Stalkers: Jaaa ik word er niet goed van! Sommige mensen begrijpen het ook echt gewoon niet dat het ook wel eens vervelend kan zijn! Ookal is het lief bedoeld, tis niet altijd leuk. 1 keer bellen in de drie dagen is ook goed, maar mijn zus belt iedere dag, en stuurt er daarna nog 3 smsjes achteraan of ik al wat voel.. Maargoed, keep smiling!
Wies, veel sterkte! Lijkt me erg moeilijk voor jullie, zo dubbel... BV, lees dat er nogal wat dames zijn die net als ik aan het tobben zijn met de bv... jammer hè. Maar wat jullie ook zeggen; beter een mama die lekker in d'r vel zit dan ten koste van jezelf de borst! Odess, gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoop dat alles goed gaat en dat jullie lekker kunnen genieten. Voor de al bevallen dames; hebben jullie kleintjes ook dat een kleine week na het afvallen van de navelklem/streng, er nog bloed uit naveltje komt? Niet veel maar wel af en toe wat bloed aan het luiertje. Verder ziet het niet rood of iets dergelijks, wel een korstje erop. Hoop dat alle andere kleintjes ook snel mogen komen, zet um op! Verder weet ik het even niet meer; is toch flink aanpoten met 2 kleintjes. We zijn daarstraks even weggeweest met z'n 4-en, duurde een uur voordat we weg waren; senna snel aankleden, heeft ze toch nog een poepluier als ze net is aangekleed, Maz begint te huilen dat-ie alweer wil drinken, dus toch nog maar even aangelegd, ondertussen alweer bijna boterham-tijd voor Senna dus die ook maar vast gesmeerd. Reservekleertjes en luiers pakken, speeltje en drinken voor Senna, kinderwagen en 2 maxi-cosi's in de auto zetten en je bent een uur verder... En dan heb ik zelf ook maar even snel in de auto een boterham gegeten en pakje drinken leeggedronken...
Maia, lekker dat je even hebt kunnen slapen! Hakt er toch in de gebroken nachten vind ik... Maar uiteindelijk wordt het allemaal beter.
Buddy nieuws: Moor is vandaag bevallen van haar zoon Lauren om ongeveer half 6 vanmorgen. Weet niet of dit al bekend was kom namelijk net zelf uit het ziekenhuis met onze kleine meid.
Hoi iedereen! Iedereen die bevallen is: GEFELICITEERD met jullie kleintje! Geniet ervan! Ik heb even snel 3 pagina's teruggelezen... Verder nog te moe om actief te forummen helaas. Maar ik wil toch nog even de aanstaande mama's die bv willen geven een hart onder de riem steken! Er staat hier vaak dat het niet zo goed gaat met de bv. Maar het kan ook goed gaan hoor . De eerst 5 dagen had ik wat last van tepelkloven, dus de eerste 30 seconden van elke voeding zat ik met kromme tenen van de pijn. Maar na een paar dagen en met behulp van wat bepanthen-creme was dat snel over. De bv gaat hier super goed. Iris groeit er goed op. En mijn melkproductie is ook prima in orde. Iris heeft genoeg aan 1 borst per keer en doet hier ongeveer maar 15 minuten over. Dus laat de moed niet zakken door de verhalen dat de bv niet goed gaat, het kan ook wel goed gaan . Ik dacht ik zal even een positief bv-verhaaltje plaatsen. Is ook wel eens leuk om te lezen denk ik! Verder gaat het hier goed. Iris is heerlijk rustig. Rond half 11 savonds krijgt ze de laatste voeding, dan gaan we slapen. Om half 3 wil ze weer en smorgens om 7 uur weer. Dus tot nu toe hoeven we maar 1 keer ons bed uit snachts! Heerlijk . Maar ik kijk toch wel uit naar de tijd dat ze snachts doorslaapt hoor! Haha! Aaron vindt zijn zusje ook geweldig. Hij wil steeds kusjes geven en aaien enzo. En als hij haar op schoot mag dan straalt hij helemaal! Zo lief! Ik hoop dat het met de andere mama's ook goed gaat en dat jullie niet van die nachtbrakertjes hebben! Alle zwangere mama's succes nog even met de laatste lootjes! Het is nog even zwaar, en ook de eerste dagen met de beeb zijn zwaar. Maar het is het dubbel en dwars waard!
