Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Welkom Marije.....

Fijn dat jullie het hartje hebben gehoord en gezien, deze keer moet het goed gaan hoor!

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bedankt blij ei, drie keer is scheepsrecht! :D
    Het was wel heel bijzonder om te zien en te horen! Echt super!
    Dat wens ik iedereen toe!

3. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Hallo meiden!

Wat een gezelligheid hier vandaag :D

Jiska, wat zal je geschrokken zijn! Wat fijn dat je alsnog effe lekker postief kon testen, lief van je mannetje dattie met 4 stuks thuiskwam (ik zag het al helemaal voor me, zo'n man in de kruidvat met al die testen :) )... Poeh, lang leve de koopzondagen!

En Danjo, ik begrijp dat je lang hebt moeten wachten op je wondertje, hopelijk brengen de oktober-mama's je geluk!

Verder vergeet ik de hele tijd op wie ik wilde reageren, dus geef ik jullie allemaal maar gewoon even een dikke knuffel!

Hoera'tje voor de oktober-mama's!

Liefs blije-Sjimf

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jiska wat fijn! Ze zijn echt mega duidelijk, volgens mij kunnen ze niet donkerder hihi! Die stomme matcare testen zijn dus gewoon niet te vertrouwen! Nu gewoon weer lekker genieten en de echo afwachten!

Marije, gefeliciteerd en wat fijn dat je al een mooie echo gehad hebt! Hopelijk houdt je beeb zich goed vast deze keer!

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey oktober meiskes!

ben ik ook weer ffies, jullie kletsen veel zeg, het is bijna niet mogelijk alles goed bij te houden...

dinsdag komt MvM langs, ik kijk er al weer naar uit!

Hier nog geen klachtjes, behalve zere (.)(.) noooooo, niet normaal! En de hele dag door stijve tepels ;) zo raar!
    Vandaag een beetje trekken onderin mijn buik, maar dat gaat wel weer over denk ik zo!

ik hoop jullie snel een beetje bij te kunnen gaan houden hoor!

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Jiska, Super dat je testen nu goed zijn.... Maak je geen zorgen en geniet.

@Marije, welkom en gefeliciteerd! Hoop voor je dat alles goed gaat.

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bedankt iedereen!
    We willen er geen sterretjes meer bij! Alleen nog maar baby's in oktober! :D

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Jiska: jeetje wat had je een onzekerheid. Maar deze testen knallen er van af hoor.

Marije: hopelijk blijft het voor jullie nu wel goed gaan. Mag ook wel he, wat heb je al veel meegemaakt. Welkom hier trouwens.

Morgen komt hier mvm en daarna ga ik het aan mijn teamgenoten vertellen want heb werkoverleg. Benieuwd hoe ze reageren. Sommigen weten het al van mijn hyves haha.

Bah, hier weer misselijk en het eten smaakt me niet echt. Kan niet goed eten, om daarna alweer snel honger te krijgen.

Net ook nog even naar babydump geweest. Een leuk setje gekocht waarop het truitje staat: 50 % papa en 50 % mama. En een klein mutsje met i look so cute erop. Ook de gratis cadeaubox opgehaald haha. Nog wel vroeg, maar vertrouw erop dat het goed zit.

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames nog even een vraagje

op de site die iemand hier had aanbevolen (sorry! ik weet even niet meer wie ) maar vaderschap.org die site, waar je je laaste menstruatie in kon vullen en zodat je dan de ontwikkeling van je beebje kon volgen, nou volgens die site ben ik 5 weken en 5 dagen zwager, terwijl dit toch echt 5 weken en 3 dagen zwanger is.. .Gek toch.. ? terwijl als ik diezelfde datum's invul, om een banner te maken, geven de banners wel 5 weken en 3 dagen aan...?

raar toch van die site? heeft iedereen dat die die site gebruikt?

groetjesss

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @sannehai, volgens mij komt dat omdat elke berekening met een ander gemiddelde cyclus rekent.
    Bij mij klopt bijv. mijn banner niet echt omdat die uitgaat van een cyclus van 28 dagen terwijl t bij mij 25 dagen is.

11. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Weet iemand trouwens waarom je maar 1 plak kaas per dag mag?

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Jiska wat een opluchting meid...Advies nu niet meer testen hoor.
    @Gusam haha wat leuk ik heb ook een angelsound nog van de zwangerschap van Aylin misschien kan ik hem over een tijdje ook al proberen :)

13. Maia

Maia Niet meer actief

@jiska: hopelijk ben je weer wat gerust. Gewoon niet meer testen :D

@gusam: wauw, hartje luisteren! Wij gaan ook zo'n Angelsound kopen.

@blij ei: geen idee. Heb er nog nooit van gehoord, van maar 1 plak kaas per dag.

@Marije: welkom en gefeliciteerd!

