@ zusterrose: wat vervelend dat ze je niet met rust laten. Je heb gelijk als je zegt er kan nog veel mis gaan en dat beseffen de meeste mensen niet. Je gaat en niet vanuit en je hou erheen rekening mee, maar iedereen hoort het heus wel als je kleintje er is je word zenuweleier van dat gebel en sms!
nee meid normaal gebeurd dat hier pas tegen de 41 weken Maar ik heb al 2 x in het zh gelegen ivm hoge bloeddruk dus heb al 2 keer een veter gehad zonder dat het geholpen heeft
Moor, spannend!! Ik hoop voor je dat het echt begonnen is nu! Danjo en Jip, hopelijk liggen jullie nu weer lekker in bed te slapen! Hier op voor de 2e voeding...ze heeft echt n raar ritme, kan er nog geen touw aan vastknopen. Ach....het is wel gezellig zo
Danjo is nog steeds wakker hoor, weeen nemen nog niet echt af maar is ook geen touw aan vast te knopen. Ga zo wel proberen te slapen lukt dit niet dan even douchen
@ Odess en man gefeliciteerd met jullie dochter Elise! Eindelijk is ze er @ Moor succes meid zet hem op! @ jip en danjo ik hoop dat jullie nog even lekker slapen nu. Hier op voor de voeding, we hebben gisteren de puckababy gehaald, en ons meisje geeft vanacht echt heel rustig geslapen
Ik heb nog even gekeken welke fels Megan heeft en zij heeft de newborn Airflex fles. Deze zijn speciaal ook om krampjes te voor komen. Helemaal voor komen doe je niet omdat het nou eenmaal bij pas geboren baby's bij hoort. bij ons gaan de voedingen erg goed zo met deze fles, maar ik hoor ook hele goede dingen over de Dr. Brown flessen.
odess en odess-man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elise! heel veel geluk samen! wauw, wel een flinkerd he? ik kan me voorstellen dat dat ff veel werk is met persen... danjo, kan t niet zijn dat t nu toch echt gaat beginnen en dat je lichaam daarom 2 nachten slaap heeft gepakt??? moor: spannend! ben benieuwd wanneer we een update krijgen! jip, ook al nachtbraken... bah! daantje, ook ik heb goede ervaringen met de difraxflessen, als de beide doppen niet te strak zitten, kan hij bijna niet vacuum zuigen. krijgt giorgio andere voeding? sommige voeding is wat dikker, misschien nr 2 speen? over avent hoor ik ook goede verhalen hoor! dus ik zou ook zeker wat anders uitproberen! 30 minuten over 30 cc is echt niet goed. hier ook geen goede nachtrust gehad, ga vandaag overdag nog wel weer even liggen.
Goedemorgen! Ons meisje doet t super!Vannacht om 0,15 toen om 4,30 en om 8 uur gekomen voor een voeding! Zo leuk om je kindje te ontdekken, ze lijkt echt sprekend op haar papa! ik ga nu weer snel mn bedje in heb weer te veel al gedaan hahaha hoe bedoel je eigenwijs ikke welneeee @Moor; spannend meid succes! @Knuffelkonijn; gefeliciteerd met jullie meisje Maureen! @Odess; gefeliciteerd met jullie meisje Elise! Eindelijk is ze er!!!
Odess&man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elise! mooie naam en wat een bevalling zeg! Geniet lekker van elkaar! @Moor: spannend zeg! @all: reageer straks op de rest en op wie op mijn bv verhaal reageerde. Ben nu erg moe en zit halverwege een voeding. Vannacht ging iets beter gelukkig.
@Maia: Heb echt heel veel respect voor je dat je het zo goed volhoud! Ik vol me niet minder hoor, maar ik kon dat echt niet. Ik werd zo verdrietig als m'n meisje zo moeite met eten had. Lekker dat het vannacht wat beter ging, doe maar rustig aan het is heel vermoeiend wat je aan het doen bent! DIKKE KNUFFFF VOOR JOU!
