Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Joenka: gefelicteerd!!!!!!!

Moaatje:eek:ok gefelciteerd!!

Josien en Sloppy: knufel voor jullie allebei! Rust uit en hopelijk snel weer beter!

Danjo en Jip: hopelijk vanancht dan maar!

Wies: hopelijk zet t voor jou ook door!

Zuster: heel veel succes morgen. Hopelijk kan nog slapen vannacht, ben je in ieder geval utigerust!

EllenL: slaap lekker!

Daantje: gelukig doet hij t wat beter met de woombie en de fles enzo. Goed zeg! Hopelijk mag ie nu snel mee naar huis toe!!! Betrschap!!!

Ik ga ook zo lekker naar bed. Wordt je best gaar van, zo'n dag helemala niks doen haaha. Morgen maar weer wat ondernemen, want hier wordt ik ook rusteloos van en dan ga je alleen maar zitten wachten.

Morgen naar de vk. Zal wel weer binnen 5 min buiten staan ahhaa zoals altijd.

welterusten allemaal

2. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    moaatje en man; gefeliciteerd!!

3. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    booboo; hoe gaat t bij jou? t serieuze werk??

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Moaatje en man gefeliciteerd.

Ik ga mn bedje ook opzoeken en hopelijk net zon nacht als afgelopen nacht :D

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    nee:( nog steeds hetzelfde, soms flinke krampen, dus weer afwachten, misschien dat het vannacht doorzet:(

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Slaap lekker voor de meiden die gaan slapen ;)

7. MvN

MvN Niet meer actief

Iedereen gefeliciteerd met jullie zoontjes en dochters!!

Heb even niet bijgelezen, geen puf voor.. bah... Morgen naar het ziekenhuis voor een consult bij de gyn vanwege het niet indalen..

Morgen praati k wel weer ff verder mee :)

Slaap lekker vrouwtjes!

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Daan fijn dat giorgio het weer beter doet, hopelijk mag hij snel weer naar huis!

Weltrusten allemaal :)

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Joenka; gefeliciteerd!!!!

moaatje; gefeliciteerd!!!!

Daantje, gelukkig gaat het nu wat beter met jullie Giorgio!! :)

Sannie, lief dat je n kaartje gaat halen. Ze wordt as donderdag geopereerd en moet dan 7 weken niks doen en dan revalideren. Maar ze gaat gewoon volgende week weer werken haha. Je kent mn mams ;) Ze gaat er dan met de regiotaxi naartoe in dr rolstoel. Succes bij de vk.

Ellen, balen dat je je niet zo top voelt. Hopelijk heb je een goede nacht. (Of beval je gewoon)

Zuster, succes morgen en sterkte!

Danjo, jij bent al heeeeeel veel slijm verloren. Nu moet dat beebje er maar eens uitkomen.

Sloppy, dat is balen zeg! Hopelijk knap je snel wat op meid! Knuffel.

Josien, voor jou ook een knuffel. Pas op jezelf!

Ik moet morgen ook weer voor een check-up naar het zkh. Ben benieuwd! Heb helaas nog best wat bijwerkingen van de zw.vergiftiging. Hier ligt mn meishe inmiddels gevoed in dr puckababy dus we gaan maar eens de nacht in. Slaap lekker meiden!

10. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    @Joenka: Wat fijn dat je bevallen bent! Hopen dat alles goed is gegaan, en dat hij snel mee naar huis mag! Ik zou nu al helemaal graag bevallen hihi! ;)

Hier is het allemaal vrij rustig.. Vandaag was ik naar de gyn, en hij wilde niet strippen, omdat hij bang was dat ik teleurgesteld zou worden als het niet zou lukken.. :( Hij beloofde dat hij het volgende week eventueel wel zou willen doen, maar toen we een afspraak gingen maken kwamen we erachter dat hij voor volgende week helemaal vol zit. Dus hebben we een afspraak met een andere gyn!:$:( Beetje jammer dus.. Mijn bloeddruk was nogal hoog voor mijn doen, en dus is mijn bloed en urine meteen gecontroleerd. Er is ook een ctg gemaakt. Alles was in orde. Wel grappig; toen ik met 27 weken een week in het ziekenhuis lag en iedere dag een echo kreeg, was het lijntje dat de buik-activiteiten registreerd helemaal vlak, met hier en daar een klein golfje. Nu zag ik het duidelijk wanneer ik harde buiken kreeg op de ctg. Maar er waren ook golfjes waar ik zelf nog niets van merkte. Er is dus wel wat gaande in mijn buikje.. Hopen dat ik snel mag bevallen! Want ik wordt echt erg neerslachtig de laatste tijd. En daar komt nog bij dat ik vandaag gehoord heb dat mijn oma erg ziek is. Ze heeft waarschijnlijk iets opgelopen in Afrika.. Ze is nu weer terug uit het ziekenhuis. Maar vanochtend was ze nog met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat ze flauw was gevallen en een hartslag van 130 had. Eigenwijs als ze is, wilde ze zo snel mogelijk weer naar huis.
    Ze hebben mij de hele week niets verteld, omdat ze bang waren dat ik me teveel zorgen zou maken, en dat dit niet goed zou zijn voor het kind. Dan kennen ze mij dus erg slecht.. Ik baal er wel een beetje van. Stel je voor dat ons kind geboren was, en ik mijn oma had willen bellen om haar het heugelijke nieuws te vertellen.. Dat was nog even heftiger geweest. Ben dus blij dat ik het nu weet.

Zo. Sorry voor mijn hele verhaal! Maar ik moest het even kwijt:D (En jullie hoeven het niet per sé te lezen natuurlijk:p)

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik ga ook mijn bed opzoeken, ook hier ligt de kleine meid in de puckababy ;)
    slaap lekker!

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

slaap lekker allemaal.

Riley heeft net haar laatste voeding gehad, dus we gaan nu slapen.

XXX Gusam

13. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedennacht allemaal,
    Hier nog even een berichtje van Noa-man. Noa80 is zondagavond bevallen via een keizersnede. Na haar gewone weeen en wee-opwekkers ging de ontsluiting helaas niet verder dan 7cm en is op gegeven moment toch besloten om een keizersnede te laten uitvoeren, achteraf de juiste keuze geweest. Hopelijk mag Noa snel naar huis het is nog even afwachten hoe ze verder hersteld. Ik ga zo lekker slapen en morgen weer naar me lieve vrouw en onze prinsesje "Yara"
    tot een volgende keer,
    Noa-man

14. Maia

Maia Niet meer actief

Heftig voor jullie noa-man. Hopelijk herstelt ze snel.

Sloppy & Josien dikke knuffel!!!!
    Joenka & man: gefeliciteerd met de geboorte van Boaz! Geniet lekker!

@moaatje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Noa-man; wat vervelend voor jullie. Hopelijk mogen Noa en Yara snel naar huis!

Mach; je kan hier lekker je verhaal doen hoor. Op zich lief dat je omgeving je wilde beschermen maar ik snap jouw punt ook! Wat heeft je oma als ik vragen mag? sterkte!

Pffff overdag liet Senna steeds 4 tot 6 uur tussen de voedingen en nu snachts komt ze weer gewoon elke 3 a 3,5 uur. Als ze dat nou eens om gaat draaien..... :)

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Geen nachtbrakers deze keer op de nieuwe mama's en noa-man na. Wat goed!! :)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ Shaula: ik ben wakker... Net flesje gegeven en afgekolfd en nu ga ik maar op de bank liggen. Van slapen zal wel niks meer komen denk ik.

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Moaatje en man, gefeliciteerd met jullie zoon!

hier nog 1 wakker, teun is er net uit, dus heb de comp maar aangezet. ben wel al wakker vanaf 4 uur...
    ga zo ff wat eten, lezen en dan proberen wat te slapen.

shaula, balen dat senna de voedingen nog omdraait... lijkt de puckababy op die woombie die giorgio aanheeft?

sloppy, hoop dat je nog ff kan slapen meid!

beetje stom: gister een kinderen voor kinderen dvd gekeken (zo leuk, al die liedjes van vroeger!), en vannacht alle liedjes om de beurt in mijn hoofd!!!

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Noaman, ik hoop dat jullie snel lekker allemaal thuis zijn en kunnen gaan genieten.

@Zusterr, hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat t vandaag echt gaat gebeuren.

@Danjo.......je weet t wel

@Odess...inderdaad :D

@Ellen: heb je zo waa waa waa waanzinnig gedroomd? (of een andere kvk generatie)

@MD, wel fijn dat alles gewoon goed gaat toch, dat lijken we soms wel eens te vergeten (wij 'wachters')

@Sloppy, knuffel en sterkte

@Josien, knuffel en succes met de beslissing nemen

@Shaula, hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt.

@Sannie, je hebt t best goed volgehouden met niets doen, maar nu is de maat vol ;)?

@Roos, een opvrolijkknuffel voor jou

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    goeiemorgen!

Shaula: ik hoop ook dat Senna t snel gaat omdraaien. Dat zou wel heel fijn zijn. Slaapt ze al in haar eigen bedje of nog lekker bij jou soms?

Blij ei: haha ja 1 dagje niks doen is wel genoeg hihihi

Noaman: hopelijk mogen ze snel naar huis zodat jullie thuis lekker kunnen gaan genieten!

Ellen: hahaha erg is dat he!

MD: oh zielig voor je oma. Ik snap wel dat je t wel gewoon wilde weten hoor. Lief dat ze je willen beschermen, mar als je er dan achteraf achterkomt komt t nog harder aan.

Ik heb wel redelijk geslapen. Nu nog ffies terug, vriendje is net naar zijn werk toe dus pak nog ff een uurtje mee!

Deel Deze Pagina