hebben ze gedaan een ctg en vruchtwater en de baby maakt het allemaal nog goed. en mn bloeddruk tja dat blijft de vraag hoe en wat want in het zh daalt ie vaak weer netjes
@curly; gefeliciteerd met jullie meisje!! fijn dat het goed gegaan is en dat je idd geen ks nodig hebt gehad!
Danjo: dat is idd een domper zeg! Sterkte meid! Hopelijk helpt de ballon zondag! Leonie: ohhh dat is geen leuk nieuws van je oma nee...heel veel sterkte en ik hoop dat ze er weer bovenop komt!!! Maia: oohh wat een schatje ook!!! Natalie: gelukkig heeft de lamp een beetje geholpen. Lekker rustig aan vandaag!! Gusam: kan je helaas niet helpen met je vragen..geen idee! Curly: wooow gefelciteerd meid!!! Mooie namen voor jullie dochter! Knap gedaan hoor!!!! Hopelijk morgen weer naar huis toe! Bezoek: wij doen het los. We houden wel iets bij waardoor er niet teveel mensen tegelijk komen..zie t wel tegen die tijd
Ik ga maar even opnieuw koekjes bakken. Had voor familie wat achtergehouden maar nu hebben ze de mijne ook opgegeten hahaha. Dus vriendje heeft nog helemaal niks geproefd hihih. Ach, heb ik wat te doen! Om half 10 vanmorgen kwam de eerste visite en de laatste ging net om 3 uur weg. hahaha heb t druk gehad (met op de bank zitten hihi). Gezellig hoor!!! Vanavond nog ff naar de stad en morgen wil ik naar die Thaise beurs, en dan mag ze morgenavond komen (als ik zou mogen kiezen hahaaha)
MEt mij gaat alles goed hoor ik kan hier alleen niet zoveel meelullen omdat ik nog geen verstand heb van voedingen enzo.. Komt nog wel Danjo: klote joh, nu maar weer afwachten tot zondag en hopen dat de ballon werkt.. misschien vind je kleintje dat wel leuk, klein clowntje Curly: gefeliciteerd meid!
Curly en Man,gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet ervan
@curly van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. even een ego bericht: Ik ben nu weer helemaal tevreden, 2 poepbroeken achter elkaar. nu kan ik weer onbezorgt het weekend in. jippie. (dat je zo blij kunt zijn met een poepbroek zeg hahaha). einde ego. XXX Gusam
Curly gefeliciteerd met de geboorte van Britt, Mooie naam zeg! Bij de 1e hebben we ook nog getwijfeld of we laura geen Britt zouden noemen hihi
curly, gefeliciteerd met jullie dochter Britt, fijn dat alles goed is gegaan! Wij doen een kraamfeest in het café bij ons om de hoek! Ik denk niet dat ik er vrolijk van word zoveel bezoek te krijgen, en we hebben zo'n 110 man, daar is ons huis te klein voor, dus vandaar dat we het buitenshuis doen, en nog lekker dichtbij ook!
curly:gefeliciteerd!!!!!!!!!!!11 Danjo:ind hopelijk werkt het ballonetje. en wel heel fijn dat je kleintje het nog zo goed doet en dat je genoeg vruchtwater hebt. Zo vanmorgen de osteopaat gebeld en ik kon meteen om 11 uur terecht ze had een uitvaller. Ik als een gek met dylan er naar toe. Nou eerlijk waar ik had mijn kleine vent nog nooit zo ontspannen gezien als bij de osteopaat ze deed wat dingetjes in zijn nek en hij ontspande zo hij ging zelfs lachen oo echt geweldig ik heb gewoon zitten genieten. Ze dat dat door de bevalling dylan een flinke klap op zijn nek heeft gehad en hij overstrekt nu zijn nekje steeds omdat hij niet beter weet ik heb nu oefeningen en moet volg week weer terug komen ze was blij dat ik was geweest ze had gewoon medelijden met dylan het was ook zooooo zielig. en nu ligt hij al vanaf half 2 te slapen het is een wonder dit is nog nooit gebeurd maar ik juich nog niet te snel efe afwachten. veel liefs jaja
Josien, er is al heel veel over gezegd maar wil toch nog kwijt dat wat in belang van jou is altijd ook in het belang van je kindje is! Die voelt haarfijn zn mammie aan! Dikke knuf voor jou! Curly van harte met de geboorte van jullie dochter Britt Noa! Fijn dat de bevalling goed verlopen en hopelijk snel naar huis! Danjo, he meid het zit je niet mee! Maar er is licht aan het einde van de tunnel, fijn dat ze maandag toch echt met je bezig gaan! Heb je in ieder geval een moment waar je naar toe kan leven! Sannie, oe lekker koekies bakken Ik kan niet wachten totdat ik buddynieuws van jou kan geven - kom maar Sannie beeb Gusam, geniet van je poepbroek Wat kan je onzeker worden he en je bezorgd maken om zo'n kleintje! Miranda, tuurlijk als het tegenzit wacht je nog 2 weken dus laat je niet afremmen. Juist dingen blijven ondernemen! Jaja wat heerlijk dat de osteopaat zo goed is bevallen, hopelijk blijft het zo mooi en werkt het echt!! @ mezelf - ELISE IS BIJNA WEER OP GEBOORTEGEWICHT Whoehoe! Nog 20 gram en dan zijn we er dus dat is echt super! Ben er helemaal blij mee en kijk dan ook enorm uit naar morgen, dan mogen we voor het eerst met haar naar buiten! Verder is ze vandaag met haar pappa onder de douche geweest, vond ze heerlijk zo leuk om te zien! En morgen is de kraamverzorgster voor het laatst, enerzijds heerlijk maar anderzijds is dan mn vraagbaak weg! Maakt me wel wat onzeker maar heb een hele waslijst met vragen gemaakt die ik haar morgen nog wil stellen Btw, heb vandaag voor het eerst weer een normale broek aan, wel een die 1 maat groter is dan ik normaal draag maar ik vind het HEERLIJK Was vanochtend ook al weer 2 kilo kwijt, nog 8 kilo te gaan tot mn startgewicht. Kan niet wachten!
oooo ik hoop het echt zo voor je jaja!!!! ik duim dat het heeft geholpen! @miranda: ik zou het gewoon doen
hallo allemaal, allereerst bedankt voor alle lieve woorden en felicitaties!! Ik ben sinds gisteren weer thuis samen met onze kleine meid en moet zeggen het bevalt me een stuk beter dan in dat stomme ziekenhuis, de voeding komt goed op gang, loop de hele dag met lektieten omdat ze me in het ziekenhuis teveel hebben laten kolven.......moet dus allemaal even een beetje weer in orde komen. Verder heb ik echt niet alles terug gelezen maar iedereen die inmiddels ook bevallen is van harte gefeliciteerd!!! voor iedereen met het beebje nog in de buik heel veel succes met de laatste loodjes en bevalling!!!
Curly, gefeliciteerd met jullie dochter!! Fijn dat ze er is! Lekker genieten nu! Jaja, goed dat je geweest bent en dat het lijkt te helpen! Odess, lekker hè weer geboortegewicht! Het gaat je vast lukken zonder kraamhulp! Maar ik herken de onzekerheid wel, had ik bij Senna ook. Gelukkig is er altijd nog zo'n fijn forum als dit! Gusam, oja nog vergeten te zeggen; mooie foto van jou en de kleine onder de douche, super!