Hoi meiden, Verlies hier nog steeds slijm met bloed/afscheiding. Verder is het in mijn buik rustig. Maar verwacht ook pas dat ik s'nachts weeen ga krijgen want dat was bij de andere 2 ook zo. Dus ik hoop dat ik tegen het weekende net als bij de middelste toen kan zeggen dat we weer papa en mama zijn geworden. Bij Yannick duurde het dus na het bloedverlies met slijmprop nog een dag of 2 voordat het echt begon. Update Daantje: Giorgio is nu lekker thuis weer idd. Ze hopen nu echt te kunnen gaan genieten en nooit meer terug het ziekenhuis in te hoeven voor hem. Maia: op marktplaats staan ook veel draagdoeken. Daar heb ik de mijne destijds ook vandaan. Heb zo'n lange die je moet knopen met een flexibel tussenstuk. Maar draagt heerlijk. Een keer goed uitwassen en je kan vooruit. Die dingen hebben vaak ook niet veel te lijden. Pookie: van harte met jullie dochtertje Yuna. Lekker genieten.
heerlijk hoor, ik heb er al een hele dag opzitten voor me gevoel.. 2wassen aan de kant gewerkt, gevouwen en gestreken, buiten met de meiden de blaadjes van onze stomme berk opruimen, 2 meiden douchen.. zelf douchen is al een klus, laat staan die troela's woonkamer gestoft EN NU DOE IK NIX MEER haha
Hoihoi, Even een korte reactie van mij want voel ne niet echt goed vandaag. Ik zie alles dubbel, superduizelig en heb knallende koppijn. Hopelijk is het maar n dagje Zuster; gefeliciteerd!!!! Pookie; ook gefeliciteerd!!! Mooie naam trouwens! Ellen, sterkte vandaag meis!' Babies; ik vind het knap van de mensen die van de drie r'en zijn. Ik kan dat niet zo goed. Niet nu al in ieder geval. Ik vind haar nog zo klein. Ik kan haar nog niet laten huilen. Ze is het grootste gedeelte van de dag bij mij. Ze slaapt af en toe in haar eigen bedje maar als ze zo huilt ligt ze gewoon weer lekker bij mij. Die regelmaat komt wel weer als ze iets ouder is. Zo heb ik het met mijn eerste ook gedaan en dat ging prima. Maar het is ook per kindje verschillend wat ze aankunnen. Dit werkt voor ons prima zo Zo, heb 25 minuten over dit berivhtje gedaan. Ik ga weer liggen. Kom later wel weer spieken.
@shaula; kijk je wel uit? als je t niet vertrouwd gewoon bellen he, je kan achteraf natuurlijk ook nog last krijgen.. hoop dat t gauw minder wordt!
@taart....mierrrrrrrrrrzoet een heel heel klein stukje is best oke.. @jip, pfff knap hoor, ik zit ook nog in mn pyjama @shaula, voorzichtig zijn met jezelf hoor, wat zeggen de experts erover? @artikel, op zich maak ik me niet druk maar ik vind t ook te simpel om er niets mee te doen, vandaar dat ik het met mn vk wil bespreken. @odess, dank u wat een plaatje, zwijmel zucht
Shaula ff in de gaten houden meid. moet je nog terug voor je bloeddruk? Odess wat een skeetje hier gedoucht en weer een was aanstaan
Sloppy: ja dat lijkt me ook wel moeilijk idd...wel lekker dat ie overdag dan thuis is, maar savonds is toch vaak de moeilijkste tijd vind ik Josien: jeetje joh, nog steeds niet lekker dus. Succes en beterschap! MvJ: ja misschien was t toch wel vruchtwater idd....misschien voor de zekerheid ff bellen? Ellen: jeetje wat een rare dag zal dat zijn voor je dan...nu met je dikke buik... Pookie: jeee gefeliciteerd met jullie dochter Yuna! Wat een mooie aparte naam!!! Eindelijk!!!! Jo: hahaha dat zou wat wezen he, bevallen op halloweenavond. Hebben die kinderen die aan bellen echt wat te schrikken hahaha Natalie: sterkte meid!!! Ik hoop t voor je!!! Leonie: kan me voorstellen dat je nu niet meer 1 van de gezelligste bent. En ik denk dat mensen dat ook wel snappen... artikel: pfff wordt er nou niet echt gerusterder op..gelukkig is t maar 1 man die dit allemaal zegt en niet een heel team van wetenschappers! Blij ei: haha hopelijk lukt t alsnog wel. Als ie maar lekker is, dat is t belangrijkste Odess: wat heerlijk om je verhaal te lezen. Fijn dat alles zo goed gaat en dat je weer beneden kan zitten en dat je meisje t zo goed doet! Ooohjh en wat een schattige foto! mVj: Dan ga ik voor hopen dat t vannacht begint allemaal!! Daantje: wat fijn dat Giorgio weer thuis is. Ik hoop ook dat ze nooit meer t ziekenhuis in moeten!!! Jip: groot gelijk! NU rustig, zit af!
