Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen dames.

jeetje wat zijn er weer veel beebjes gekomen!!!!!!
    Iedereen gefeliciteerd.

zusterrosa:spannend hoop dat het goed gaat met je je hebt in ieergeval vandaag je kleintje.

Jeetje ik zag ook een beebje van 5100 gram voorbij komen whaaaaaa das heftig!

sloppy:veel sterkte meid!

En voor alle dames met nog een hele dikke buik een hele grote KNUFFEL.

veel liefs jaja

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo meiden, hier ook weer present. vannacht om 2 en 6 uur op voor een flesje en nu weer met de andere spruit lekker een kopje thee !
    Zou wel heel fijn zijn als de kleine ietsje langer zou slapen snachts zodat ik wat meer slaap krijg achter elkaar. Maar goed, heeft ook geen zin als mijn man er uit gaat, behalve dat hij moet werken word ik hoe dan ook wakker!
    Mike drinkt nu soms flesjes vna 100cc... vlotte kerel, en hongerig :)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Waar kan ik de link vindne van de oktobermamas ik ben m steeds kwijt

4. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

ben er ff kort want ga zo de oudste weg brengen naar de psz.

Hier niks aan de hand nog. Ben wel met hoofdpijn weer opgestaan. Vandaag precies 39 weken!

Zusterroza: veel succes vandaag.

Zag ook een beeb voorbij komen met 5100 gram. Jeetje. Joenka was het geloof ik dacht ik. Van harte gefeliciteerd.

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@anas: www.oktobermamas.tk

nou hier een goede nacht gehad. Het was vannacht half 1, half 4 en kwart voor 7 voor ze kwam dus heerlijk. En ze doet nu niet meer moeilijk aan de borst dus ik ga het kolven laten vallen en toch nog een keer de borst proberen.

6. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    goedemorgen,

ook hier weer present
    in t begin van de nacht geveld door buikloop:$ enorm...
    nog even over mijn nek..
    en vanaf 01.00uur tot 7.45 geslapen:D:D
    heerlijk,

kan er vandaag weer tegenaan,

7. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @wies; heb je pb gestuurd

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    goeiemorgen

hier wederom weer lekker geslapen wel een x of 5 wakker geweest maar het was plassen en weer terug het bedje in whaaa dit is toch niet te geloven.

ellen balen van je slechte nacht hoop dat je nu lekker in droomland ligt meid.

Blijei hoe is het met jou?? ook al bijna 40 weekjes

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jip fijn dat je ook een fijne nacht hebt gehad rommelt het nog?

10. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    nou eigenlijk is het hier weer bijzonder rustig, behalve dat frummel zich zo nu en dan met enig geweld om zwiepert
    maar qua activiteit is een vlakke lijn denk ik

11. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    wel heel lekker he, dat je dan zo es een nachtje heerlijk kunt slapen

ik reken al nergens meer op als ik inbed kruip, meestal is de gedachte, ik zit over anderhalf uur vast weer aan een kop thee achter de tv, maar nu es niet

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier gaat het slapen al 2 dagen goed moet ook zeggen dat uk erg rustig is snachts en overdag savonds is ze duidelijk ff aanwezig.
    Hier blijft het wel rommelen maar niet hinderlijk of zo.

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    joenka en moaatje, gefeliciteerd!!!

hier een update van zusterrose, ze heeft hem vanmorgen rond 7 uur al gestuurd, maar zag het net pas (sorry)

zijn vanacht om 12 uur naar het ziekenhuis gegaan. slaappillen hielpen niet en werd erg onrustig. rond half 1 aan de ctg gegaan. de kleine was erg rustig qua hartslag dus heb op linker/rechter zij en rechtop aan de ctg gezeten. duurde heel lang voordat ze goede metingen kreeg en eerder mocht ik geen pijnstilling.uiteindelijk om 3 uur de prik gekregen en tot half 5 echt geslapen. nu val ik elke 15 min. weer in slaap en dan weer een pijnlijke wee die 5 minuten duurt. Er komt een begin,dan blijft het pijn doen en dan zakt het. Heel vreemd. gr. zusterrosa.

