Ik zou ook lekker uit eten gaan, nu kan het nog.. (ja, ik weet het, het is een cliché-uitdrukking...)! En als het echt zou beginnen ben je zo buiten toch?
omdat ik met een keizersnee bevallen ben heb ik gelukkig nog best veel kraamzorg uren over, dat is wel heel prettig moet ik zeggen. Zeker ook omdat ik zelf (ook al voel ik me goed) nog niet heel veel mag!!
Ja dat is waar ben alleen bang dat als je daar zit en je vruchtwater breekt.Maar die kans zal wel klein zijn.
Dan doe je voor je eigen zekerheid zo'n charmant dik maandverband in en neem een omslagdoek/sjaal mee... Volgens mij komt het maar weinig voor dat het er met een plens uitkomt (maar daar geef ik geen garantie op hoor...).
Lieve allemaal, Super bedankt voor jullie reacties, ook via PB. Ik heb nog niet de tijd ze allemaal te beantwoorden, dus even een algemene update hier. Het eten van mij gaat nog steeds beroerd, maar mijn Hb is wel gestegen naar 5,3. Dat is wel positief nieuws natuurlijk. Vandaag heb ik de dag zo'n beetje doorgebracht in bed en heel veel geslapen. Manlief en ik hebben besloten dat ik alleen nog kolf als ik daaraan toe ben. Dat heeft vandaag geresulteerd in eens per vier uur kolven. Mocht mijn productie in gaan storten, dan beschouw ik dat als hét teken van mijn lichaam dat het genoeg is geweest. Sam was vandaag en gisteren wat lui met drinken en spuugde telkens ook wel wat. Daarom hebben we een nieuwe B-Free fles gekocht. Volgens het CB kan dat gaan helpen. Ik hoop het! Vanwege zijn weinige eten hebben we Sam vandaag op het CB gewogen en hij was in 4 dagen 185 gram aangekomen! Hij zit nu dus al op 5165 gram! Weet je... dat soort dingen helpen me er weer een beetje bovenop te krabbelen. Sam doet het zo goed... en dat is toch het belangrijkste! Nogmaals super bedankt voor jullie berichtjes en, nogmaals..., excuses dat ik niet de fut heb overal op te reageren. Ik vind het heel stom van mezelf, maar ik kom er echt niet toe... . Sorry! Liefs, Josien
Ik ben er helaas nog hoor! Ik lees af en toe mee.. Maar vind het soms wat vervelend omdat het bij iedereen wel lijkt te rommelen, maar bij mij dus niet! Ben het echt zo zat! Ik begin echt aardig depressief te raken. Het is dat mijn man thuis was, anders zou ik denk ik niets anders kunnen doen dan huilen. Ik ben zo moe! Ik kan niet eens meer een boek lezen! Maar slapen gaat ook slecht, mijn bekken doet zo'n zeer! En nu kan ik ook bijna niet op mijn linkerzij liggen omdat mijn ribben daar enorm beurs zijn. Maandag moet ik weer naar de gyn. Hij had belooft om, als het maandag nog niet geboren zou zijn, mij proberen te strippen. Maar toen ik later een afspraak maakte, bleek dat mijn gynaecoloog helemaal vol zat voor die week! Dus nu heb ik een andere! Weet niet of die het wel wilt doen.. In dit ziekenhuis is het niet gebruikelijk dat het gedaan wordt namelijk. En ik weet eigenlijk ook niet of het wel zal helpen. Aangezien ik helemaal niets voel! Maar ik maak me ook een beetje zorgen.. Ik heb immers die niersteen gehad, en ben zo bang dat ik dat nóg een keer kan krijgen door al die extra afvalstoffen die mijn lichaam deze zwangerschap moet verwerken. Aan het einde is dat toch meer.. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!
