Da's waar. Had ik zo snel niet aan gedacht... Ik heb dan meteen "het inleiden" zoals het bij onze 1e ging in gedachten. Maar je hebt helemaal gelijk. Veel succes morgen, hoop dat je weer een stuk verder bent. Lijkt me bijna slopend zoals het bij je gaat. En hopelijk kun je vannacht wel beter slapen.
Moor: hoeraaaa gefelciteerd met jullie dochter Lauren!!! Thirza: fijn om ook een postitief bv verhaal te lezen idd! Fijn dat alles goed gaat bij jullie!! Cindy:fijn dat jullie uit het ziekenhuis zijn!!! Gaat alles goed verder?? Gusam: fijn om te horen dat je het zo goed red in je eentje. Knap hoor, heb heel veel respect voor je!!! Daantje: jeetje meid, t zit je nog steeds neit mee he. Wat erg zeg voor je kleine mannetje. Kan me voorstellen dat je e verdrietig om bent hoor! Heel veel beterschap en hopelijk gaat t snel weer beter met hem! Dikke knuffel!!! MD: ik herken je helemaal met je verhaal. Hier ook eentje die heeeel beweeglijk is de hele dag. En we hadden nog wel zo afgesproken dat deze week zou komen, maar ben bang dat ze zich daar niet aan houdt Mijn buik is verder ook heel rustig Goeie oplossing voor t kattenprobleem! Sannehai: hoop dat t een begin is! Danjo: laat je hormonen morgen maar ff los op die gyn Ik hoop dat ze iets eraan kunnen doen, want t is idd helemaal niks zo. Niet kunnen slapen enzo...bah. Succes meis! Noa: gefelciteerd met jullie dochter Yara!!!!
Hier net thuis van mijn schoonouders. Was wel weer gezellig. Humeur is ook weer wat beter gelukkig. Moet soms gewoon ff zeuren hahaha. We hebben afgesproken dat ons meisje dinsdag of woensdag komt...hahahaa hopelijk houdt ze zich aan de afspraak Al zegt mijn gevoel dat ik zomaar weleens overtijd kan gaan lopen, aangezien ik nog helemaal niks voel of heb..dus we zien t wel! Iedereen slaap lekker!!!!! En hopelijk niet teveel nachtbrakers
Noa & M.: van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter Yara! Een mooie naam. Geniet van jullie nieuwe gezin!
snel vanaf mijn mobiel: moor en Noa: Van harte gefeliciteerd meiden!!!! Giorgio's bloed en urine waren gelukkig Oké! Wel is hij dus 200 gram afgevallen en dat wordt steeds meer. Hij is wel 1 cm gegroeid en us nu 3365 gram en 49 cm. Hij drinkt nu met moeite 40 cc per keer en als dit niet beter wordt morgenvroeg een sonde. Hij laat na 5 minuten zijn fles te hebben gehad zijn armpjes slap langs zijn lijfje vallen en valt zijn mondje open, hij heeft gewoonweg de kracht niet. Ik wilde eerst blijven slapen maar je moet daar op een stretcher liggen en krijgt geen eten of drinken en het is echt een geel zielig kamertje. Andreas en ik gaan nu iedere 3 uur voeden muv 's nachts. Andreas heeft gelukkig extra vrij kunnen regelen. Giorgio heeft flink liggen huilen toen we erg gingen zei de verpleging, een wonder, want vanaf zijn geboorte slaapt hij de hele dag en is nooit wakker, wat je ook doet ( schommelstoel, kinderwagen, box, etc) hoop echt dat het snel beter met hem gaat en ze weten waar het aan ligt. Zo meteen gaat papa nog even voeden en dan gaan we morgenvroeg weer, ben kapot!! Morgen krijgt Giorgio een muziekmobiel boven zijn bedje hangen en wat ander leuks om het voor htm ook wat aangenamer te maken. Iedereen heeeeeeeel erg bedankt voor de lieve reacties!!!! Dikke kus van ons!!!!
Moor & Moorman: jaaaa super! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Prachtige naam!! Geniet lekker!!!
@Daantje: heel veel sterkte voor jullie! Hopelijk knapt Giorgio snel weer op en kan hij lekker met jullie weer naar huis! Hier zijn mijn ouders net weg. M'n moeder kwam me even moed inspreken dus dat was wel heel fijn! Ga zo proberen te slapen! Weltrusten alvast!
Noa & Noaman, gefeliciteerd met Yara! was één van mijn favoriete namen als t een meisje zou zijn, dus hele mooi naam @Joenka.... zou wel erg grappig zijn toch?? @Maia, fijn dat je moeder dat heeft kunnen doen. Ik ben daarom wel blij dat de mijne hier logeert in t begin, want 1,5 uur rijden is me te ver (en zonder files). @Daantje, wel een opluchting dat bloed&urine goed is. Veel sterkte en hoop dat er snel duidelijkheid en verbetering is. @Sannie, lekker weer in een betere bui... @Danjo, tegen beter weten in: *duim duim duim duim duim duim* en pak ze! @iedereen, slaap lekker allemaal......
