Knuffel: Heel veel sterkte! Leonie: Nou hopen dat het snel weer beter gaat met je oma! Danjo: Jaaaaa, dat shoppen!!! Dat wil ik ook, nog efkes geduld! Curly & Curlyman: Gefeliciteerd met jullie dochter BRITT (erg leuke naam) Hier vanmiddag naar de kinderfysio geweest met Boaz ivm zijn armpje. Positief is dat de zenuw niet kapot is , verder afwachten wat het herstel is... Mannetje is in ieder geval weer gerustgesteld, die maakte zich zorgen... Zo lief!!!!
Gelukkig dat t redelijk goed was bij de fysio.. Ben jij al weer goed mobiel Joenka? En hoe vindt Britt haar kleine broertje?
We zijn uiteindelijk niet uit eten gegaan hij wilde niet .Toen maar naar het winkelcentrum geweest een een spelletje voor de WII gekocht.Dus ik ga zo WIIen ook leuk.
knuffel, beterschap! joenka, fijn dat t goed was bij de fysio, ben benieuwd hoe t verder herstelt! danjo, jij kunt natuurlijk al heel lang niet meer echt vooruit door je BI...lijkt me pittig. ik wil echt meer rust nemen, maar iedere keer is er wel wat waardoor ik weer op pad ga... heb net lekker patat gehaald, beetje vrijdag ritueel. heerlijk!!!! vanavond filmpje op de bank. denk dat t 'die hard' wordt!
Knuffel he meid wat heftig hopelijk knapt je man snel op sterkte!! Hier heeft mn meisje maat 56 aan en verzuipt erin - zo cute
Hoi lieve meiden, ik ben er ook weer eens *schaam schaam*.. Vandaag is ons moppie alweer een week oud!Wat is deze week voorbij gevlogen zeg! Ze doet het zo super ben onwijs trots op ons meisje...Vandaag is de huisarts langs geweest voor het plekje boven haar oog en een plekje in haar gehemelte waar de verloskundige ook geen verklaring voor had...Het plekje boven haar oog is ws tijdens de bevalling gebeurd van zo'n fijn draadje wat ze eigenlijk op het hoofdje moeten plaatsen maar omdat ze eerst verkeerd lag en hij eraf was geschoten het ws dat is...Het plekje in haar gehemelte wist hij ook niet goed wat het was..We moeten het een weekje aankijken of het niet groter wordt en anders moeten we naar de kinderarts..vandaag heeft mn collegaatje dr kraamzorg hier afgesloten, nu het weekend met paps samen en volgende week komt mn moeder de hele week kramen.de week erna heeft paps vakantie dus voorlopig genoeg hulp!Dyoni drinkt onwijs goed aan de borst, draagt nog wel prematuurluiertjes want door haar lengte is ze onwijs dun!Nog maar 45 gram tot haar geboortegewicht! @Knuffel; jemig wat heftig zeg!Knuffel voor jou! @Danjobaby; jij bent de meest eigenwijze beed van de maand oktober hoor! @Curly; gefeliciteerd met je meisje Britt!!
@knuffel: heftig zeg, sterkte! @odess: onze dame zit sinds vandaag in 62 broekjes van 56 zaten te strak. Hier zwemt ze nog een beetje in maar zit wel beter verder vergeten sorrie. Zit weer opgesloten op slaapkamer want diva is weer sinds vanmiddag aan het clusteren. Zit volgens mij geen melk meer in m'n borsten, ze blijft komen. Zou er bijna een speen indouwen maar die heb ik niet en doe ik ook niet. Maar het is zwaar vermoeiend en sommige baby's schijnen dit weken achter elkaar te doen. Lang leven iPhone waardoor ik nog iets afleiding heb.
@familie narigheid; vanmiddag werd al gezegd dat er veel familie narigheid is om de bevallingen heen. nou hier ook, mijn zusje ligt nu in t zkh met onverklaarbare ontstekingen die ze nog niet hebben kunnen vinden, dan alleen in t bloed. hondsberoerd al vanaf dinsdag dus infuus erin en verder wordt ze nog meer onderzocht vanavond maar het rare is.. ze ligt op een spoed verlos kamer, en straks naar de afdeling gyn.. dus ze zullen het wel in die hoek zoeken ik wacht maar weer een telefoontje af.. ze zei wel... als je vanavond of vanacht ook naar dit hotel toe moet, dan kun je me igg gezelschap houden
Hoi meiden, Even een kleine updat en dan ga ik op de bank hangen. Curly: gefeliciteerd met jullie dochtertje. Super dat de stuitbevalling goed gegaan is. Danjo: balen dat er nog niet meer aan de hand is. Jip: jeetje wat erg van je zusje. Hopelijk weten ze snel wat er aan de hand is. Dikke knuf voor iedereen die het verder kan gebruiken. Ben het verder weer ff kwijt. Update Daantje: kleine Giorgio doet het heel erg goed.Drinkt nu zonder probleem 100 cc en meld zich 1x voor een voeding s'nachts en tukkert dan lekker verder. Daan geniet ernorm nu. Thuis alleen de eerste dag vond ze spannend en eng, maar is haar toch wel mee gevallen. Mezelf: hier is het weer rustig in mijn buik. Ga zo maar ff bankhangen met een lekkere warme kruik tegen mijn rug en dan popstars kijken en niet te laat naar bed. Mijn oudste zoontje zit nu steeds tegen mijn buik te zeggen: zusje kom er eens uit hahahaha. Zo cute.
