Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Pookie, succes meid! Ik zou die tas zeker maar meenemen!

Ik ga zo maar naar mn moedertje toe. Ik hoorde net dat ze vannacht gewoon lag te huilen op de grond in huis omdat ze niet meer op kon staan en ook niet naar de telefoon kon komen :( :( Dus heeft ze daar gelegen tot mn vader wakker werd vanochtend. Mijn broertje gaat zometeen maar een bedbank halen bij de ikea zodat ze niet meer op de grond hoeft te slapen op een matras. Vind het zo zielig. Eerst maar eens boodschappen doen en dan vanavond voor haar koken (als mn vader kookt is het niet te eten ;) )

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    En even sorry voor mn ego verhaal

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Shaula: wat onzettend naar voor je moeder zeg!

4. goedemorgend dames

VOor al de kersverse mama's proficiat...

5. wat is bij jou de reden voor het kolven?
    hier ook tepelkloven tot bloedens aan toe. vanmorgen met een tepelhoedje gevoed en ik voelde gewoon bijna geen pijn.. hopen dat het zo ff kan genezen...

6. Maia

Maia Niet meer actief

@knuffelkonijn: op dit moment dat Fleur en ik allebei zwaar gefrustreerd en oververmoeid zijn en het kolven me iets meer rust geef (was dit weekend gemiddeld zo'n 2 uur bezig per voeding en dan wilde ze na een uurtje weer)..

maar ik kolf maar tot morgen en dan gaan we (ik en de lactatiekundige van hier) kijken of ik het weer helemaal aankan met bv. (ik heb erg veel melk waardoor ze zich verslikt en we dus geen fatsoenlijk ritme kunnen krijgen - daar komt het heel kort gezegd op neer)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    shaula jee sterkte met je moeder

8. ok maia, vandaar..
    hopen dat je weer lekker zelf kunt gaan voeden.
    het is toch wel bijzonder vind ik. bij esmée heb ik het 3 maand volgehouden en toen moest ik stoppen van de dokter helaas. maar hoop het nu ook zoiets vol te houden, maar dan wel met af en toe kolven erbij

9. natjes

natjes Niet meer actief

Kom me eindelijk zelf even melden hier. Ben op 12-10 bevallen van Tygo! Helaas had hij een erg moeilijke start waardoor hij 2 dagen aan beademing heeft gelegen. Na een week ziekenhuis mochten we weer naar huis! Hij doet het nu top en komt alleen maar aan! van 3718 op 12-10 naar 4080 op 19-10! Wel fijn dat hij nu alles zo lekker oppakt!
    Hoe is het verder met iedereen? Zijn de meesten al bevallen?

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    elsken leuk dat je weer even komt aanwaaien hoe is het met je?

Hier zo ff met schoonmamie na de winkel ( mag niet meer alleen he overbezorgde man). Maar goed wel even gezellig

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    natjes:wat fijna dat het goed gaat nu...

danjo:jeetje zeg spreek is een hartig woordje met je kleintje in je buik mama zoooooo lang laten wachten dat kan niet he.

12. Net gemaakt:

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Tepelhoedje heb ik ook al geprobeerd maar bij mij werd de pijn er niet minder op.
    Mijn tepels waren 1 en al korst.
    Wel heb ik nog steeds veel melk want mn melkproductie was goed opgang maarja het is niet anders.

Maia ik weet ook wel dat ik niet faal maar mn gevoel zegt anders.
    Maar ze word ook wel groot met de fles en het geeft veel meer rust.

Shaula sterkte met je moeder.

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    knuffelkonijn:wat een poepie zeg dylan is nu bijna 4 weken oud en het echte baby gaat nu al verdwijnen wat gaat dat snel zeg

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    natjes gefeliciteerd met je zoon TYGO!

Danjo veel plezier met winkelen, ik ga zo ook ff de stad in.
    Even kijken of ik wat leuks kan vinden.

16. Maia

Maia Niet meer actief

@knuffelkonijn: ik vind het voeden zo samen ook heerlijk, maar ja, het ging helaas even niet :( dus ik zou het ook zo jammer vinden om over te moeten stappen op fv ondanks dat ik dan Fleur ook wel lekker bij me kan hebben lijkt me dat toch anders. We zullen zien, hopelijk krijgen we hierdoor meer rust en kunnen we gewoon door blijven gaan.

wat een schattige foto trouwens van Maureen!

@natjes: gefeliciteerd met de geboorte van tygo! Fijn dat alles goed gaat!

17. Maia

Maia Niet meer actief

gisteren trouwens zo lief: manlief moest weer werken.
    Hij kwam thuis en had even een hem momentje nodig dus hij ging naar de sportschool (ja want hij was heel zielig want heeft al 2 weken nauwelijks een hem momentje gehad.. ik dacht nog "adem in, adem uit" hij is nog af en toe alleen even een rondje ergens gaan doen ofzo.. maar vooruit)...

komt hij terug uit de sportschool amper een half uur later met tranen in z'n ogen.. ja hij had ons (vooral Fleur natuurlijk) zo gemist. En heeft de rest van de avond niet met mij doorgebracht maar hangend boven haar ledikantje... MANNEN!!!! diepe zucht (maar het is op zich wel schattig)

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    shaula, sterkte met je moeder, echt vervelend voor haar.

danjo, balen dat het weer niets heeft geholpen, shop ze vandaag!

natjes, gefeliciteerd met tygo, leuke naam! fijn dat alles goed gaat nu.

volgens mij ben ik net een deel van mijn slijmprop verloren, alleen was het niet zoals de meesten altijd beschrijven. het leek meer op een hele grote groene dikke snotpiek,haha. Sorry hoor, voor de beschrijving! :) Maar goed, zoiets verlies je normaal niet, dus het lijkt mij dan de slijmprop toch? Maakt het uit dat het groenig was? (wel helder) Verder heb ik eigenlijk weer te eigenwijs te veel gedaan. heel de badkamer gesopt, wilde een klein stukje doen, en morgen weer, maar kon het niet laten het gelijk helemaal af te maken, zucht. Nu weer een megaharde buik natuurlijk, eigen schuld...Voor de rest van de dag maar niks doen, alleen ga ik lekker appelbollen maken straks! mmmmmmm

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Natjes; gefeliciteerd nog met jullie zoon. Fijn om te lezen dat het goed gaat.

@ Sannie; ook ik verlang er weer naar om filet american te eten. Maar zal nog even moeten wachten. Denk dat ik gelijk de eerst volgende dag dat ik bevallen ben vriendlief naar de supermarkt stuur om het te halen :D

Net terug van de gynaecoloog, maar er waren geen vorderingen van ontsluiting, dus gewoon weer rustig afwachten. Afspraak voor volgende week maandag met hartfilmpje staan. Maar we hopen dat het voor die tijd zelf door gaat zetten. We moeten dus gewoon nog geduld hebben

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    :D Ze neemt een loopje met ons ze heeft er echt geen zin aan hoor ze zit nog lekker warm eigenwijze drol is het

zo heb mn boodschapjes weer binnen gelukkig valt niet mee een stukje wandelen

Deel Deze Pagina