Lieve Moor & Moorman, GEFELICITEERD met Lauren! @Daantje.. heel veel knuffels voor jou en Giorgio. Wat een vervelende pech en t lijkt me inderdaad hartverscheurend om je mannetje achter te moeten laten. Maar je weet dat hij in goede handen is (beetje oppeppen ). Veel veel knuffels. @Buddy (Gusam), ik kreeg helemaal tranen in mn ogen van je tekst. Het is gewoon oneerlijk verdeeld soms met fijne ouders/stiefouders/vriendjes/mannen... Maar vooral wat je in Riley haar oor hebt gefluisterd...SUPER! Ennuh, tja denk dat een sms van mij nog wel even duurt, heel rustig hier. Maar ik voel me prima dus is niet erg.
super Thirza ik kan me ook enorm goed voorstellen dat je druk genoeg bent, met die 2 kleintjes.. we blijven gewoon buddy hoor! dan laat ik het gewoon zo! mocht er nog iemand buddy loos zijn, ik kan er best iemand bij buddy-en , mijn buddy hierboven is al bevallen!
jeetje wies, denk aan jullie hoor! je wordt zo heen en weer gegooid tussen alle emoties.. sterkte, voor jou en hubbie
@wies he wies ik wil graag je buddy zijn hoor, jij dan de mijne? En de bedoeling is gewoon dat ik je sms toch als de kleine er is of als het zover is. En jij mij natuurlijk ook, ik hoor het wel Moeilijke situatie met je schoonvader, ik weet niet of de VK je wil helpen dat de kleine eerder komt, maar je kan het altijd vragen toch. Maar heel moeilijk, zou ook niet weten wat ik zou doen. Ik stuur je prive even mn 06 goed
zusterrosa, ik heb je een privéberichtje teruggestuurd met mijn nummer! Zijn we mooi voorzien ook van een buddy!
@Daantje: heel veel sterkte!!! Wat vreselijk dat je jullie mannetje achter moest laten!! Ik hoop dat hij snel weer naar huis mag.....KNUFFFFFF VOOR JULLIE!
Zrosa ga er vanuit dat je nu buddy gaat worden met wies mischien ook beter want wij lopen gelijk. wie heel veel sterkte meis Daantje jee het zit jullie niet mee hoop dat jullie mannetje snel opknapt meid. Hier net ff lekker wezen douchen straks maar weer na bed en hopen op een betere nacht. Morgen om 9 uur bij de gyb zijn ben benieuwd of er een cm bij is gekomen...maar ga morgen wel even een pittig woordje spreken daar want nachten lang niet slapen en hele dagen misselijk zijn en vocht vasthouden van hier tot tokio is ook niet goed mischien kunnen ze evt strippen
Dat was 1 van de eerste dingen die ik dacht; zou een VK/gyn dan niet bereid zijn om eerder actie te ondernemen... Als jullie dat heel graag willen, wat ik me zó goed kan voorstellen. Eigenlijk zou ik het vreemd vinden als ze niet bereid zouden zijn iets te doen om de bevalling op te wekken. Je zit ook al bijna aan de 40 weken, dus kindje mocht allang komen. Ik den dat ik meteen morgen zou bellen met de VK om het verhaal voor te leggen. Het klinkt namelijk alsof er nog weinig tijd rest. Veel sterkte meis!!
De kraamhulp vertelde ons dat de laatste voeding al 120 cc fles mag zijn, andere voedingen 100 cc max. Verder weet ik ook niet wanneer je mag uitbreiden hoor...
Noa, van harte met jullie meisje Yara!! Hoop dat alles goed gegaan is en dat jullie lekker kunnen gaan genieten nu!
Moor & Moorman: Gefeliciteerd met jullie dochter Lauren! Snel gegaan volgens mij!! Noa80 & Man: Gefeliciteerd met jullie dochter Yara!!! Nou nu moeten er weer wat jongens tevoorschijn komen hoor! Danjo: Idd, strippen en kind moet nu gewoon komen. Als je jezelf zo voelt waar is dat dan nog goed voor! Suc6 morgen! Wies: Je bent bijna 40 weken dus neem aan dat ze wel bereidt zijn om dat te doen, alleen moet je lichaam er dan wel klaar voor zijn... En als je dan 2 dagen of 3 dagen bezig bent, kunnen jullie er ook niet echt zijn voor je schoonvader?? Misschien ook iets om over na te denken?? Weet natuurlijk niet in welk stadium hij nu zit.... Dikke knuffel in ieder geval Blijei: Hier ook eigenlijk te rustig, zou toch wel heel toevallig zijn als ................................. Daantje: Ook hier nog ff een dikke knuf!!! Gusam: Je bent een topper hoor!!!
@noa van harte gefeliciteerd met jullie dochter Yara heel veel geluk De meisjes staan nu wel aan kop of niet?
Noa en man van harte met Yara.heb je snel gedaan meid super. zonneschijn ze kunnen het mischien wel eerder doen bij wies maar inleiden kan dus ook een nadeel zijn en niet willen ( kijk mijn) hier wouden ze het ook maar lichaam werkt niet mee
@noa en man; gefeliciteerd met Yara, mooie naam! lekker genieten met jullie gezinnetje @danjo; succes morgen, en nu idd niet meer naar huis voordat je weet wat het plan is, fijne avond en slaap lekker voor iedereen! niet teveel nachtbrakers he
Jip ga mn best doen haha. Maar ja als er weinig te doen valt sta ik weer te kijken maar ga iig voor het strippen dat moet toch wel willen ( weet niet of ze daar ook 2cm voor nodig hebben)
Ik ga ook afsluiten even nog tv beneden kijken en dan mn nestje opzoeken en hopen op een goeie nachtrust
hey mensen wies en ik zijn nu buddy's van elkaar dus als ik bevallen ben horen jullie het van haar en andersom @wies heb je gevonden op hyves en toegevoegd