Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik denk dat die van mij nergens meer van schikt haha.
    Heb me ook maar voorgenomen om gewoon weer na vrijdag toe te leven de afspraak bij de gyn en dan weer verder te zien .elke avond wachten is ook niet wat

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei lekker he je huis zo aan kant haha. hier weet ik ook echt niks meer te doen hoor.
    ach ja je lichaam is wel bezig met het 1 en ander maar wat tja das een goeie. het kan zo ineens pats boem gebeuren ( had ik liever gehad dan al die klachten hahah)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik loop vanmiddag maar weer na de oliebollenkraam gisteren heeft het lopen wel weer wat opgeleverd dus vandaag maar weer. dan pakken we de stofzuiger maar weer ( ligt niks want danjo is bij mn schoonouders maar ja moet in beweging blijven haha)

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Danjo en Jip: heerlijk dat jullie eens lekker hebben geslapen! Doet een mens goed he hahaha

Curly: he balen dat jij dan weer neit goe dheb gelspaen. Laat t maar doorzetten!!! Snap dat t voor jou ook extra spannend is met stuitbevalling, wel/niet ks...laat t dan nu maar een keer gebeuren

Zuster: hopelijk heeft t doorgezet en heb je nu je kindje in je armen. Pfff je hebt t wel zwaar hoor...

Gusam: nogmaals, heel veel respect voor jou dat je zo maar even in je uppie doet hoor. En kan me voorstellen dat als je Riley in je armen hebt dat je dan de gelukkigste op de wereld voelt!

Rose: aah lekker hoor om de 4,5 uur!

Blij ei: hopelijk komt die van jou ook maar een snel...we kunnen neit allemaal overtijd gaan lopen toch

MvJ: hopelijk is ondertussen je hoofpijn al een beetje gezakt...

Ik ga ff afwassen en daarna naar de vk. Sta ik waarschijnlijk weer na 5 min buiten en moet ik weer week wachten. Ga toch altijd met een zekere spanning er naar toe...hahaha en nooit is er wat (gelukkig maar natuurlijk!!!)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sannie suc6 bij de vk ik stond ook altijd zo weer buiten totdat ik tegen de vk zei tjonge jonge tis hier erin en eruit. week erop hoge bloeddruk haha

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Helleuu..

Ooh wat sneu voor zusterrosa !
    Wat zal het haar tegenvallen zeg, poeh!
    Hopelijk ondernemen ze idd snel actie..

MOrgen weer naar de vk, heb helemaal geen zin want had me nog zo voorgenomen om voor die tijd te bevallen.. BAH..
    Maar het is niet anders hé.

Sannie succes bij de vk!

Danjoo, ik denk dat ik ook maar even naar die oliebollen kraam loop.. mmm heb k wel zin in!

7. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land

haha, ja dat gaat om de beweging he, die oliebollen zijn maar bijzaak;);)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie ze wekken helaas niet op maar zo lekker haha.

Jip haha ik zeg niks ben er verslaafd aan geloof ik, komt al maanden zag ik die reclame met die 2 domme dozen maar geen oliebol te verkrijgen en nu staan ze er sinds vrijdag en heb dr al 9 op ( nog niks aangekomen dus mag wel haha)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik lig in een deuk mn vriendin in de bocht ja je moet ff aan je tepels friemelen ( wekt ook op ) ik zeg jij spoort niet

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ach dat is dan maar jammer hoor.
    ik vind dat we onzelf nu best mogen verwennen!
    Maar wel oliebol zonder krenten hoor!
    Loop je dan trouwens een heel eind??

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah, dat wekt de bv op heb ik gelezen..
    Dus dat ga ik dan maar niet doen!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ook zonder krent met poedersuiker haha. euhm denk totaal heen en terug zon 15 minuten

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hm dat geloof ik ook niet zo hoor hier al snel lekkende tieten en nu de laatste weken niks nada nopes.

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hier is de kleine zooo ontzettend rustig sinds maandag!
    Vorige week werd ik nog van alle kanten beursgetrapt..
    En nu voel ik af en toe een kleine beweging.
    Maak me geen zorgen, omdat ik hoop dat het stilte voor de storm is.
    Dan hoef ik toch ook niet te bellen?! Of moet je dat altijd doen wanneer je de beeb echt minder voelt?

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Als je je beeb echt minder voelt en je maakt je druk zou ik wel bellen. maar goed het is hier ook heel rustig meestal savonds na het eten ff druk maar voor de rest kleine verschuivingen

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja maar friemel jij elke dag aan je tepels dan?

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

gadverdamme, maurice heeft ook weer salami hoor.
    Zit nu gewoon een ranzige salami meur aan mn aardbeienyoghurt!
    AAAAAH

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik friemel nergens aan ben nogal gek. heb jou alle expirimenten laten doen haha (grapje) nee ik test niks ze komen wanneer ze eraan toe zijn. geef nou toe lekker beschermend in mama dr buik niets kan daar toch tegenop

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tip vleeswaren bakjes kopen heb je dat probleem nie

20. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @danjo; moet er ook wel even om lachen, ff friemelen, pff moet er niet aan denken die dingen zijn al supersensitive.
    maar lekkage heb ik hier nog niet duidelijk gehad.

@friemelen, ja inmiddels heb je toch wel alles uitgeprobeerd, zou er dan toch echt nix zijn wat wel werkt?

Deel Deze Pagina