@Jaja, wat klinkt dat goed zeg. Hopen dat t zo doorgaat. @Odess, heerlijk zoals je aan t genieten bent van je meisje, zwijmel, zucht. @Miranda, gewoon lekker gaan. En als t wel een plens zou zijn, dat maakt toch niet uit? Anders worden het lange 2 weken denk ik. @Josien, fijn dat Sam het zo goed doet. En geen sorry hoor dat je niet reageert. Geldt voor bijna alle mama's, dat komt later wel. En dan zijn wij nog-niet-mama's-en-dan-wel-mama's aan de beurt om even niet te reageren @MD, knuffel voor jou. Als kleine troost, ik voel ook helemaal niets en nog vermoeiender kan ook zoals bij Danjo, die voelde van alles en er is al van alles gedaan maar is ook nog steeds niet 'aan de beurt'. Wel goed over blijven praten, zodat je voorkomt dat je echt depressief wordt. Sterkte. @Wies, dat wordt een groot feest gezellig @Noa, fijn dat jullie allemaal lekker thuis zijn
lieve josien; aan jezelf blijven denken, dan komt het met je mannetje ook goed!! niet teveel aan ons denken.. dat komt wel weer. kwam je van een nog veel lager Hb? fijn dat je mannetje zo lekker gegroeid is @ MD; maandag gewoon duidelijk aan geven dat je er door heen zit en dat je eigen gyn je zou strippen.. is toch een kleine moeite voor de vervanger om dat ook te doen? knuffel @miranda; lekker eruit gaan hoor, nu het nog kan, en laat ze maar dweilen als het nodig is, @noa; fijn dat je weer thuis bent, geniet nog lekker van de zorg die je nog hebt, @odess; heerlijk zeg, al weer t geboorte gewicht... lekker naar buiten, als t net zo lekker is als vandaag @jaja; wat heerlijk om te zien dat ie nu al zo lekker ligt, hoop echt dat het blijvend iets heeft uitgehaald @gusam; lekker een goeie poepbroek @wies; woow 110 man, ja dan is n cafe n goed idee!! hoe s t met t gerommel bij jou?? is de wind weer gaan liggen? @hier beginnen de bekende buiken weer! maar lief heeft voorspeld dat de kleine op de 6e gaat komen of van 6 op 7! hij wenst me dus het beste ik hoop het niet, maar hij had het bij onze eerste ook goed, liep ik ook 5 dagen over tijd en dat voorspelde die al weken van te voren laat ik echt hopen dat ie es ongelijk heeft!
Curly en man:van harte gefeliciteerd met de geboorte van Britt Noa! heel veel geluk. super dat de stuitbevalling goed ging, wel erg jammer dat je alsnog dat stukje placenta operatief moest laten verwijderen... Danjo, pfoe, flinke bloeddruk weer... hopen dat het ballonnetje gaat werken zondag! misschien kiest je kleintje er toch voor om zelf alsnog te komen vandaag of morgen. zou mooi zijn! heb er bewondering voor hoe je ermee omgaat hoor! knuffel, hoe is t met Christiaan? josien, fijn dat sam t zo goed doet, hoop dat jij nu ook steeds beter in je vel gaat zitten! gusam: lees dat Riley intussen al 2 poepluiers heeft gehad, super meid! jaja, wat bijzonder om te zien dat Dylan zo reageerde op de osteopaat! ik heb idd wel eens gehoord dat kinderen na zo`n behandeling heel goed slapen! noa, lekker genieten thuis! hier een leuke dag gehad, ook nog ff naar de babydump geweest voor die regenhoezen. die van de maxicosi zit beter dan die voor de kinderwagen, maar t past wel en ik vind m prima zo. ik word ontzettend veel aangesproken, zelfs door wildvreemden! als mensen dan horen dat ik nog maar 3 dagen hoef, zijn ze verwonderd dat ik nog rondloop. zoalng ik me goed voel blijf ik dat wel doen hoor! kreeg wel de tip om altijd een celstofmatje mee te nemen, want iemand uit raalte liep laatst in de supermarkt en toen braken haar vliezen! moest ze ook alleen in de auto naar huis, alles zat onder! lijkt me minder....
@Ellen, ik heb ook in mn auto en bij mn man een matje en handdoek. En thuis op de bank. Het schijnt echt je bank te kunnen verpesten en dat is een beetje zonde.
md meid je moet je niet te druk maken en als jij gestript wil worden gewoon vragen maandag klaar je bent immers ook over de datum. ellen het verwonderd mij ook hoor hoe jij nog in de weer bent ik doe wel veel in huis maar buitenshuis is er weinig actie pff. jaja wat fijn dat dylan er goed op reageert ik hoor idd vee positieve verhalen erover. Jip 7 november is een hele mooie datum maar hoop voor jou dat je toch eerder mag gaan bevallen hoor
Josien: heel fijn dat Sam het zo goed doet!!! Ik hoop dat jij je snel ook beter gaat voelen. En als dat zo is, kom je eer lekker hier kletsen. We snappen t allemaal dat je er nu wat minder bent hoor! Jaja: wat fijn dat Dylan nu lekker slaapt, Ik heb t ook gehoord idd dat de kinderen daarna goed slapen. Nichtje van mij kwam daar hyper binnen en ging met rode wangen naar buiten en heeft de hele terugweg naar huis liggen slapen, zo schattig. Ik hoop dat de volgende behandelingen ook aanslaan! Miranda: gewoon uit eten gaan hoor. Ik doe ook gewoon nog vanalles...als t nodig is ben je zo weer thuis Odess: ik hoop ook dat je binnenkort buddynieuws mag doorgeven hahaha. Lijkt me prettig! Fijn dat Elise weer bijna p[p haar geboortegewicht zit. Snp wel dat je t eng vind om alles straks alleen te doen hoor. Wel lekker dat je morgen naar buiten mag!!! MD: snap dat je er doorheen zit. Ik voel ook nog helemaal niks..snap dat dat frustrerend is, vooral als je 4 dagen overtijd loopt al... Ik zou t proberen uit te leggen aan de vervangende gyn en hopelijk wil hij je ook strippen! Jip: ik hoop niet dat je man gelijk hebt deze keer hahaha., Dan loop je nog even.... Gusam: jaaa kan me voorstellen dat je blij bent met die poepluiers hahaa. Lekker t weekend in nu! Noa: lekker dat je weer thuis bent! Nu kan je echt gaan genieten! Ellen: dat soort reacties krijg ik ook vaak idd hahaha. Als je je goed voelt gewoon lekker t huis uitgaan! Ik kan gelukig ook nog fietsen (kleine stukjes dan) en ben nog goed mobiel..dus ik kan ook nog heel veel gelukkig! Daar ben ik zo blij om, zou gek worden als ik de hele dag alleen thuis zou moeten zitten. Als je niks meer kan dan is t anders denk ik, maar als je nog goed mobiel bent...lekker de stad in enzo hahaa Alleen dan wat minder lang en met wat vakere pauzes hahaha. Ik ga zo ook nog ff wat in de stad eten. Alleen. Weet alleen nog niet wat...zat te denken aan bram ladage heheeh. Heb mijn salade al op daarnet....mmm ik ga eens een rondje lopen daar!
zo, heel ff tussendoor.. christian had een maagperforatie, dus dat was heavy. hij ligt op high care en moet min. 5-6 dagen blijven. daaag rose wolk, welkom donderwolk... hij is redelijk aanspreekbaar vandaag. met maureen, esmée en mij gaat prima. maureen zit 140 gr boven geboortegewicht en ik pas mn oude kleren weer! bv gaat super! dat was het weer ff...
ja meiden wees blij dat je nog zo lekker mobiel bent joh wou dat ik gewoon lekker weer mn ding kon doen heerlijk. verlang ook zo na een dagje shoppen voor mn zelf
jee knuffel, heftig zeg, heb je genoeg hulp om je heen? sterkte @wat eten we vandaag; lief staat in de keuken pannekoeken te wrochten, mmmmmm
foe yong hai! heerlijk! jeetje knuffel, dat is niet niks, en dat net nu! Hopelijk heb je genoeg hulp! dikke knuff. md, kun je je klachten niet uitleggen aan de andere gyn, zodat hij je op zijn minst toch stript. Een depri moeder is natuurlijk ook niet goed voor een kleine. het is hier verdomd rustig vandaag in mijn buik, hopelijk stilte voor de storm... Ik heb trouwens de laatste week als ik op bed lig wat last van mijn rug, niet mijn onderrug, maar in het midden van mijn rug. Ook al lig ik op mijn zij, dan is het nog, niet heel erg pijnlijk hoor, maar ben bang dat er een adertje klemt ofzo, dat hoor je toch wel eens?