Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Pookie...van hartelijk gefeliciteerd met de geboorde van jullie dochter YUNA!

@ Odess fijn dat alles goed gaat met jullie! En wat een plaatje :) *smelt*

@ Daantje fijn dat Giorgio weer thuis is bij zijn papa en mama :) Hopen dat nu alles goed blijft gaan.

@ Mvj hopen dat het snel door gaat zetten. (duim voor je)

@ Shaula beterschap meis! Doe het rustig aan.

@ Blij ei hier gisteren een appeltaart gemaakt, had er zo zin in. Alleen had ik iets te veel kaneel erin gedaan. ;)

@ Sannie weer druk in de weer. Ben je altijd zo druk bezig meis?

@ Knuffelkonijn beterschap met Cristian hopelijk knapt hij snel weer op.

@ Jaja Eva past ook nog makkelijk in maatje 50, ook ik had bijna alleen maar 56 gekocht en deze zijn nog veel te groot.

@ Maia, Eva spuugt nooit naar de voeding wel als ik haar neerleg gaat ze soort van piepen en kermen, dit is vaak maar even en valt dan meestal in slaap.

@ Leonie succes bij de vk!

*ego*
    Hier straks bij de vk geweest en madam was weer flink bijgekomen in een week tijd. Weegt nu 4090gram. 890gram boven haar geboortegewicht.
    Hebben nu infacol voor de krampjes ben benieuwd of het helpt.

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

#30662 Rose1982, 22 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2010
  3. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Knuffel: jeetje meid, dat is ook niet leuk!!! En precies in je kraamweek, bah..kan je idd niet echt genieten he...balen zeg! Heel veel beterschap en hopelijk is ie snel weer op de been. Ik hoop dat jullie toch ook kunnen genieten van jullie dochters!

Leonie: ja joh, ik spoor niet hahaha. Vriendje was neit boos dat ik in de commode had gezaagd, hij vond t wel echt een domme actie (ja duh!) hihihi. Je ziet t ook bijna niet gelukkig....
    Succes bij de vk!

Rose: fijn dat t goed gaat met Eva!

Gusam: kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent...hopelijk gata t nu weer beter

Ik heb al mijn klusjes weer gedaan en meer haha. Normaal is vrijdag de schoonmaak dag, maar heb vandaag al de helft gedaan, morgen alleen de keuken. Kan niet zeggen dat t supergoed is gedaan hahhaa (bijv, geen dingen optillen dan zie je een meter stof hihi). Weer gedweild enz. Huis is weer lekker schoon en fris!

Vanavond pizza trouwens :D wel met een salade ernaast...nog beetje vitamientjes naar binnen...

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Knuffelkonijn Jeetje wat een schrik zeg! pfff
    Wel gelukkig dat hij geopereerd is nu en hopen dat hij snel weer thuis is en kan opknappen!

@ Maia : Mike heeft dat ook weet niet of ik het hier schreef vanmorgen of bij de mei mamas waar ik ook schrijf, maar Mike heeft enorm last van boeren en lucht. Vanmiddag ook geboerd daarna had ik m inde wieg gelegd en dan hoor ik hem echt de hele tijd raar ademhalen, beetje gek geluid maken, heel vervelend. Toen ik m optilde moest hij weer boeren, ws heeft hij dus als hij die geluidjes maakt last van brandend of terugstromend maagzuur ( reflux)
    Hier staat het hoofdeinde van het bed dan ook al een stuk omhoog, ( liggen 2 handdoeken onder het matrasje)
    dit helpt wel ietsje!

Hoop dat de lactatiedeskundige nog een slim idee heeft, dan hoor ik het ook graag!

5. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    Rose: oohhh wat een schatje!!!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ artikel: Het is idd wel bekend dat VK veel te lang laten doorlopen, en veel te lang dingen aankijken. helaas.
    Terwijl je verwacht dat bij hen de expertise ligt.

Ik vind zelf dat je heel erg je best moet doen wil een VK naar je lusiteren , dat was bij mij met de 1e althans ook terwijl ik behoorlijk ziek was, vonden ze het wel meevallen....
    En nu bij de 2e ben ik blij dat ik bij de gyn ben!

7. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie voor de reacties. Dan ga ik toch maar het hoofdeinde iets omhoog zetten :) misschien helpt dat iets.

8. vk belde net en ik mag vandaag of morgen zelfs met maureen naar hem toe... geweldig!

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    pookie, eindelijk meid! gefeliciteerd met jullie dochter!

rose, wat een plaatje, mooi meisje hoor!

hier worden de ongikrampjes wat aanweziger, word er een beetje onrustig van.
    Er is lekker gekletst vandaag, moest heel wat paigna's terug. Ben alleen een zeef, heb geen idee wat er allemaal gezegd is...

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Knuffel: Dat is wel balen zeg voor jullie allemaal! wel fijn dat je naar hem toe mag met Mareen...

Pookie: Gefeliciteerd!

Daantje: Wat goed dat Giorgio weer lekker naar huis mag!

Wij moeten morgen met Boaz naar de fysio voor z'n armpje, dus ben benieuwd...

