zolang het geen verbanden rood zijn denk ik dat je t nog wel even kunt aan kijken, n beetje roze kunnen idd heel goed passen bij vruchtwater en n beginnende bevalling! hoop voor je dat t doorzet
Wat heftig voor Zusterrosa. Ik hoop dat het allemaal snel voorbij is en ze de kleine vast kunnen houden. Ze zeggen dat je dan alle ellende van te voren weer snel vergeten bent en dat hopen we dan maar voor haar.
booboo hier moet je alleen bellen bij helder bloed maar goed doen waar jij je goed bij voelt meid Jip zo ineens weer de slijmprop eruit met slijm en nu steeds nog stugge stukjes slijm met wat bloed. denk niet meer van het strippen want dat moet binnen 24 uur zn werk doen. Xandra gefeliciteerd meid. Zusterrosa het zit je niet mee meid hoop dat het nu sneller gaat. Hier zo lekker bij mn schoonouders eten
Zuster: pfff klinkt zwaar zeg allemaal. Hopelijk krijg je in t ziekenhuis pijnstillers want dit hou je idd niet vol joh. Sterkte!!! Gandor: wat een schatje!!! Booboo: ik zou gewoon ff bellen. T zal misschien niks zijn maar dan weet je dat in ieder geval maar zeker Wij eten lekker pasta!!!
Sannie ik ook spagetti volgens mij haha lekker heb de hele dag alweer trek ( ook al 3 oliebollen op )
Xandra: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bodhi! zusterrose; spannend zeg! Danjo wat een eigenwijze spruit is dat van jou zeg! Hier gaat alles super, Dyoni is zo'n tevreden meisje!Echt heerlijk!!Ze heeft vandaag haar hielprik gehad en is geslaagd voor de gehoortest! en nog even een foto van mijn meissie spammen!
Baby wat een droppie! Elise heeft echt net zo'n kop met haar Fijn dat ze geslaagd is! Danjo, hoplijk zet het door, klinkt goed iig! Zusterroza, he meid - hopelijk gaan ze je goed helpen in het ziekenhuis en vlot het snel!
ff ego hoor. maar ben zo trots op mn meisje.. ze zit nog maar 50gr. onder het geboortegewicht! ze was vanaf gister gewoon 90 gr. aangekomen alweer! vandaag hielprik gehad, ging super! meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd! danjo, die meid van jou mag er ook weleens uit, kleine dondersteen...
Xandra, man en kids, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Bodhi! heel veel geluk samen! Wat een mooie baby fotootjes zijn er weer voorbij gekomen. @ Zusterroza hopelijk zet het snel door meis. @ Danjo heb vanacht nog gedroomd dat ik je moest helpen met de bevalling haha hoe wazig kun je dromen. Hopen dat het snel doorzet. Fijn dat het allemaal goed gaat met de baby's ze groeien goed @ Daantje ik denk aan jullie, hopelijk gaat het snel beter. @ Aan iedereen waarbij het aan het rommelen is heel veel succes hoop dat het snel door gaat zetten.
haha, danjo, kunnen ze niet zoiets bedenken als bij het oren uit spuiten? die dikke klodder er in 1 x uit, ben je er maar weer vanaf
Nog geen nieuws van Joenka toch? @Ellen/Leo/Sannie... hier ook totaal geen tekenen van welke bevalling dan ook... En word nu echt heel nieuwsgierig! @Danjo, ik durf gewoon niets meer te zeggen.... ik zeg nu gewoon een keer: ach het gebeurt toch niet vandaag, zit niet zo te zeuren (misschien helpt dat?) @Zusterr.... veel sterkte en vooral kracht toegewenst, en ontsluiting @Xandra, GEFELICITEERD! @mini-foto's...... zwijmel wat een schatjes allemaal
mooie baby`s zag ik weer voorbij komen hoor!!! gandor, wat een kleintje nog! babydream, lekkere bos haar en wat fijn dat ze zo tevreden is! booboo, hoop voor je dat t het begin van de bevalling betekent! hier krieltjes op met schnitzell en boontjes, nu lekker hangen op de bank. fijne avond!
eten: spaghetti! @babydream: wat een lieve foto! ben een beetje moe dus geen puf om te reageren sorrie.. wacht op m'n meisje en ga daarna den ik met haar mee naar bed
hier nog een berichtje van ZusterRose, Ctg gehad, alles gaat nog goed met de kleine. Echo was goed,wel minder vruchtwater. Helaas zetten de weeen niet goed door en heb ik slaappillen gekregen om wat tot rust te komen en te slapen. Morgen om 8 uur moet ik me melden en gaan ze me erbij helpen. Maar de kleine komt morgen, want mijn vliezen zijn vanmiddag om 1 uur gebroken. gr. zusterrosa. spannend!! Hopelijk rust ze goed uit vanacht, ze zal haar energie nodig hebben morgen. Maar in ieder geval heeft ze morgen haar kleintje in d'r armen. Hier denk ik toch ook niet dat het lang gaat duren. Sinds ik die slijmprop kwijt ben heb ik wat heftigere krampen gehad en heb ik een constante druk en harde buik. Het voelt gewoon anders. ZOmeteen maar weer eens lekker in bad. Dat mag toch nog wel hè na het verliezen van de slijmprop? Ik doe zoiezo wel niets bij het water. wat een mooie foto's allemaal, echt zo schattig...zwijmel zwijmel...
oei, spannend maar wel zwaar zusterrosa! Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen! @wies: hopelijk zet het door voor je!
@wies; spannend ook voor jou hoor, lekker in bad gaan, kan alleen niet als je vliezen zijn gebroken, dus lekker iets aromatisch er in, lekker ontspannen
Zuster: hopelijk slaap je vanancht een beetje en ben je morgen uitgerust!!! In ieder geval morgen je kindje!!! Maia: geniet van je avond lekker met je meisje! Blij ei: hihi ja irritant he. Snap dat t vervelend is als je 4 weken lang voorweeen hebt en dat wil ik ook echt niet, maar ik zou wel iets willen voelen. Hier nog precies t zelfde. Alleen wat vaker harde buiken...Lijkt wel of t niet echt is, dat ze er nooit uitkomt want het kan voor mijn gevoel nog wel 10 weken duren... Maar, ik moet zeggen dat ik vind dat je nog heel positief bent in alles! Knap hoor!!! (of is dat stiekem alleen op t forum??? heheh) Knuffel: wat dfoet ze t goed zeg!!! Hartstikke fijn!! Baby: oohh wat een schatje!!! En wat fijn dat ze het zo goed heeft gedaan met de hielprik! Nou ik heb net lekker een maskertje gedaan en uitgebreid gedoucht en heerlijk gerelaxed! Ik kan er weer even tegenaan! Zo weer op de bank ff filmpje kijken ofzo!
*** BUDDYNIEUWS van JOENKA *** Hey, we hebben een zoon Boaz van 5100 gram! Hij is geboren om 13.21 uur en ligt nu op de neonatologie! Was heftig, maar dat komt nog wel! Greetz Joenka. Joenka, super gefeliciteerd met de geboorte van BOAZ! Geniet van elkaar en van de mooie tijd die voor jullie ligt! Liefs, Josien *** EINDE BUDDYNIEUWS van JOENKA ***