Net even naar ikea geweest. Nu ff boodschappen doen en stofzuigen en dan ga ik weer lekker op de bank liggen! hihi er zou een vriendin langs komen, maar ik wist niet precies hoe laat. Ik lag op de bank en ik denk dat ik toch in slaap was gevallen. Ikwerd wakker van een soort belletje/ringetje...dus ik de kat eraf gegooid, mezelf omhoog gehezen, maar niemand aan de deur......hihihih was t mijn eigen neus die dat geluid maakte en waar ik wakker van schrok whahahhaha hoe blond kan je zijn Zo, nu ga ik ook eens aan de klusjes, kanik daarna weer relaxen!!!
Sannie lekker wazig teveel met de bel bezig geweest haha suc6 met je klusjes ik weet echt niet wat ik nog kan doen pffff. wil eigenlijk wel na de winkel maar heb steeds steken in mn buik wat niet erg fijn is
ladies,ik hoop dat jullie snappen dat ik er bijna niet ben. vannacht is christian onverwacht opgenomen met gigantische buikpijn en als het goed is, is hij nou geopereerd aan de blindedarm en galblaas. ook had hij veel vocht in de buik.. en dat net terwijl je op je kraambed ligt en hoort te genieten...
gelukkig ik ben niet de enigste met een baby die veel huilt. dylan is ook alwwer vanaf 10 uur bezig jeetje zeg heb hem net weggelegd en nu slaapt hij maar voor hoe lang. kleding maatjes: dylan is nu 4 weken oud en hij past nog steeds in maat 50 en daar past hij ook nog wel efe in hoor ik heb allemaal 56 gekocht en heel weinig 50 dus hoop dat hij snel in 56 past hihi.
knuffelkonijn:jeetje meid wat erg heel veel sterkte en probeer toch een klein beetje te genieten van je mooie meid
@Knuffelkonijn: heel veel sterkte! @moeders: vraagje. Als Fleur gedronken heeft ligt ze nog wel eens bij mij in slaap te vallen. Maar zodra ik haar dan op haar rug leg wordt ze wakker. Het lijkt alsof de melk dan steeds terugkomt en dan gaat ze kermen en ik hoor haar flink slikken en een beetje kokhalsen. Is dit iets normaals of niet want ik begin me er toch wel een beetje zorgen om te maken. Laatste voeding is zo'n 45 minuten geleden geeindigd, heb haar rond half 3 in bed gelegd en ik hoor haar nog steeds kermen en piepen enzovoorts. En dat is niet omdat ze droomt.
mijn gevoel van de week was toch juist ivm Riley, vandaag weer naar het CB geweest en Riley was maar 20gram aangekomen in 2 dagen (te weinig dus), nu tot maandag borstvoeding en flesvoeding combineren, en afkolven om het te stimuleren. daardoor was Riley erg onrustig en had ze gister en vandaag geen ontlasting. ik baal nu heel erg en vind het klote voor Riley dat ze niet genoeg voeding krijgt via mij. maar toch blijf ik ontzentend trots op haar, nu veel knuffelen met haar. @knuffelkonijn heel veel beterschap XXX Gusam
maia:dat doet dylan ook ik weet ook niet precies of dat goed is hij vaalt bij mij ook in slaap na de voeding en als ik hem neerleg bam wakker en dat kermen enz doet hij ook ik voeg nu nutriton toe aan de melk sinds gisteren en hij heeft nu niet meer gespuigd en hij kermt veel minder dat kan je ook bij borstvoeding gebruiken dat is speciaal voor spuigende babys zodat de melk zwaarder op de maag valt en dan is de voeding iets dikker
nutriton? ga ik even googelen.. moet over een uurtje toch nog onze lactatiekundige bellen om haar te vertellen hoe het gaat, ga ik het meteen ook even met haar checken. Ik vin dhet zo zielig..
Odess wat fijn dat alles zo goed gaat meid!! Heerlijk genieten ofniet! En wat een lekkerding zeg!!! Mooie meid hoor! Knuffelkonijn: Aaah jeetje!! Wat sneu zeg! Dat is echt een klote tijd inderdaad, sterkte ermee! Sannie: hahah jij bent echt niet wijs! Moest ook zo lachen om je verhaal dat je in de commode had gezaagt .. Was je vriendje nog boos? NOu, ik ga even opruimen en naar de vk! DOeg..
Jaja: Jeetje Dylan alweer 4 weken!!! :O Vliegt de tijd bij jullie ook zo voorbij of valt het nog mee door de drukte enzo?
@knuffelkonijn; jeetje zeg, idd, als je moet genieten gebeurd dit. hopen dat ie nu van de pijn af is.. en gauw weer naar huis mag, sterkte hoor! @maia; helpt het misschien als je haar bedje aan de achterkant misschien iets omhoog zet? zodat de voeding niet zo makkelijk terug kan lopen?