Pookie! Gefeliciteerd met jullie dochtertjee!! Geniet ervan!! NOu Danjo, Curly& ikke.. Wij zijn nu echt de meest over-tijd lopende! En ik maar al die tijd denken dat ik wel eerder zou bevallen. Ellen wat vervelend zeg, gelukkig ga je heell snel bevallen van jullie kleintje!! Gezellig dat je zo vaak op bezoek gaat of krijgt. Ik zeg ook heel vaak af, puur omdat ik zo chaggerijnig word van het wachten. Ben dan niet echt een leuk gezelschap. Ligt er ook aan bij wie trouwens! JOenka heeft ook een heeeerlijk moppie, had ff op dr hyves gespiekt!
Leonie haha idd dat dacht jij echt en ik had echt het gevoel nee leonie dat gaat niet gebeuren haha. balen maar ja ellen nee want mannetje is ook al 2 weken vrij tussen kerst en oud en nieuw en hij neemt als de kraam weg is ook een week vakantie
ellen babydump zeg nu maar zo er staat bij regenscherm dus geen regenhoes voor de bak dus je moet hem apart halen. ze benoemen het zeiltje wat over je bak heen gaat als scherm eikels.
Ja maar dat zei mijn gevoel ook echt! Ik wist wel dat ik er rekening mee moest houden. Maar op 1 of andere manier zei mn hele gevoel me dat ze dr wel eerder uit kwam. Toen kwamen alle oktobermama's die allemaal met 37/38/39 weken bevielen. Ik dacht nou lekker dan! Doe mij ook maar! Ik vind 2 weken overtijd lopen nog wel oke, maar sommigen laten ze gewoon 3 weken overtijd gaan en dat zou ik echt heél erg vinden! Straks maar is even vragen bij de vk hoe hun dat doen.
nou, dan ga ik mooi naar de hema, hebben ze van universele. mooi stom trouwens, zitten we in herfst zonder regenhoes!!!
Hebben ze een regenhoes bij de hema ja? Dan ga ik daar ook is even kijken... Hebben jullie ook een regenhoes voor over de maxicosi?? Wij zagen hem bij de prenatal voor 17 euro!! Dat vond ik echt heel duur.
leonie, balen dat je er zo sjaggie van wordt, dat overtijd lopen. je kleintje komt echt wel hoor, t duurt alleen langer dan je hoopte... eigenlijk zouden ze gewoon 42 weken als uitgerekende datum moeten aanhouden, dan valt t alleen maar mee.
nee, voor de maxicosi heb ik nog geen een. neem aan dat ik toch niet ver ga wandelen met de maxi cosi, omdat t niet zo goed is voor de rug, en er zit wel zo`n zonnekap op die voor kleine stukjes de regen wel opvangt. en voor in-de-auto-uit-de-auto-naar-binnen- koop ik geen regenhoes.
Hier is het eigenlijk wel 43 weken maar omdat ik zo aan het stuntelen ben is het bij mij de mx 42 weken. ik moet ook nog een hoes hebben voor de maxi dus als ik bevallen ben en het is droog ga ik na de hema anders laat ik iemand anders wel gaan haha
mijn vk gaat rond de 41 weken strippen, en stuurt je dan door naar de gyn (met 41+5) voor de standaard controle van de navelstreng en een ctg enzo. dan wordt er een afspraak gemaakt voor inleiden, begreep ik.
ja dan kom je soms met weekend ertussen enzo op 42 + nog wat, maar niet aan de 43 hoop ik! 42 weken is bij mij 9 nov. mijn moeder is 11 nov jarig en teun 15 nov. hoop zo dat de geboortedatum daar niet te dicht bij ligt straks!
Dat is idd niet zo heel leuk zo wil ik dus als ze me inleiden echt niet op 31 oktber en dat gaat ik ze ook ff heel duidelijk maken
hmmm kan t niet vinden op de site. weet zeker dat ik laatst een regenhoes zag hangen. volgens mij voor de kinderwagen. maxicosi weet ik niet. maar bij de babydump zijn ze ook niet zo duur toch?