@Jiska Matcare testen, daar heb ik ook wel negatieve berichten over gehoord. Misschien kan je vandaag ergens een andere test kopen?
@jiska ik heb ook altijd wisselende strepen gehad bij matcare, en ze vertelde mij ook eens dat je hcg spiegel heel erg kan wisselen de ene keer is het meer als de andere keer. ik hoop dat ik je een betje gerust heb kunnen stellen. **ego** heb vanmorgen het hartje gehoord met de angelsound jippie. 2 dagen geleden had ik nog niets gehoord. **einde ego** XXX Gusam
wow een hartje met de angel sound. Ik wil er denk ik ook wel 1 kopen. Lijkt me heel leuk om het hartje te kunnen horen wanneer je het wilt.
Nou meiden, nogmaals sorry dat ik even alleen over mezelf praat, ik zit er zo vol van! Had geen zwangerschapstesten meer maar wel een ovulatietest. Daarmee testte ik een dag na de NOD ook al positief. Deze knalde er gelijk af! Ik krijg stiekem weer een heel klein beetje hoop... Gelukkig is het koopzondag dus m'n mannetje kan vanaf 12.00 uur langs het Kruidvat om een hele zooi testen te kopen . Ik hou jullie op de hoogte!
alleen stom mijn banner loopt nu een dag voor, ben vandaag 9 wk maar mijn banner loopt steeds een dagje voor of achter. @pookie is echt mooi om te horen, ik vind de angelsound echt nu al de moeite waard. XXX Gusam
Nu begint het lampje bij mij ok t ebranden duurt ff ben blond Ja het is idd erg druk maar goed op zich is het natuurlijk wel leuk enig nadeel is dat je vaak niet op iedereen kan reageren en dat sommige mensen zich overgeslagen voelen.
@ Jiska soms heb je even een dipje he dus maak je niet druk het komt allemaal goed JIJ MOET BLIJVEN. @ Gusam wat geweldig zo vroeg al het hartje horen. Ik weet niet of ik wel zon ding wil krijg nu nog elke 2 weken een echo en volgens mij maakt het me heel onzeker.
@danjo mij maakt het alleen zeker dat het allemaal goed zit, ik heb morgen weer een echo en ik ben voor de echo altijd bang dat het hartje niet meer klopt. dus nu weet ik dat het goed zit. maar dat is bij iedereen verschillend XXX Gusam
Nou ik hoor veel verhalen dat ze hem horen en dan weer een paar keer niet dus ne niks voor mij. en mn zwangerschap zal bij mij na alles wat we hebben meegemaakt sowieso al wat onzeker blijven.
Echt gezellig zoveel oktober mama's. Wilde bij de andere maanden kijken of we een 'normaal' aantal hebben maar dat is nogal een klusje. En tja ook al kun je niet alles en iedereen volgen, het is toch een gezellig kippenhok zo? Alle nieuwe welkom! @Danjo, begrijp uit 'inbraak-reacties' dat veel met je hebben meegeleefd. Fijn dat je nu weer een zwangere mama bent en nu zo houden!
Ja Blijei het is ongelovelijk hoevel mensen er met me mee hebben geleeft Het topic waar ik atief ben al weet ik hoeveel inbraken en hier en alle felicitaties helemaal te gek
Gisteren een feestje gehad en lag 4uur in me bed. Ik merk wel dat ik het niet meer zo lang trek, terwijl ik altijd z'n feestbeest was
@ gusam, wauw nu al een hartje met de angelsound, das best vroeg toch? @Pookie, nog een juni-mama, wel toevallig dat we alledrie in oktober zijn uitgerekend! @ jiska al een kruidvattest in huis ondertussen? ik vind die met pipetje heel fijn!succes, ik duim voor een vette streep! @ rose: 4 uur! knap hoor, ik trek t niet meer.had een verjaardag gister, maar lag lekker om half 1 in bed!
YEAHHHH! M'n mannetje kwam net binnen met 4 testen! Eén van ClearBlue en één van de Kruidvat gedaan. Bij allebei knalden binnen de minuut de streepjes eraf. Jullie willen niet weten wat een opluchting dat gaf... Ik had me, na die bijna negatieve test van vanmorgen, al helemaal ingesteld op een miskraam. Ik durfde niet meer te hopen... En nu dus toch gewoon zwanger! Het is me een raadsel waarom die ene test niet goed is gegaan maar ik hou me vast aan de nieuwe positieve testen (zelfs met middagurine). Oh meiden, dit is absoluut niet goed voor m'n hart . Ben de hele morgen van slag geweest. Wat een mazzel dat het koopzondag was en m'n mannetje even heen en weer kon! We hebben nu afgesproken: voor ons geen testen meer nu ! We wachten gewoon af tot de eerste echo. Nog iets meer dan een weekje wachten... Groetjes, Jiska ... die een paar uur tussen HOOP en WANHOOP heeft geleefd... P.S. Ik heb DE test en de positieve testen in m'n album staan!
hallo dames! @jiska pff gelukkig meid! heerlijk toch nog 2 van die positieve testen ik heb ook gehoord dat je hgc kan wisselen, dus wie weet had je vanochtend ff wat minder ofso..? of gwoon een stomme test natuurlijk! haha verder alles goed hier dames? @lana ow meid wat leuk een tweeling hopen dat dat bloedverlies niets te betekenen heeft! verder hier alles prima, gister weer gespuugd bah bah, maarja hoort dr bij ook is sinds gister onze pup dr, zora, oww wat een schatje is dat zeg echt super leuk, ze poept en plast alleen nog wel in de bench das was minder, maar ze heeft het ook al buiten gedaan dus komt wel goed lekker weertje trouwens eh vandaag hier schijnt heerlijk het zonnetje nou groetjesss
hee shirl1987! leuk zeg! wij zijn precies even ver alst goed is een heel tijdje was ik de enige die op de 29de is uitgerekend, maar ik zie nu jij ook en ook nog van je eerste kindje leuk hoor groetjess
Jiska; whoeoe, wat een opluchting! En zo zie je maar dat die testen niet altijd heel betrouwbaar zijn, althans wat streepintensiteit betreft! En nog maar een weekje tot 1e echo........dat is vast zo om.
Jiska maar geen testen meer doen, je gaat je er alleen maar onnodig zorgen maken! ik kan het weten want ik heb het ook een keer gehad en ik had toendertijd gewoon een mooie echo gehad met een kloppend hartje (mn vorige zwangerschap) 2 hele mooie positieve testen! lekker genieten nu he!
Jiska wat een opluchting! Natuurlijk snap ik je heel goed van die onzekerheid. Dat hebben wij ook, we hadden op 18 test gedaan en op 19 test gedaan en via MvM testje ook en die kwamen goed uit. Dus geen redenen om gauw paniek te raken. Het is allen afwachten op de 1e echo! Dan begint het werkelijkheid! Het is nu erop eraan te gaan genieten en niet meer te veel piekeren! Groetjes Jo
Hoi oktober mama's! Na lang twijfelen durf ik me hier dan ook aan te melden! (heb me al eens aangemeld bij de november 2007 en de mei 2009 mama's en toen ging het mis...) Maar goed, afgelopen donderdag het hartje zien en horen kloppen. Dus ik maak de groep graag nog iets groter! Mijn uitgerekende datum is 14 oktober, het wordt een ziekenhuisbevalling en borstvoeding. Ik heb trouwens ontzettende last van misselijkheid... Ik vind het zo niks aan om zwanger te zijn.... Morgen bel ik met de dokter om pilletjes hiervoor te krijgen...pfff. De andere zwangere oktober mama's, van harte gefeliciteerd! Liefs Marije