@Babydream, fij ndat ze zo lekker doorslaapt zeg! @Danjo, eigenwijs kind is het ook Maar toch al weeen... spannend. @Shaula, hier is ook geen touw meer vast te knopen aan het ritme van Juliën. Vorige 2 nachten heeft hij lekker doorgeslapen en vannacht was het drama. Hij heeft sowieso tussen zijn avond en nachtfles alleen maar gehuild en was niet te troosten. Na zijn fles huilde hij alweer tot half 4! Echt zo moeilijk. Denk toch last van krampen, we zijn overgestapt op andere voeding. Nu maar even bijslapen... @Odess, gefeliciteerd met jullie dochter!!
Odess & Odessman gefeliciteerd met Elise! Leuk dat je verhaal er al staat, je klinkt heel goed & heel blij & heel gelukkig en heel trots. Genieten maar met zn 3-en. @Moor, tjee dat is spannend opeens. En denk dat zelfs de meest professionele hypochonders het niet voor elkaar krijgen om gebroken vliezen te "hypochonderen", toch ??
weer spannend dus zo te lezen voor een aantal!! Ben benieuwd wanneer de volgende oktober baby zich aandiend!!
Babyd: mooi bevallingsverhaal. Heftig hoor, opeens zo'n weeen storm... Gelukkig heb je nu een mooi meisje en kunnnen jullie gaan genieten!!!! En ooo wat een schatje op de foto's!! Daantje: ik hoop dat t koopzondag is en dat je nieuwe flessen kan aanschaffen...misschien idd de flessen van avent? Zuster: snap idd dat je er gek vanwordt. Ik heb er gelukig nog niet zo'n lst van, maar zit nog anderhalve week van uitgerekende datum af. Wel balen dat je nu al 2 dagen overtijd loopt... Odess: wat een mooi verhaal!!! En zo snel al...heb je nog een beetje geslapen vannacht of alleen maar naar julllie meisje kunnen kijken???? Shaula: fijn dat senna zo goed heeft geslapen!! Moor: oohhh spannend!!!!!!! Succes meid!!! Danjo en Jip: nog kunnen slapen hoop ik??? Rose: fijn dat julle meisje zo goed gelsapen heeft met de puckababy. Hoor tot nu toe alleen maar goede verhalen erover dus als wij een nachtbraker krijgen dan gaan we m ook aanschaffen hehehe Baby: rustig aan he!!!!! Maia: gelukkig gin t iets beter...hopelijk gaat t straks weer helemaal goed! zat net ff op de oktobermama's site te kijken. Nu odess ook is bevallen staat pookie wel heel erg alleen daar in het zwart... Pookiebaby: KOM ER MAAR UIT HOOR!! MAG WEL NA BIJNA 2 WEKEN OVERTIJD!!!!! Hier wel goed geslapen. Maar merk dat ik echt weer een bleh dagje heb. Niet zo leuk want we moeten straks naar verjaardag van schoonpapa en pffff heb er geen zin in hehe Kom straks nog even spieken of er al nieuws is van moor!
odess, gefeliciteerd met jullie dochter elise! Heftige bevalling zeg, maar je mag er trots op zijn! Geniet ervan! Jip, vreselijk hè, al dat voorwerk, ik zei het ook al tegen mijn man, straks als het het echte werk is geloof ik het ook niet meer,haha. Maar goed, dat verschil zal ik wel voelen denk...En het heet niet voor niets voorweeen, het is allemaal ergens goed voor. Moor, heel veel succes, zet hem op! Vandaag 39 weken!!! Nog 1 weekje!!! (of 3...) Rustige nacht weer gehad, het is net alsof het om en om gaat die nachten. Vanacht mss weer, en hopelijk zet het lekker door!
ODESS + Man van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Hier nog steeds niets, gisteravond zijn we uit protest maar uit eten gegaan. Lekker spicy thaise soep gegeten in de hoop van..............maar nee hoor meer dan een gebroken nacht door het maagzuur heeft het niet opgeleverd. Het mormel vind het echt veeeeeeeeel te fijn in mijn buik en waarschijnlijk gaat alles daar ook nog te goed. Voldoende vruchtwater etc........Dinsdag zien we wel weer verder.