Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
  2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nee meende iets van 7 euro of zo. maar goed is weer een stukkie tuffen. en bestellen kan ook wel maar betaal je meer voor het verzenden als voor de hoes haha

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    als je 2 regenhoezen besteld voor maxicosi en kinderwagen, valt t toch wel mee?

4. Maia

Maia Niet meer actief

zo duur zijn die dingen niet toch? ik heb in elk geval ook regenhoezen liggen, wel zo handig met dit weer :D

heb trouwens net van de buurvrouw "rode laarsjes voor de regen" gekregen ;) zo ontzettend leuk hihi.. (nu zit trouwens de hele tijd dat liedje in m'n hoofd) het is alleen maatje 22 dus daar moet liefje nog even in groeien :D Volgend jaar dus.

@blij ei: ik had het gelezen inderdaad, in NL is de babysterfte een van de hoogste van europa en het schijnt idd daardoor te komen. Andere landen leiden veel sneller in begreep ik.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    volgens mij zijn de verzendkosten 6,95 en 2 hoezen bij elkaar is 13 eurie

ik kijk eerst wel bij de hema binnenkort kan ik altijd nog bestellen

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wij gaan vanavond ff naar de babydump, daar zijn ze maar 5,95!

Blij ei, jeetje wat een heftig artikel..
    ik dacht dat NL juist het minst aantal babysterfstes had..
    Ik ga dit zo wel aankaarten bij de verlosk, kan me niet schelen wat ze ermee doen.
    Maar ik wil het wel ff zeggen, hier krijg ik dus echt enorm stress van..
    Want idd over het krijgen van een kindje met t syndroom word je wel ingelicht, maar hierover niet terwijl hierbij de cijfer hoger staan.
    Brr.

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie gooi je hormonen in de strijd haha. Ik zou me niet zo heel druk maken waarschijnlijk weet jou vk ook wel hoe en wat en het ligt niet aan de vk maar vaak aan de gyn

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ja ik ben ook geschrokken hoor maar probeer me ook te bedenken dat dit de mening is van 1 persoon zoals ze op de vk-site ook melden. Maar ik wil t sowieso bespreken met de vk.

@regenhoes, volgens mij hebben wij er ook geen, dus ook naar de Hema.

@huisvrouw... ik ben een tarte tatin (omgekeerde appeltaart uit de AH) aan t maken maar heb t idee dat dit niet helemaal aan t lukken is.... beetje jammer

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden,

gister een drukke dag vol visite gehad maar vandaag lekker rustig aan dus hier ben ik weer. En tadaaa - ik zit vandaag voor het eerst beneden! Op een stoel! Ze heeft me bevrijd van de uiteinden van de hechtingen - HOERA! Wat een opluchting zeg, ik kan nu gewoon op een stoel zitten heerlijk!! Natuurlijk voel ik de knip nog wel (scheur echt nauwelijks nog) maar wat een opluchting...

Net ook gehoortest (2x pass :D) en hielprik gehad. Ik moest wel even huilen toen maar het toeval wilde dat de vk de hechtingen aan het uithalen bij mij was terwijl Elise de hielprik kreeg. Ik denk dat het voor mij pijnlijker was dan voor haar, ze gaf bijna geen kik! Yay, vanaf nu wordt het allemaal alleen nog maar beter!

Borstvoeding loopt hier goed, ze komt heel vaak en is echt een tevreden meisje :) Ben helemaal verliefd. Gisteren lag ik in bed super verliefd naar haar te kijken en mn borsten begonnen spontaan te stromen ;) - hoezo moederliefde :D

Pookie eindelijk bevallen, wat fijn gefeliciteerd met YUNA! Geniet er lekker van!

Zusterroza gefeliciteerd met de geboorte van MAX! Je hebt het niet echt makkelijk gehad, wat zal het heerlijk voor je zijn dat hij er nu eindelijk is!

Curly, jij loopt ook nog steeds - 6 dagen overtijd zie ik. Toen is ze bij mij gekomen, ik duim voor je dat het gauw doorzet!

Danjo nog steeds niets, wat irritant! Voor Leonie natuurlijk ook sjee meiden al 5 dagen overtijd! Hopelijk shiet het op voor jullie!

MD ook al over tijd en Blij ei uitgerekend vandaag... Kom maar beebjes!!

Josien, hier voeden we Elise eerst, wachten dan 1 1/2 uur en dan mag ze in bad :) In bad vergt schijnbaar nogal wat van die kleintje en dan is het niet fijn als ze net gegeten hebben (zegt mn kraam).

Ellen heftig hoor meis! Hoe blij je ook met dit kindje bent een miskraam hakt er toch in!

Maia hoe cute :) Misschien nog veel te groot maar wel super om naar te kijken! Hier krijg ik allemaal kleertjes maatje 68 en groter - want ik heb een 8 ponder gekregen dus die is al best groot ;) Op dit moment past ze alleen nog maar 50 :D

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei dat is balen als het niet lukt
    mischien een teken hahaha

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Odess fijn dat alles zo goed gaat meid

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    odess, fijn dat het zo geod gaat!!!

nou, nog al n artikel! ik ga t er volgende week ook maar ff over hebben bij de vk, maar ga me er geen zorgen over maken. ik loop ook nog niet overtijd zoals jullie!

ga ff eten en dan thee leuten. spreek jullie vast wel weer vanmiddag!

13. Maia

Maia Niet meer actief

Odess: fijn dat alles goed gaat!
    En deze 8 ponder paste geen maatje 50 hoor ;) maar 56 gaat ook prima...

ga er nu heen want ze is aan het janken :)

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @taart....het ruikt wel heel lekker maar ik denk niet dat ik er taartpunten van kan gaan maken. Nou ja uit de schaal eten is ook lekker toch;).... een teken van wat Danjo???

@ellen, veel plezier bij de thee

@Odess, leuk om van je te 'lezen'.... foto's??

@daantje, lees net op haar hyves dat Giorgio weer naar huis mag, gelukkig!

@Leonie, ben benieuwd wat de vk zegt.

@Maia, wat schattig, rode kaplaarsjes...lief lief

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    We gaan nu ook van weegschaal naar schorpioen... lekker belangrijk he :p

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    euhm dat je het niet moeten eten dat het eruit komt of zo haha.
    of mischien juist wel eten dat je darmen geprikkelt raken en zo ook je beeb haha.

en daar gaat ellen weer waggelend op thee visite veel plezier

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Haha, ja klinkt als een goed teken....

18. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @ellen: lekker theel leuten zo!

@blij ei: als het maar eetbaar is toch??

@odess; fijn dat t zo lekker loopt!

@prof in Utrecht; ik heb hem gehad bij onze problemen met jongste in d zwangerschap, het komt er soms een beetje bot uit, maar hij is verder heel goed,
    natuurlijk is dit maar de mening van 1
    en schrikken doe je er toch van, puur omdat je zelf die kant uit gaat van over de 40 weken.

t zal allemaal best mee vallen dames

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    denk ik ook hoor jip maar goed.

Ik ga eens douchen zit nog steeds in mn ochtendjas en het is al middag haha

Deel Deze Pagina