende mama;s liggen ook allemaal al weer op1 oor?
Odess en man vcan harte gefeliciteerd met jullie dochter. Moor spannend meid zet em op he. Jip hier ook al wakker met voorweeen en maagzuur 9 heb te hard geschreeuwd 2 nachten lekker geslapen:x
hihi, danjo, ja je wordt er gelijk weer voor gestraft he hier in t begin van de avond alweer weeen, best veel, maar zeker neit pijnlijk en ik merk dat ik er onrustig van ben in bedje, dus kwam maar weer ff braken
zul je zien, stiekeme mede november mama met gebroken vliezen oohhh dan wordt ik echt wel jaloers moor!!
ach ik word er niet jaloers van haha dat scheelt onze tijd komt ook snel. nee hier echt pas weer sinds vannacht wat lichte weeen maar ja ik schiet er elke keer zo weinig mee op
ach ja wat is jaloers.. de afgelopen dagen was ik aardig rustig en er niet teveel mee bezig, merk dan wel dat je je wat beter voelt, 'maar nu dat gerotzooi weer begint, komen de kriebels ook wel weer, ook al weet je dat t echte werk neit is
Tis vervelend want elke keer krijg je toch een beetje hoop, maar ik heb die hoop na 2 dagen lang weeen en nog steeds 1 cm ontsluiting nu echt wel opgegeven haha. We zullen het maandag zien. ik hoop dat ik straks weer lekker kan slapen ( ben nu klaar wakker)
ja, lag me zelf ook aardig in de weg, ben altijd bang dat ik hubbie zo;n lekker pesthumeur bezorg met me gedraai, dus dan maar ff kopje thee ga t toch nog weer ff proberen, hoop dat jij straks ook nog wat zand van Klaas vaak krijgt.. morgenvroeg weer ff spieken of er 'More' news is..
Mijn mannetje word ook vaak wakker van mij als ik zo lig te draaien haha. Ga maar weer lekker proberen te slapen hier zal ik nog wel ff wakker zijn