@Joenka: Spannend!! Aargh!! Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik aan de beurt ben! Morgen weer naar de gyn.. Ik ga vragen of hij wil strippen.. (Hehe.. moet dan steeds denken aan mijn gyn die zich uitkleedt) Hopen dat het lukt.. Ik ben het echt zat..
@Maia & Ellen: Bedankt voor de knuffel @Babyd: Wat een lekker meisje is het! Doe maar lekker foto's spammen hoor Daar worden we ook blij van. @ MD: Ik hoop dat het strippen bij jou gaat helpen..........duimduimduim! @Jip: Geen sorry hoor voor je bericht! Kan me voorstellen dat je daar nerveus van word! Ik hoop dat je kleintje snel zal komen! Ik heb daarstraks het CB gebeld en we kregen het advies om mijn melk te vermengen met KV zodat ons meisje ook verzadigd is van mijn voeding. Ze ligt nu lekker te slapen in de Box...........daar word ik weer blij van
nou lag die van mij maar te slapen in de box. flesvoeding vond ze niets, eerst dronk ze wel gewoon maar raakte uiteindelijk flink in paniek en waar werd ze rustig van? juistem, de borst lekker handig dus.... dus die heeft nog een tijd bij mij gedronken en heeft net besloten dat ze geen zin heeft om te slapen dus heb haar toch maar in bed gelegd en ik wacht het af! @Joenka: spannend dus morgen! Succes @baby: logisch dat je ons verwaarloost geniet lekker verder!
Babydream, echt TE schattig!!!!! Maia, ben blij dat ik niet de enige ben met een eigenwijze beeb die geen zin heeft om te slapen.... Net in bed gelegd na de fles van 18.30 en 10 minuten later krijsen!! Meneer was klaarwakker!! Nu net weer in de kinderwagenbak gelegd.
Baby nu lekker aan jezelf en je meisje denken hoor. Sloppy meid maak het jezelf niet zo moeilijk je hebt het geprobeerd. Joenka wow wat een bloeddruk gelukkig heb je genoeg ontsluiting zodat ze kunnen inleiden you go girl 20e is een mooie datum. Hier nog steeds inrustige momenten maar het zet niet door dus zal wel loos alarm zijn
whhaa volgens mij gaan we hier de zoveelste voor wee nacht in. met als groot verschil dat ik me toch last van me rug heb!! alsof ik een olifant van de trap getild heb, morgen weer op het matje bij de vk hebben ze vast niet veel nieuws te melden meiden fijne avond en tot morgen
hier voor het eerst ook wat last van harde buiken en krampjes sinds vanavond...maarja zal wel nix zijn denk ik..
Sloppy, dikke knuffel voor jou ! Babydr: wat een scheeetje! Zusterrosa: NOgmaals succes! Joenka: Woww, en vanmorgen zei je nog wel dat je geen zin had in het vk bezoek!! Spannend zeg! HEEL veel succes morgen!! Maia wat een mooie meid zeg.. grote oogjes! wauw! En de cakejes zien er heeerlijk uit!
Joenka: jaaaa joepie. Snap dat je zenuwachtig bent hoor, als je opeens te horen krijgt dat je morgen je kindje hebt!!! Heel veel succes en hopelijk gaat t snel allemaal! MD: kan me voorstellen hoor dat je t zat bent! Hopelijk wil ie strippen! Sloppy: kan em voorstellen dat je daar verdrietig over bent hoor. En je hersens werken heel anders dan je gevoel haha. Gooi t er maar uit, dat helpt t beste! Danjo: t wil ook echt neit lukken bij jou he...sjongejonge...je hebt nu echt wel een keer verdient pffff Jip: succes vannacht. Hopelijk slaap je goed!
Hier net ff naar een vriendin geweest. Maar ben helemaal kapot joh. Pijn in mijn rug weer en elke keer harde buiken om niks...dus ga zo lekker mijn bedje in. Vriendje is ook al thuis Dus dat maakt me erg blij haha Hopelijk heeft de reiki van mijn collega geholpen en gaat t vannacht beginenn!!!!! (heb er niet veel hoop van haha) welterusten allemaal. Niet nachtbraken hier behalve als je moet voeden
Hey dames, ben vanmiddag bevallen van een gezonde kereltje Rashid, hij weegt 3000gram. vannacht om 3 uur vliezen gebroken, na 30 minuten al heftige rug en buikweeen. naar het ziekenhuis voor pijnstilling. bevalling van 10 uurtjes. ontzettend snel gegaan. bevallingsverhaal komt nog....hele gebeurtenis nogal komisch, achteraf dan lach je om wat je gezegd hebt tijdens de weeen en persen. dames die nog moeten bevallen, succes!!! xxx parmessar
Parmesar: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Leonie: Nee, had ook echt geen zin! Mijn buddy is Josien, weet alleen niet of ze elke dag online is nu?!?!? De datum vindt ik ook erg leuk! Scheelt wel dat ik overrompeld ben ,dus heb tot nu toe weinig tijd gehad om zenuwachtig te worden. Het voordeel is nu dat we ons voor hebben kunnen bereiden met Britt en de hond... Dus duik zo m'n bedje in met een paracetamolletje!! By the way: Blij ei, mag ik jou de eer geven??
oh, sorry iedereen bedankt voor de succes wensen! Ben benieuwd wat voor een dwerg eruit komt.... En voor alle andere die wat voelen of overtijd zijn zet hem op he! ik hoop woensdag weer naar huis te mogen (waarschijnlijk 1 nacht ter observatie ivm Joep en de GBS) en dan zal ik me zelf ook weer snel online melden. Knuffel voor jullie allemaal!
joenka, heel veel succes morgen! hopelijk slaap je nog lekker vanacht! (de laatste nacht met zijn 2tjes) parmessar, gefeliciteerd met jullie zoon rachid! jip, wie weet zet het nu wel door, anders hoop ik voor je dat het niet teveel nachtbraken gaat worden. zrosa, nog steeds spannend zeg! wie weet ben je morgen al mama! schoonpa is bestraald, en moet nu iedere dag van de week heen en weer om te bestralen. Hij zal daar volgende week of de week erop de uitslag van krijgen en merken of het wat doet. Hij was vanavond minder depri gelukkig, en niet meer zo bang. Zoals het er nu naar uitziet denk ik dat ie de kleine nog wel mee maakt. Morgen is er meer duidelijk vanuit de artsen ook. Verder gaat hetnu wel weer lekker, in warm bad geweest, de buik weer wat ontspannen gelukkig, heb een beetje teveel gejakt en gejaagd vandaag. Nou, hopelijk morgen heel mooi babynieuws hier! Welterusten allemaal, en niet teveel nachtbrakers! (mits ze aan het bevallen zijn) xxx
het is toch verdorie wat, heb 2 kinderen op de wereld gezet, dan weet je toch hoe weeen voelen, nou, ik geloof dat of mijn lijf mij ontzettend voor de gek houdt... off... ik weet het niet meer mannetje zit me vrolijk uit te lachen ja, we dachten t van de week ook al... en nu weer zeker, haha dus nu eerst maar weer uit bed, want ik lig gefocust op elke kramp die ik voel... ga maar ff dom een spelletje spelen, zorgen dat hubbie in slaap komt en dan zie k wel weer
ik ga een poging wagen, jullie worden vast knetter van mij met m'n gezeur dan weer wel dan weer niet ik word er ook gek van lekker slapen dames!