wonderolie lijkt toch nog het meest te werken lees ik haha. maar goed het zal maar tegen werken zit je de hele dag op de pot nee dank u
Jaa, ik vergeet elke keer om die klote bakjes te kopen.. Enne, met dat proberen geef ik je groot gelijk, haha! Vond het trouwens helemaal niet erg, heerlijk ananas en bitter lemon! Ik mis het eigenlijk gewoon nu. En idd, lekker in mama's buik is ook niks mis mee. Soms ben ik alleen bang dat omdat ze zolang blijft zitten in het vruchtwater zal peopen, ookal hoeft dat natuurlijk helemaal niet. Maar toch. Jip oooh, word het niet tijd dat jij iets gaat doen om t op te wekken?? Wie weet werkt het bij jou wel!
oh hou op. Die wonderolie lijkt me echt niks. Snap ook echt niet dat mensen aan een afslankkuur gaan waar je van moet poeperen. verschrikkelijk.
Omndat soort dingen maak ik me dus helemaal niet druk maar goed wil ook gewoon in het zh bevallen niks geen zooi in huis haha. Ga je nu jip overhalen haha
ik ben me daar gek!! loop al vanaf wk 32 te klootviolen en ik zou niet weten wat, jij hebt toch alles al geprobeerd??
Jaa dat is waar! Maar misschien is jou lichaam er wel veel gevoeliger voor! Ik denk dat ik iets meer beweging moet krijgen.. Vanavond ook maar is even wandelen, heerlijk met dit weer!
Leonie nogmaals het heeft niks met de gevoeligheid van je lichaam te maken. het kan helpen als jou baby zich al aan het voorbereiden is is dit niet het geval kun je op je kop gaan staan maar werkt niks. hier werken zelfs hormonen veters niet dus dan zal een bitterlemon ( waar je overgens 17 liter van nodig hebt) niet helpen en de rest ook niet
Nou je kan wel merken hoe geinteresseerd je bezoek in je is. Vorige week zondag mn schoonzussen op bezoek, en toen was ik net door mn rug gegaan. Kruik in de rug, een half uur erover gepraat. Krijg ik gister een smsje van mn schoonzus: goh ben je door je rug gegaan laatst? Vraag me nog steeds af of het geen grapje is. Heb helemaal geen zin om te reageren.
*** INBRAAK*** Zusterrosa. zit ik even te lezen bij de oktobermama's kom ik jou verhaal tegen...En dat valt niet mee... Heel veel sterkte meid, hopelijk hebben jullie gauw jullie mannetje in jullie armen. Dikke knuffel voor jou en Marv. Liefs Marije ***UITBRAAK***
Danjo, nogmaals. Een collega van maurice en zn vrouw mochten absoluut geen sex hebben voor de 37 weken omdat zij enorm gevoelig was voor het kwakje en daardoor al 2 vroeggeboortes had gehad. Schijnt dat het wel degelijk iets met je vatbaarheid ervoor te maken heeft. Geloof wel dat bij 9 van de 10 gewoon je lichaam er klaar voor moet zijn, maar mensen die er gevoelig voor zijn, die zijn er zeker!
Maar dan nogmaals is je lichaam dan wel bezig met het 1 en ander voor bereiden zolang jou bmm niet verweekt is etc kan dat gewoon niet helpen. en sex ( sperma) kan dus je bmm verweken want het is hetzelfde stofje wat ze gebruiken bij gellen
ja ik wil heus wel, jullie zijn eerder aan de beurt maar sexen, krijg ik alleen maar buikpijn, zonder resultaat en de rest wonderolie schijnt ook afgrijselijk te zijn toch, dat wil ik me zelf niet aan doenhaha
Oooh daar gaat mijn bloed nog niet van koken.. Wel van de krabbel die ik gisteren kreeg, grrrr wat was ik PISSIG! zal wel aan de hormonen liggen, maar ik werd er zo chaggerijnig van. nou meid,., al weeen of hoe zit dat ,, nou moet je toch echt ff op schiete .. ik ben het wachten op me nieuwe familielid nu wel zat heeft nu lang genoeg geduurt greetzz,, laat me wel ff hooren he AGHHHHHHHH ROT OPP..
@curly & zusterrosa: sterkte! @gusam: heerlijk om te lezen dat je zo geniet! Heeft Pookie zich al gemeld?
goed, ik meld me af voor nu, ff dorp in en es kijken of er oliebollen zijn, wie weet zit daar wel n stofje in
Leonie ik zou me daar niet zo druk om maken haha. ik snap je gevoel wel hoor. Mischien een tekst in je hyves zetten zodat mensen snappen dat je er niet van gediend bent