o danjo! zou t dan eindelijk zover zijn??? hoop t zo!!! heb je trouwens nog naar die regenhoes van de kinderwagen gekeken?
ego, ik ben weer op controle geweest bij gyn en be gestript. Daarna bloed verloren en ook bloedpropje.... nu verlies ik nog wel wat maar niet veel. Heb inmiddels 3 cm ontsluiting en moet goed in de gaten houden wat er gebeurd. heb al 2x tel contact gehad. Verwacht er nu nog niet veel van. Mocht er niks doorzetten, dan heb ik zaterdag ctg en volgende weer controle en ctg. Het rommelt hier wel wat, idee alsof ongipijn hebt zeg maar.
ik heb trouwens mooie foto's voorbij zien komen! Nieuwe mama's gefeliciteerd met de beebjes, sorry heb wel gelezen maar ben namen kwijt
Afgelopen maandagavond, 19 oktober, is na een zwangerschap van 39 weken en 5 dagen om 23.20 na een zeer vlotte (bijna stortbevalling) en voorspoedige bevalling onze zoon en broertje Bodhi Maxime geboren, 51 cm groot en 3700 gram.
Danjo: idd het mag wel een keer losbarsten bij jou. Spannend. Hoop dat dit t is! Curly: hoop echt dat t strippen iets heeft opgeleverd!!! Marientje: jammer dat je kindje nog niet is ingedaald. Maar kan altijd nog als de bevalling begint he. Dus probeer je niet teveel zorgen te maken Shaula: vind t echt zielig voor je moeder!! Ga morgen een kaartje kopen voor der! Ik ben vandaag niet buiten geweest en ben t ook neit meer van plan (heb t veel te koud hihi) En ja, beter als jij ff iets kookt...je paps is een schat van een man, maar koken... (hij kan wel goed bbq-en ) Odess: leuk om van je te horen!!! Als je in de wieg kijkt dan weet je het waar je voor doet he! Geniet ervan!!!! Ik heb verder niks te melden want ik heb de hele dag nog helemaal niks gedaan behalve op de bank liggen (of jullie moeten geintresseerd zijn in hoe het met mario-en gaat )
Xandra, man en kids, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Bodhi! heel veel geluk samen! curly, kan me voorstellen dat het heel spannend is. ik duim voor je! sannie, lekker zo`n dagje!!! groot gelijk! shaula, kookse bij je ouders, hopelijk kan je moeder snel geopereerd worden en heeft ze niet meer zoveel pijn...
**inbraak** Danjo meis, ik hoop voor je dat het nu eindelijk gaat door zetten en dat jullie na al die jaren jullie mooiste droom in jullie handen mogen vast houde! Denk aan je Andere meiden, succes met de laatste loodjes, die zijn zwaar maar ohw wat is het, het waard. Verse mama's gefeliciteerd! **uitbraak**
@ Xandra; gefeliciteerd met jullie zoon! @ Daantje; wat erg dat er nog steeds geen verbetering is en dat ze niet weten wat het is. Sterkte ermee! Hier weer wakker van middagdutje. Heb lekker kunnen slapen, al voel ik wel wat krampjes. Straks maar weer voor het avondeten beginnen; speklapjes met wortels. Vanavond een verjaardag van de overbuurvrouw, maar laat zal het niet worden.
xandra, gefeliciteerd met jullie zoon! BUDDYNIEUWS!!! Kreeg net een bericht van ZusterRose, ze zegt, Het gaat allemaal erg moeizaam, sinds gisterochtend half 5 al op. Had om 15.00 uur 1cm ontsluiting, om 22.30 3cm. De hele nacht wakker geweest met heel veel pijn, kon ze soms moeilijk opvangen. Om 9 uur is de vk geweest, nog 3cm ontsluiting. Urine is getest en heb een blaasontsteking, en dat irriteert de baarmoeder. ab en pijnstilling en slaaptablet voor de nacht gehad. Maar hield het om 14oo uur niet meer uit, veel pijn. De vk gebeld, gedoucht en verloor vocht. Om 15.00 de vk geweest en mijn vliezen zijn gebroken. Ga nu voor hartfilmpje naar het ziekenhuis. Weeen zijn nog steeds niet regelmatig, mijn lichaam werkt helaas niet goed mee, dus we gaan het zien. Ben alleen doodop nu, 36 uurwakker. Groetjes ZusterRose. Dus, helaas geen vlotte bevalling tot nu toe voor haar. Ik hoop dat het nu snel mag vlotten voor d'r, en dat ze ook wat pijnstilling krijgt. Als ik meer weet, horen jullie het!
Zusterrose, succes meid. Kan me voorstellen dat je kapot bent, nog even en dan heb je je mannetje vast!!Ik duim voor je!
@zusterrosa: veel sterkte, hopelijk heb je snel je kindje in je armen! @Xandra: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bodhi!
wow wat pittig zeg! hopelijk gaat sneller nu de vliezen zijn gebroken en krijgt ze pijnstilling in te zhs! kom op meid!
@danjo; mmm.. dat eigenwijsje van jou begon dat roze verlies ineens? of had je dat van t strippen overgehouden?? @curly; klinkt wel spannend hoor! ik hoop dat t bij jou ook gauw doorzet. @Xandra;gefeliciteerd met jullie zoon, ben benieuwd naar je verhaal van het storten @sannie; zulke dagen horen er bij hoor, lekker nixen en ontspannen @zusterrosa; jeetje zeg, je hebt er al heel wat opzitten, hoop dat t nu een beetje gaat vlotten!
Voor alle nieuwe mama's van Harte en geniet er van. Voor alle mama's die bezig zijn of nog moeten heel veel sterkte. @mezelf: Heb ondertussen weer mijn pc en ook weer internet. Ga dus weer proberen om regelmatig mee te lezen en te reageren. Gisteren is het consultatiebureau geweest en woog hij 2790 gr en dan nu effe mijn kleine kanjer spammen.
hey meiden even een ego bericht: Help! ik heb al heel de dag last van menstruatiekrampen en nu ging ik net naar de wc en heb roze verlies beetje bloed elke keer als ik afveeg, moet ik hiervoor de verloskundige bellen? A.u.b
@booboo: zijn de krampen regelmatig? Ik zou wel even bellen, bloedverlies lijkt me altijd wel een reden om te bellen. Het kan ook evt. slijm zijn vermengd met vruchtwater dus hou het zeker even in de gaten