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wow knuffel, dat is niet niks! heb je wel hulp thuis? heel veel sterkte!

@ voeding: ik zou de baby na de voeding even rechtop tegen je aan houden of iets schuin in de wipstoel leggen, dan kunnen ze goed uitbuiken en de melk laten zakken. niet meteen plat in de box of het bed leggen!

rose en odess, wat een schatjes!!!

sannie, goede actie van die bel! hahaha

shaula, dat klinkt niet goed meid, beterscchap!

gusam, succes, hopelijk komt riley nu meer aan!

thee leuten was gezellig, nu ff aan t werk hier. vaavond krijgen we bezoek, dus ben ik dr niet. kom nog wel ff babynieuws spieken, maar verwacht eigenlijk niet veel nieuws... jammer!

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Knuffel, wat vervelend voor jullie allemaal zeg. Wel fijn dat je naar hem toe mag, wanneer mag hij weer naar huis?

@Wies, makkelijker gezegd dan gedaan maar 'ze zeggen' dat je je zo rustig mogelijk moet houden omdat je t anders tegenwerkt. Hoop dat je je kan ontspannen.

@Rose, heerlijk wijffie is het

@de meeste mama's... tjee jullie hebben wel veel zorgen zeg, daar had ik niet aan gedacht. Maar op zich wel fijn (sorry) om jullie verhalen te lezen, dan ben ik iets meer voorbereid.
    Hoop dat jullie beebs snel weer rustig slapen en eten en lekker aankomen.

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik wilde even een foto met jullie delen, dit was gister avond omdat ze zo onrustig was had ik mijn vriendin gevraagt om mij even te helpen, en zo heb ik samen met Riley in de douche kunnen gaan.

XXX Gusam

14. mooie foto gusam..
    hier nog steeds geen nieuws over christian. weet wel dat hij op uitslaapkamer was rond 4 uur en extra pijnbestrijding kreeg...

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    wat een leuke foto gusam, vond ze het dan fijn bij jou in de douche, ik wil ook graag eens met mijn zoontje eronder maar weet niet of hij dat leuk vind

na de voeding leg ik Senne even op mijn borst als ik rechtzit dan komt de boer sneller en kan zijn eten wat zakken

xxx

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

Riley was duidelijk aan het genieten, ze maakte geluidjes en daarna heeft ze nog lang na liggen genieten.

XXX Gusam

17. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ foto's; wat een heerlijke foto's allemaal weer!

@ Leonnie; ik weet precies hoe je je voelt. Ik baal er ook van dat we onze kleine nog steeds niet vast kunnen houden. Juist ook omdat de gynaecoloog had toegezegd dat ze me vorige week zouden inleiden omdat dit beter voor mij en het kind zou zijn. Maar ze durven het toch niet aan. Je moet je dan maar op dat moment overgeven aan de natuur en de deskundige.
    Al baal ik er wel van dat het al zo tijdje aan het rommelen is en dat er gewoon niets komt. Ook word ik daar weleens bang door, bang dat er iets met de kleine is. Maar tijdens de controles zeggen ze dat het goed gaat dus vertrouwen we daar maar op. Maar balen doen we wel dat de kleine niet wil komen.

18. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    Gusam: mooie foto hoor. Lijkt me heerlijk om straks met mijn meissie onder de douche te gaan!!

Wies: hopeijk zet t nou een keer door

Knuffel: fijn dat je morgen in ieder geval langs mag komen. Moeilijke situatie zit je nu hoor...sterkte

Curly: heb ik nog niet gezien vandaag...of wel?? eehhh zwangerschapsdemenetie hihi

19. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    smelt Gusam;
    wat heerlijk zo je kleintje bij je en dat ze hier weer rustig van wordt

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi lieverds,

Even een update omdat het hier eigenlijk voor geen meter met mij gaat en ik jullie wil laten begrijpen waarom ik bijna niet meeschrijf :(.

Ik moet zeggen dat ik er echt doorheen zit. Ik kan niets eten (krijg gewoon echt niets binnen) en mijn Hb blijft idioot laag; welke pillen ik er allemaal wel niet voor heb...

Het fulltime kolven vreet aan me, maar ik weet waarvoor ik het doe. Maar omdat ik erbij zit als een dweil en mijn lichamelijke toestand achteruit holt waar je bij staat wil de huisarts dat ik overstap naar flesvoeding.

In mijn hoofd kan ik die gedachtengang volgen, maar in mijn hart ben ik er niet aan toe.

Overigens om een beeld te geven waarop de arts ook zijn mening baseert:

Gewicht voor de zwangerschap: 115,4
    Gewicht voor de bevalling: 122,9
    Gewicht na de bevalling: 109,8
    Huidig gewicht: 104,8

Met een gewicht als dat van mij is het geweldig natuurlijk de kilo's te zien verdwijnen, maar het is voor de bv begrijp ik ook niet goed omdat er zoveel afvalstoffen in terecht zouden komen.

Ik sta zo in dubio... wat is nu goed voor mij en voor Sam? Ik wil zo graag die supermamma voor hem zijn!

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina