Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb ook goeie ervaringen met de osteopaat. Senna spuugde heel veel en liet nooit een boertje na het drinken. Daar had ze duidelijk last van. Meteen na de 1e "behandeling" liet ze spontaan een boertje. Daarna ging het een stuk beter, behalve dat ze toen 2 x buikgriep kreeg en het rs-virus...
    Zit er zelfs over te denken om nu met Maz ook naar de osteopaat te gaan. Had ik voor de bevalling al bedacht, maar misschien gaat het nu wel te goed toch... En vindt hij niks. Toen vertelde hij dat hij bij 19 van de 20 kindjes wel "iets" vindt van een blokkade oid. Kan me niet in alles vinden wat ze doen want hij begon te vertellen dat het beter was voor mij en de borstvoeding om te stoppen met koemelk-produkten eten/drinken.
    Bij een osteopaat vind ik het ook nog es; baat het niet dan schaadt het niet. Behalve dat het wel flink wat geld kost....;)

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik vind het echt onbegrijpelijk dat het allemaal zo lang duurt hoor, bah!!
    En ik vind ook dat de gyn met die bloeddruk je lang laat lopen!!!

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

@danjo ik snap niet dat ze jou zo laten sukkelen, dit is toch niet meer te doen zo.
    hele dikke knuf voor jou.

@mvj ik ben gister bogonnen met kolven, en ik kolf er steeds meer uit, maar ik heb nu ook besloten om haar alle voedingen dus ook de afgekolfde melk haar via het flesje te geven, het maakt me dan niet uit dat ik veel bezig ben maar zo weet ik wel wat ze binnen krijgt en als dit makkelijker is voor Riley vind ik het ook goed, gister is Riley weer goed tot rust gekomen, maar ik heb ook weer wat rust gekregen, ze is nu ook weer tevreden en daar doe ik het voor.

Alleen heb ik nu nog een probleempje, omdat Riley te weinig kreeg had ze woensdag en gister geen ontlasting, maar vandaag ook nog niet (ze heeft wel voldoende plasluiers) dus daar maak ik me zorgen over, wat zouden jullie doen??
    ik heb een mail gestuurd naar mijn begeleidster op het CB maar zit nog te wachten op antwoord.
    hoelang moet ik ermee blijven wachten voordat ik naar de HA moet stappen??
    Of hebben jullie nog tips??

XXX Gusam

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Danjo: Bah dat je nog steeds niet verder komt! Ik vind ook wel dat ze je met deze hoog bloeddruk wel redelijk lang laten door lopen hoor!

@Jaja: ons meisje heeft ook heel veel last van krampjes. Wij geven haar Cinababy en KV van Nutrilon speciaal voor krampjes. Hier doet ze het redelijk goed op. Ik kan echt alle huiltjes tot nu toe hebben maar als ze huild omdat ze krampjes heeft dat is echt heel zielig! Ze was zelfs op een gegeven moment helemaal schor! En ze zat toen nog op 100% BV.

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Danjo; flink balen. Waarom nemen ze niet gelijk actie met zo'n hoge bloeddruk? Heb altijd begrepen dat dit toch gevaarlijk tijdens de bevalling kan zijn. En nu moet je nog tot zondag ermee blijven lopen.

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    ***breekt in***

Even een knuffel voor Danjo. Het schiet allemaal niet op he! Ik hoop als je zondag die balloncatheter krijgt je ook dezelfde dag bevalt. Ik heb s'morgens om 7.30 uur die ballon gekregen en ben s'avonds om 18.46 bevallen. Ik vind ook dat de gyn je lang laat doorlopen. Ik had ook al heel lang te hoge bloeddruk en met 38+6 werd besloten de volgende dag in te leiden.

Veel succes meid. En natuurlijk voor alle meiden hier.

***ben weer weg***

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden jullie zeggen allemaal ik snap niet en ik snap niet maar zolang er geen ontsluiting is is er weinig te doen ja een keizersnede nou sorry daar zit ik toch echt niet op te wachten. ons kindje doet het gewoon nog heel goed en heeft genoeg vruchtwater. en elke keer ga ik na huis met weer een mooie bloeddruk ( zodra ik in het zh lig zakt ie weer mooi)

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Dames die ik heb laten schrikken, SORRY:).. Dat was niet de bedoeling hoor. Meer om te laten zien hoe snel zoiets weer bijtrekt! Zal vandaag nog ff een stoere foto van hem plaatsen waarin het bijna allemaal is weggetrokken en de zwelling ook is afgezakt.
    Straks naar de fysio met hem en ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.

Danjo: Tjeemig, jij wil wel heel graag je kind aan je binden hoor!;)
    Je blijft zo wel aan de gang he! En dat je lichaam er dan nog niet klaar voor is!:x Blijf duimen

MamavJ: Maar strippen ze dan met 40 weken al bij jullie? Of med reden?

Rugweëen: Ik had ook wel last van de onderkant van m'n rug maar dat waren niet de weëen of in ieder geval niet de nuttige weëen. Die heb ik weer eens echt gevoeld tijdens de bevalling. Geloof me dan weet je dat het weëen zijn!

Nou dames die 40 weken zijn nog ff sterkte met de laatste loodjes, nog 8 dagen en dan is okt. voorbij! Het zou leuk zijn als de beebjes ook echt in okt. komen!

9. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: Yep, je hebt gelijk! Maar jij kan dat goed relativeren! En idd een lichaam forceren is nooit goed en een keizersnee is ook niet alles! GO GIRL

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka ik vind het ook heel vervelend dat alles zo moet lopen bij mij maar ja de boel forseren is ook niet goed. ik ben blij dat ik na huis toe mag en ga ik me echt ziek voelen etc trek ik heus wel aan de bel. tis gewoon moeilijk voor mensen die niet in mijn schoenen staan om te begrijpen hoe en wat. het zh had ook liever gehad vandaag mn vliezen te kunnen breken maar ja wat niet kan kan niet.

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjo, jammer dat het niet dooor heeft gezet meid! :(
    Hopelijk toch van het weekend, en anders ga ik maandag heel hard voor je duimen. MOet jij het ook voor mij doen , dat het strippen mij iets gaat helpen! ;)
    Dadelijk bevallen we nog op dezelfde dag.
    Zou wel hééél toevallig zijn.

Joenka: Wat een moppie, ik had al even op je hyves gespiekt! MOoi mannetje hoor!

Maia: Wat een mooie kijkertjes zeg! Wat een lekkerding!

Gister telefoontje gehad dat mijn omaatje in het ziekenhuis ligt! :(
    Ze hadden haar gisterochtend naast haar bed gevonden, waar ze de hele nacht had gelegen.
    Haar rechterarm functioneerd totaal niet meer, en ze is helemaal in de war.
    Waarschijnlijk heeft ze een hersenbloeding gehad omdat de verlammingsverschijnselen niet wegtrekken.
    Straks nog weer even bellen of er al wat meer bekent is.
    Van de week was ze al helemaal in de war geweest en had ze aan mijn tante gevraagd of haar zwager ( die nog ouder is dan haar ) ook een zoon van haar was?
    Hopelijk komt het toch nog goed en kan ze ons kleintje nog wel meemaken.

Straks voor ctg naar t ziekenhuis, ik ben benieuwd.

12. Maia

Maia Niet meer actief

@leonie: sterkte!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

ooh word net gebelt dat ze haar arm iig weer kan gebruiken en dat ze weer helder is.
    Gaat dus de goeie kant op, en waarsch was het een tia.
    Gelukkig maar!

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @danjo; jee, idd weer een domper..
    heb jij misschien last van de witte jassen bloeddruk?
    zodra je gemeten wordt dat ie omhoog schiet, maar als je dan even in dat hotel bent, het wel weer mooi zakt..

hoor je wel meer,
    wel fijn dat frummel het gewoon goed doet en genoeg zwemwater heeft!!

als ze t nodig vinden ondernemen ze wel andere acties..
    blijf het wel knap van je vinden dat je niet roept: haal dat kind er nu es uit!

knuff

15. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @leonie; das schrikken van je omaatje, misschien nog gauw ff langs gaan, voor je eigen rust?

@joenka; ik was idd wel blij dat die 2e foto er achter aan kwam..hihi

@maia; ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik naar dat lieve koppie kijk...:)

@gusam;' ik zou nog even afwachten, t is gemeen maar wat ik nog wel es deed was effe de thermo meter erin, dan krijgen ze gelijk zo'n poepreflex

knap van je hoor dat je t zo gaat doen met de voeding

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Het zou kunnen haha maar eerder nooit geen last van. Heb wel gezegt vandaag dat ik het goed zat was en dat ik baal van mn lichaam. ten eerste 3 mks gehad 4 jaar over dit wonder gedaan en dan gaat de zwangerschap me ook nog niet voor de wind. ze snappen het allemaal dus nu 2e actie

17. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Danjo; bij mij is het ook zo dat ze niet kunnen inleiden omdat ik geen ontsluiting heb. Anders hadden ze het ook allang gedaan voor mij. Ik hoop voor je dat het door gaat zetten en wie weet hoeveel baby's er van het weekend wel uit willen komen uit zichzelf. En anders liggen we met een aantal volgende week in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Voor jou is dat vervelend omdat je thuis wil bevallen. Ik moest sowieso al in het ziekenhuis bevallen, dus daar ben ik vanaf het begin van me zwangerschap al op ingesteld en dan is het ook minder erg als ik ingeleid moet worden in het ziekenhuis. Al hoor ik daar wel verhalen over dat het extra zwaar is, dus hoop ik dat onze kleine zich ook nog van het weekend aankondigd.

@ Mezelf; warmtelamp heeft wel iets geholpen. Ga nu iets eten en ga daarna nog proberen even weer mijn middagtukkie te doen.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie ik duim voor iedereen hier dus ook voor jou alleen stel geen hoge eisen aan het strippen ik heb vorige week veel info erover opgezocht maar het heeft niet veel nut als je baarmoedermond etc er nog niet klaar voor is. maar goed maandag weet je iig wel of je ontsluiting hebt etc

beterschap met je oma

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@danjo, fijn dat ze alles nu goed in de gaten houden en dat er stappen worden uitgezet. Je hebt iets om naartoe te leven en dat maakt het hopelijk voor jou iets minder zwaar. Nog even en dan zitten we lekker over onze beebs te beppen. ;))) Ik mis mijn buikje nu wel af en toe hoor. xxx

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja daar snap ik dus niks van?
    Want ik dacht dat strippen juist bedoeld was om de baarmoedermond te verweken?
    Maar ik las net ergens op het forum dat je dus het beste al ontsluiting kan hebben? Maar wat gaan ze dan doen?
    Had iets heel anders voor me blijkbaar.

Deel Deze Pagina