Zo, wij zijn net thuis van Baby Dump en we hebben gewoon een kinderwagen gekocht. :idea: :rolleyes:
    Het merk: Mutsearts Style en dan de aqua kleur. Tja, hij was 379 euro en je kreeg er of een autostoeltje bij of je kon een maxicosi met 60 euro korting erbij kopen dus we hebben voor het laatste gekozen dus voor 405 euro waren we helemaal klaar :) Hij komt al in week 13 :(: (vraag me niet waarom, maar manlief wilde het graag) dus tja..... hij is helemaal blij hihi

14. Sannehai

oww maia wat gaaf :D nu al lekker wat gekocht super, ik kan ook niet wachten!

ik weet het echt ook niet van die plak kaas ook nog nooi gehoord eigenlijk...:) als je zin hebt in nog een plak eet je die toch.. is volges mij Echt niet slecht hoor.

en over die berekeningen nou ik vind het maar raar, want bij die site van vaders.org, kon ik ook de conceptiedatum zien, en omdat ik wist ( door tempen) wnneer mn ei was gesprongen, heb ik hem daar op afgesteld.. en omdat mijn cyclussen nooit onder de 40 waren, dus klopt het niet als ik Echt mn laatste ongesteldheid in vulde.

dusja...? ik weet het ook nie...?

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
  16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Sannehai;
    als je zo rekent zit je altijd goed;
    ikzelf heb mijn eisprong op 3-2 gehad.
    Op 17-2 zat ik dus 2 weken na mijn eisprong en was ik dus 2 weken zwanger + de 2 cadeauweken = 4 weken zwanger.
    ik had hiervoor namelijk een cyclus van over de 100 dagen dus kon het ook niet uitrekenen ;) en volgens mijn gyn klopt het precies met de echo.
    dus als jij bijv je eisprong op 5 februari zou hebben gehad, dan ben je 5w3d zwanger en dus op 29 oktober uitgerekend ;)

@ Gusam;
    mooie echo heb je zeg! en fijn dat je het hartje met de angelsound al kan horen. Ben je ook een medehelmonder of woon je idd vlak bij Helmond?

@ Mamavanjordy;
    wij zijn gister naar de babydump geweest. bang dat het vandaag te druk zou zijn.. hebben al veel leuks gezien en kunnen niet wachten :D
    weet jij trouwens of MVM ook hier in Helmond komt ophalen of moet je zelf de kratten wegbrengen?

@Aylin;
    fijn zeg dat je nu een goede echo hebt en je wat meer gerustgesteld bent!

@ Jiska;
    gelukkig is de streep nu knal op andere zw testen, phoeh.. ik kan me indenken dat je onwijs geschrokken bent

hier gaat het verder allemaal zijn gangetje. lekker mijn ogen uitgegeken gister bij de babydump.
    Hier komt morgen MVM precies nadat ze bij mamavanjordy is geweest :)
    ook heb ik 3 maart weer een echo, ben dan precies 6 weken.. is denk ik net een halve week te vroeg voor het hartje, of niet?

ook zijn we de verbouwing vd zolder aan het regelen.. wij hebben een hele grote zolder en die willen we isoleren en helemaal 'mooi' maken zodat de spullen die nu in de toekomstige babykamer staan naar de zolder verhuizen zodat de babykamer leeg is.

Ook gaan wij in Juli trouwen, en had dus al een trouwjurk ( lekker slim :) ) dus daar moet ik dan ook iets op verzinnen aangezien ik dan ( hoop ik [-o< ) een week of 24 zwanger ben..

hoe is het verder met jullie dames?

liefs Daantje

17. SeaShell

@blijei;

het is idd wat je per dag nodig hebt..
    je mag alleen niet meer dan een boterham per dag met leverkaas of andere producten die lever bevatten ivm vitamine A

gelukkig maar, ik ben toch al zo'n kaasfreak :D

18. Sannehai

hey daantje klopt dat ik 5w en 3 d zwanger ben:) en dan dus uitgerekend op 29 oktober, en dus eisprong op 5 februari, maar die site van vaders.org die heeft precies diezelfde gegevens van mij daar staan, maar geeft dang 5w en 5 dagen aan.. vond dat beetje gek, maar goed, maakt ook nix uit ;) hahaha

wat gaaf zeg dat jullie gaan trouwen! gefeliciteerd:D even kijken wat je met je jurk doet ja, die kunnen ze wel verstellen ofso denk ik hoor...:)

groetjess

19. SeaShell

ja, als je je ei op 5 feb hebt gehad ben je idd 5w3d zwanger.

en dat die sites verschillende dingen zeggen dat komt omdat die zijn gemaakt voor een regelmatige cyclus.
    je moet daar ook vaak invullen hoe je cyclus is, bijv ; 25 dagen, 28 dagen, 30 dagen, etc.. daarom klopt dat telkens niet

maar als jij 5 feb je ei hebt gehad dan was je 19 feb ( 2 weken later) 4 weken zwanger, en nu dus 5w3d;)

Hoe is het met jullie pup? die kregen jullie toch deze week? is hij/zij al een beetje gewend :)

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag dames,

Sorry, ben een tijdje niet geweest. Ik voel me al een paar dagen niet echt lekker (virusje). Ik hou niks binnen en nu is mn meisje ook nog ziek dus lekker druk. Steeds als ik teveel lees MOET ik weg van de pc, dus reageren schiet er een beetje bij in! Zodra ik me weer wat beter voel kom ik weer wat vaker buurten! :) Ik zal wel morgen even laten weten hoe mn echo is geweest!

Succes dames!

Liefs,

Shaula

Deel Deze Pagina