dus wie weet is ze nu ondertussen wat verder, ik hoop het voor d'r. jullie horen het wel als ze zover is.

nou, hier een verrassend rustige nacht gehad. ik had eigenlijk verwacht dat het vanaht zou gebeuren of dat het nachtbraken zou gaan worden. Nu, sinds ik uit bed ben begint het wel weer te zeuren. Nou ja, we zullen wel zien. straks naar de vk voor controle, dus even vragen of ze wilt kijken of er al wat voorwerk geleverd is!
    jip, ga nu je pbtje lezen, nog niet gedaa.

14. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Danjo fijn dat je de laatste dagen iets beter slaapt :)

@ Jip fijn dat je ook nog goed geslapen hebt.

Vanacht ook weer heerlijk geslapen, ons dametje komt mooi om de 4,5 uur snachts :)

15. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    danjo; ik denk dat die beebs daar nog wel lekker zitten!!

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hier nog geen nieuws. bloedverlies is gestopt. wel heel veel slijm. Verder heb ik de halve nacht weer krampen gehad om de 6 minuten maar toen ik ZH belde moest ik eerst maar warme douche en kruik proberen. Uiteindelijk toch in slaap gevallen en heb nu wel pijnlijke buik, maar geen heftige weeen meer.
    Kon allemaal van het strippen komen zei de gyn... dit was 2de nacht met weeen. ben nu wel gesloopt. moet of doorzetten en anders word ik echt gek!!!

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

@zusterrosa dat schiet ook niet lekker op he meid, ik hoop dat je vandaag nu toch eindelijk je kleintje vast mag houden. een hele dikke knuf voor jou.
    @bevallen dames van harte gefeliciteerd, ik kan het alleen nu niet bijhouden hoe de kleintjes heten en wie er bevallen is.

Hier had Riley om 23uur de laatste voeding weer, en toen kwam ze om 4uur pas weer, daarna weer om 9uur, nu ligt ze weer lekker in haar eigen bedje te slapen.
    Ik geniet echt van haar, als ik niet helemaal in mijn hum ben dan pak ik haar lekker dik tegen me aan en dan voel ik me al snel weer beter, ik heb er totaal geen spijt van dat ik bepaalde keuzes heb gemaakt,en soms voel ik waterlanders omdat ik zo gelukkig ben met mijn kleine kanjer, sorry voor mijn ego verhaaltje.

XXX Gusam

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jip ja dat hebben ze zeker maar ben overdatum dus vind dat ze nu wel mag komen haha..

Curly vervelend meid het sloopt je ook zo gelukkig slaap ik nu gewoon door al het gerommel heen.

Zusterrosa ik neem aan dat ze nu wel actie aan het ondernemen zijn zeg want dit hou je echt niet vol zo pff
    hele dikke knuf

19. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ja kunnen we niet een melding doen dat ze de ten minste houdbaarheid gepasseerd is... misschien dat ze daar van schrikt

20. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ja nu begin ik ook ongeduldig te worden, komt denk ik omdat ik nog nooit t huishouden zo op orde heb gehad dat ik bijna niets meer te doen heb! ;)

Afgelopen nacht dacht ik, nou nu voelt t wel een beetje anders...wie weet. Maar denk dat het net zoals met zwanger worden was, ons lichaam houdt ons lekker voor de gek.

@Gusam, lekker dat je zo aan t genieten bent van Riley. Heerlijk.

@Curly, balen zeg, ik had wel hoop dat bij jou was begonnen.

@Rose, net weer even op je hyves gekeken, wat een schatje is het!

@Jip, ook al geen vorderingen...

@Maia, lekker hoor dat t goed gaat. En wat een schattige actie van je man trouwens (dat korte sportschoolbezoekje).

@Zusterr.....wat een pech...sterkte

Deel Deze Pagina