inderdaad, geen ademgaatjes... bij de buggy maakt dat niet uit, want daar komt aan de achterkant wel lucht in, maar bij de bak is dat dus n probleem... wel vaag trouwens!
leonie, irri he die families die ongeduldig zijn. Ik begin me bijna schuldig te voelen dat de baby er nog niet is. Alsof ik er iets aan kan doen!!! Ik neem tel vaak niet eens meer op, word er echt gek van.
Goed he die kleine nou vraag me af na wie ze gaat luisteren nu al geen land mee te bezeilen haha. maar die voor de buggy lijk me ook niks hoor ellen
gelukkig heb ik daar (nog) geen last van! krijg wel es n smsje, maar daar reageer ik de helft van de tijd niet op. erger me er in ieder geval nog niet aan
volgens mij past die wel hoor! als je er een wandelwagen van maakt, doe je die elastieken kant over de kap en het puntje maak je vast onder t voetenplankje.
Ik heb ze ff een mail gedaan dat er in de omschrijving staat met regenhoes maar dat deze alleen voor de buggy is en niet voor de kinderwagenbak zelf. we wachten af ( goh wacht wel veel af zeg)
Vlaggetjes aan de zijkant?? Euuh, Nee.. Sorry dan bemoei ik me er niet meer mee! Curly: Jaa, erg he! Ik neem ook heel vaak de telefoon niet op! Heel veel zeggen: laat het langs je heen gaan enz, maar ik kan dat niet! En idd, soms heb ik het idee alsof ik me is even moet verantwoorden tegenover anderen waarom het zo lang duurt. Nouja jammer dan.. Hopelijk is de www duidelijk maar word niemand pissig! Jij loopt ook alweer 5 dagen overtijd.. Pff. Balen hé. Ga je ook elke avond met de hoop dat het gaat beginnen naar bed?
leonie je hoeft je niet te verantwoorden een zwangerschap duurt nou gemiddeld tussen de 38 en 42 weken en oke het is balen dat je "overtijd" loopt maar goed dat is vrij normaal
mooi danjo, dan wacht ik die reactie wel ff af! hihi ja jij bent wel een kei in afwachten... leo en curly ook trouwens! kom ik aan met mijn 39+ 2... ik laat jullie allemaal wel voorgaan hoor, maar dan moeten jullie niet allemaal 2 weken overtijd gaan lopen! curly, kunnen ze bij jou niet inleiden omdat het kindje anders misschien te groot is voor een stuitbevalling? of wil je dat zelf niet?
nouja zeg, belachelijk. Gaan ze op dit tijdstip bij rtl travel een beetje lopen te vertellen dat wij nederlanders al jaren wijsmaken dat sinterklaas bestaat en dattie uit spanje komt enz... Vind het heel vreemd! Je zal het er maar op hebben staan en je kindje hoord het.. Ik had een klacht gestuurd! flauw.. Daaag Elleen!!
leonie, ik heb al 2 nachten weeen maar zet dan vervolgens niet door. heb nu constant een zeurderige buikpijn.... maar idd iedere nacht denk ik, nu zet het door... NOT ellen, het schijnt dat de baby na 40 wkn bijna niet meer groeit en ik hoef niet bang te zijn dat beebje te groot wordt. Heb het gister wel even nagevraagd bij gyn. Nu eerst zaterdag weer afwachten dan ctg. Volgens gyn ga ik zaterdag niet nodig hebben, maar hoor al bijna 4 wkn dat het niet lang meer kan duren....
Hoi dames, Hier ben ik dan weer, weer een tijd geleden. Enne nee nog geen babynieuws, want ik ben nl vrijdag uitgerekend. En zie er naar uit dat ik wellicht ook paar dagen overtijd ga, maar ja de kleine ligt wel goed vast bij mijn bekken! A.S. maandag ga ik samen met mijn moeder naar VK want afgl. maandag is me partner mee geweest. Tja, ik loop al paar dagen als een oude omaatje Ja, ik heb zo veel bekkenpijn en rug. Lopend gaat niet zo makkelijk af maar liggen gaat nog wel en zittend ook wel. Ik rust nou zoveel mogelijk en doe niet veel dingen in het huis want lang staan gaat niet. Net smsde mijn buurvrouw dat ze op vakantie is naar Friesland en zei dat de kleine niet mag komen tot ze vrijdag weer thuis zijn! Nou wij worden nu wel beetje "lastig" gevallen van is het gebeurd?? Dan moeten we weer verantwoorden. Dus heb ik besloten: msn: nog geen babynieuws! en bij HYVES heb ik gezegd dat ik heus wel nieuws zal brengen, maar ja ze bedoelen het goed om sterkte wensen van bevalling. Maar ze moeten TOCH geduld voor hebben!!! Mijn partner zijn moeder wilde elke dag bellen en ik keek van ben je wel goed bij je hoofd zeg! Ik vond er niks aan, want je wordt dan daardoor steeds onrustiger van. Jij en ik hebben rust nodig zeker deze week en komende dagen...ze wacht maar tot er babynieuws is. En uiteindelijk heeft hij gisteren tegen haar, ze deed wel moeilijk maar uiteindelijk begreep ze. Want mijn vriend wil niet iedereen telefonisch antwoorden geven, die zit echt niet op te wachten. Ja, a.s. vrijdag ben ik precies 40 weken!!! Ik merk nu weer dat de kleine gedraaid is dat het voetje weer op de pijnlijke plek die al eerder heeft mee geschopt! Maar ik blijf er door bijten en hopen dat het snel gebeurd is. Mijn mam komt wellicht op zondag, maar t is afwachten hoe komende dagen gaat. En ellen heb je al babyfoon besteld? Heb je weleens overgewogen om bij Multi Care Systems te kijken, want daar hebben ze ook aangepaste babyfoon Danjo nog steeds niet bevallen En las dat je hyves gaat afsluiten maar kom je dan wel weer terug?? Zusterroza ben je al bevallen?? Voor diegene die ik misgelopen ben, wil ik bij deze van hartelijk feliciteren met de geboorte van jullie zoon of dochter!! Wie nu bezig zijn met bevalling: GO GO GO en GOOD LUCK!! Liefs Jo
Ooh dat is helemaal frustrerend curly! Ik vertrouw ook helemaal niks meer qua voor-gevoel of een rommelig gevoel. Pas als ik weeén krijg of mn vliezen breken, dan ga ik weer hopen dat ze er snel is.. Succes DanjO!! Lekkerrr douchen.
Danjo: hahaha ik heb t maar niet gezegd en ik stond ook zo weer buiten...7 min deze keer hehehe Zie trouwens op je banner dat je nog min 4 dagen moet...hihihih oliebollen: ooohh lekker!!! Leonie: t kan nog he....maar kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt hoor...irritant is dat Zou als extra beweging ff naar de hema lopen. Je hebt die stickers met 15 procent korting, kan je daar vleeswarenbakjes halen en meteen oliebollen voor onderweg Ellen: lekker rustig aan vandaag. Gezellie dat je ff langs je collega gaat! Jo: jij ook heel veel succes! Ik ben net weer goedgekeurd bij de vk! Volgende week dinsdag weer. Buik was weer 2 cm gegroeid. Afgelopen maand helemaal niks gegroeid omdat ze aan t indalen was. Dus daar was de vk ook wel blij mee! En stond idd na 7 min weer buiten dus... Nu ga ik ff koekjes bakken (vrinedje wordt gek als ie thuis komt...alweeeeeer hihihi) en ff stofzuigen enzo!