hey curly herken het heel erg ja van die stalkers, sommige bellen gewoon en zeggen: en hij is er hé. Ja tuurlijk dan neem ik gewoon ook mn mobiel op. Mn vriendinnetje belde vanmorgen ook alweer, ze is een goeie vriendin van me maar soms... mn beste vriendin heeft dat ook met haar hoor. Ze weet het altijd wel beter en heeft dan weer goeie tips, ze zei ook vanmorgen ach je doet hetzelfde als ons je gaat nu net zo overtijd als mij en laura (beste vriendin) Ik dacht echt van, waarom moet het nou hetzelfde gaan, slaat nergens op. Heb al eens gezegd doe het niet hetzelfde als jullie want jullie waren zwanger en alles ging meteen goed en ik doe het anders want de 1e was een miskraam. En ze stopte me ook vol met een grote boodschappentas jongens kleren, dat ik zoiets had van dat hoeft echt niet, want ze hebben zelf pas 1 kleintje en willen nog meer kinderen dus ja dan moet je het ook weer terug geven, verwassen en wel. Ze heeft uiteindelijk alles terug gehad, want mn schoonmoeder werkt bij prenatal (dan het grote magazijn die alles levert, zit hier in almere) en ze heeft nu 3x gehad dat ze kleding mee mocht nemen dus heb zoveel gekregen. En 1 vriendinnetje van ons wil geen kinderen meer en heeft wat maatje 62,68 gegeven en zei ook kijk maar wat je doet, vind jet niet leuk of mooi dan kan gooi je het gewoon weg. Ben erg benieuwd als de kleine er straks is dan heeft ze vast ook ik weet het beter tips, ze is lief hoor maar soms... Ik heb afgelopen donderdag laatste controle VK gehad, ik wordt aankomende dinsdag gebeld als ik nog niet bevallen ben en dan maken ze voor vrijdags een afspr bij de poli gyn, voor een echo en ctg. Kijken ze of ik nog voldoende vruchtwater heb en hoe het met de kleine gaat. Als het goed is gaat de VK me dan strippen. Zucht... mn vriend wordt ook weer eens gebeld op zn mobiel, of de kleine er al is of dat het bezig is, tuurlijk dan nemen we ook gewoon op. Over stuitkindjes ik weet er niet heel veel van, maar weet wel dat het nog kan uitmaken of ze met de voetjes naar beneden liggen of de billetjes. Een vriendinnetje van me is 10dgn eerder voor de uitgerekende datum bevallen en haar dochter lag in stuit. Maar het zou best goed kunnen wat je zegt, maar je wil in 1e instantie wel gewoon bevallen? De enige tip die mn vriendin gaf (mocht ons kind in stuit liggen en je gaat gewoon bevallen) is dat je op tijd voor pijnstilling moet vragen, evt als je partner denkt dit trekt ze niet moet hij het gewoon op tijd aangeven, want je hebt er recht op. Maar mijn vriendin dacht dat het gewoon zo hoorde en later zeiden ze toch dat ze gewoon pijnstilling had moeten krijgen.
Sorry dochter zat ff met mijn hoofd ergens anders. Moor heeft een dochter gekregen hahahahaha. ow wat erg
wooow Moor: gefeliciteerd..met jullie Lauren. afgelopen week had ze het er toch over dat ze twijfelde of het wel een meisje was of haal ik mijn zwangere gedachten weer door elkaar??
@ moor Jeetje was het toch vruchtwater, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lauren!!! Heel veel geluk samen even een wijziging gedaan, hihi
herkansing Moor; en moorman; gefeliciteerd met jullie dochter!!! wat is dat ook snel gegaan zeg... lekker toch oktobermama geworden, lekker genieten en snel opknappen!
@ maia: je verhaal is voor mij ook heel herkenbaar. Ik sta helemaal achter mijn beslissing maar emotioneel blijft het moeilijk. Van morgen had ze mijn melk die ik in 15 min had gekolft...... Hierdoor zat er weer niet genoeg voeding in en ze was weer ontroostbaar en mijn eerste instinkt zegt als ze zo huild is aan de borst nemen!! Dat kan niet omdat stoppen dan nog moeilijker word. Het heeft veel tijd nodig en wij zijn met afbouwen nog wel 3wkn bezig en ik hoop dat ik dan ook beter bij voel @ gevoelige tepels: dat heb ik er nog boven op. Mijn tepels zijn altijd al heel gevoelig en nu met de BV waren ze binnen twee dgn kapot en zelfs na het kolven doen ze pijn. @ blij ei: dat waren hele mooie woorden! Niemand hier heeft iets naars gezegt over de mama's die geen borst voeding gingen geven dus als het ons niet lukt zij we er geen slechtere moeders door
@ cindy wat een mooie meisje hebben jullie zeg, zie je profiel van foto van ZP. Gaat alles goed verder met de kleine marley
@ moor: gefeliciteerd met jullie dochter Lauren! Ik hoop dat alles goed gegaan is Geniet maar van meisje
Moor en moorman: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter LAUREN!!!!! heel veel geluk samen! cindy, wat een schat van een meisje zie ik in je avatar! hopelijk gaat alles goed met jullie! jip, nu ben jij de enige stiekeme nov-mama en ik heb zo`n idee dat jij ook een okt-mama gaat worden! hoe zou t toch met jaja en dylan zijn? las op hyves dat daantje met giorgio naar de huisartsenpost moest... hij was slap en sliep alleen maar. zielig hoor...
Moor en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter. hier echt een blegh dag moe misselijk dus veel op bed gelegen en wat dingen in huis gedaan
Ellen met jaja en Dylan gaat het wel iets beter ze verdenken koemelk allergie dus ze zijn over op andere voeding en dit ging geloof ik aardig goed
jaaaaaaaa alles gaat toppie ze ligt nu te slapen op mijn arm. ik ben zo trots. borstvoeding gaat wat minder. komt wat traag op gang en marley is te ongeduldig.