Moor en moorman; gefeliciteerd met jullie dochter Lauren!! Noa en noaman; gefeliciteerd met jullie dochter Yara!! Daantje; ik moet gewoon huilen van je berichtje meid! Wat erg om hem daar te moeten laten. Ook al weet je dat ze daar het beste voor je mannetje kunnen zorgen, het zou zo niet moeten zijn he. Hij moet gewoon lekker bij zn papa en mama kunnen zijn. Ik hoop dat ze snel hebben gevonden waar het aan ligt en dat ie lekker snel weer thuis bij zn lieve ouders is. Heeeeeeeeeel veel sterkte meis en ik denk aan jullie! Maia; gelukkig heeft je moeder je weer een beetje moed in kunnen spreken meid! Sannie; gelukkig was de verjaardag nog best leuk! En nu maar hopen dat die kleine meid van jullie dinsdag of woensdag komt. Kan ik mooi gelijk donderdag met Senna op kraamvisite komen Wies; heel veel sterkte en ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen in het zkh! Danjo, hopen op die extra cm morgen!! Rose en Luna; hoeveel wogen jullie kindjes toen je naar 100 en 120 cc mocht gaan met de voeding? Want mijn dochter is al wat ouder maar zit dus nog steeds op de 90 cc. En zoals vandaag heeft ze maar 6 voedingen gehad. Beetje weinig misschien dan bij mij. Nou ja, morgen moet ik toch naar het CB dan ga ik het ook nog maar eens vragen. Verder huilt Senna steeds heel erg na de voeding. Het duurt nooit lang achter elkaar, maar het kan soms wel tot 1,5 uur na de voeding duren en het is zo zielig. Ze heeft echt pijn. Ik dacht eerst aan krampen, maar die kunnen toch niet al 3 a 4 minuten na de voeding komen?? Weet iemand dit?
Shaula: hopelijk weten ze morgen bij t cb wat dat kan zijn idd. ik heb geen idee... Als ik dinsdag of woensdag niet ben bevallen komen jullie toch lekker zomaar langs of ik bij jullie... Daantje: een hele dikke knuffel voor jullie! Wat lijkt me dat erg zeg dat je je mannetje daar moet laten. Gelukkig dat je man extra vrij heeft kunnen krijgen!! En idd zijn wiegje maar een beetje versieren dan, is t voor hem wat gezelliger. Ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat het is. Blij ei: voor jou mag t ook wel een keer zover zijn he. Maar jij voelt je nog wel goed toch! Dat scheelt, maar snap wel als je t ook zat begint te worden haha Ik ga nu lekker naar bedje toe! Welterusten allemaal!!!!
hihi een paar weken geleden waren we zo blij met de 20 duizend berichtjes...nu zitten we al bijna aan de 30 duizend hahaha Wie zei ook alweer dat we dat niet gingen redden whahahaha stelletje kletskousen!!!!
Noa en Moor: van hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Daantje: wat erg, maar hopelijk komen ze erachter wat je zoontje heeft! Goed idee van je, versier leuke dingen om zijn bed heen. Dan is hij tenminste niet alleen. Maar ik zal er veel aan je denken en duimen dat het alles goed komt! Hou je taai, samen met je vriend sta jullie sterker en steun van buiten af ook! Maia, ik ga je zo prive mailen HIER heb ik ook geen buddy, maar wie zou er wel willen zijn?? Want ik merk dat het leuk kan zijn als je buddy hebt Liefs JO
Ik wil nog wel een buddy zijn voor iemand, als iemand dat wil. Ik zit bijna de hele tijd thuis en kan met mijn mobiel ook op het internet. Dus diegene die dat willen roep maar. Nu ga ik lekker slapen, truste dames. XXX Gusam
NOa! Gefeliciteerd met jullie dochtertje Yara!!!! Super mooie naam!!! Geniet ervan meid! Daantje: NOgmaals heel veel sterkte meid! hoop snel op goed nieuws! Danjo: Succes morgen bij de gyn!! Ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen! Shaula:Wat sneu dat Senna zo lang huilt na de voeding! Helaas heb ik echt geen idee, gewoon even navragen! NOu naar mn ouders geweest, maar mn zus was al weg toen we kwamen. Dus dat scheelt! Elke keer steekjes onderin mn buik, echt heeel irritant!! Nu lekker slapen, tot morgen dames! LiefSs.
hier flink last van mn onderrug en weer wat krampen gehad sommige wat pijnlijker dan eerst. Maar zal wel niet veel betekenen. Lig nu in bed met laptop op schoot. Ben benieuwd of er wat doorzet maar ga er vanuit dat ik morgenvroeg wakker wordt en manlief gewoon naar het werk moet. iedereen slaap lekker
Nog geen nachtbrakers hier? Hou het allemaal rustig. Ik kan nog niet slapen ga nog ff een spelletje doen xx
Noa en noa-man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter YARA!!! heel veel geluk samen! Wies, ik zou ook zeker vragen aan de vk of ze je kunnen strippen/inleiden. in zo`n situatie doen ze dat toch wel vaker? sterkte meid! danjo, heel veel succes bij de gyn, hopelijk is er een cm bij, of kunnen ze je strippen! parmessar: super meid! heb je al weeen? daantje: ik hoop dat giorgio zelf weer op krachten komt en daardoor steeds meer kan drinken! welke fles gebruik je nu? hier alweer wakker vanaf 3 uur, net ff wat gegeten, mijn maag rommelde... vandaag 39 weken!