Ben zooo trots en blij nu! De afgelopen dagen was het 's avonds elke keer brullen en geen idee hoe we haar stil moesten krijgen. Nu heb ik haar om 6 uur gevoed en verschoond, is ze even meegeweest naar beneden totdat ze moe werd om half 8 - heb ik haar gevoed, viel ze in slaap en even voor me neer gelegd - begon ze te brullen weer gevoed totdat ze losliet en rustig in bed gelegd waar ze wakker om zich heen lag te kijken. Net ging ik kijken en waren de oogjes dicht! Yay, zou ik de behoeftes van mn meisje dan toch kennen? Echt een fijn gevoel!! Een gelukkige baby en gelukkige ouders Vind het verschrikkelijk moeilijk om haar wakker in bed te hebben liggen want dan ben ik bang dat ze gaat bleren of dat ze zich alleen voelt ofzo - maar schijnbaar heeft ze dat gewoon even nodig! Baby, ik vroeg me al af wat dat plekje was - gaat gewoon weer weg dus fijn! Verhemelte nog even afwachten dus... Je hebt echt wel hulp genoeg zeg! Bovendien heb je ook al zoveel kennis, lijkt me heerlijk om zo zeker te kunnen zijn! Of heb je dat nu bij je eigen kleine niet? Maia, aw al 62!! Wat wordt ze al groot! Jeetje onze meiden zijn ongeveer even zwaar en even lang (bij de geboorte dan) maar die van mij past toch echt nog het beste in 50! Wat apart! Wat bedoel je met clusteren? Wil ze heel vaak drinken ofzo? Jip, he wat naar voor je zus! Wat apart dat ze daar ligt, dan moeten ze alwel een idee hebben toch? Hopelijk zijn ze er snel uit! Daan, wat fijn dat het nu zoveel beter loopt! Geniet ervan! MvJ, wat lief Hopelijk luistert je kleintje goed naar zn grote broer! Ellen, ik geniet ook met volle teugen - straalt dat niet door mn berichtjes heen Dit is super leuk maar ben ook heel benieuwd naar het persoontje vind het super haar te leren kennen Ennuh, ik hoop dat jullie ook een beetje happy worden van mijn positieve berichtjes
Hier weer terug uit de stad...hjeb bij de mc gegeten heel gezellig met alleen mezelf hihihi Ben er in totaal anderhalf uur geweest en ben wel helemaal verrot pfffff. Net lekker gedoucht en dalijk naar de bank MvJ: aah wat schattig van je zoontje hahah Hopelijk luisterd ze! Daantje: heerlijk dat je nu eindelijk echt kan genieten! Baby: wow wat een hulp heb je idd! Lekker hoor!!! Knuffel: heel veel sterkte met je man. Gelukkig doet je dochter t goed, maar kan me voorstellen dat t voor jou niet genieten is nu... Maia: succes vanavond Odess: Je klinkt idd heel erg positief. Fijn om te horen!!!! Miranda: veel plezier met wii-en haha Joenka: fijn dat de fysio goed was gegaan! Meer weet ik even niet...sorry voor de dames die ik vergeten ben!
@Odess: wat heerlijk dat het zo lekker ging. kan me voorstellen dat je trots bent. Hier ben ik mijn man dankbaar ik liep al sinds vanmiddag te klooien en hij neemt haar gewoon lekker een tijd op de arm en inmiddels ligt ze ook in bed te slapen. Heerlijk! en de mijne is een dikkertje weer aan het worden, qua lengte paste mt. 56 nog prima, maar het rompertje zit strak om de billen heen, het broekje strak om het buikje enz. Alleen de truitjes zaten nog prima maar dit zit allemaal even wat beter @clusteren: ja ze wil dus vaak een beetje drinken, de hele dag/nacht komt ze om de 3 uur ongeveer en de laatste paar dagen aan het eind van de middag - begin avond elk uur en het liefst ligt ze gewoon de hele tijd bij me en drinkt een beetje. En als we haar loskoppelen en ze niet geknuffeld wordt en niet af en toe kan zuigen wordt ze driftig. Denk dat onze diva ook een flinke zuigreflex heeft want echt veel drinken doet ze op een gegeven moment niet en wordt gefrustreerd dat er melk meekomt als ze zuigt dus ik ben al een lijstje aan het maken met vragen voor het consultatiebureau. @sannie: respect dat je nog zoveel doet. Dat kon ik op het eind niet meer (oké, ik kon nauwelijks nog lopen maar toch)... heerlijk mac, heb in m'n zwangerschap zoveel gehad en sinds ik bevallen ben echt geen trek meer in
nou, schoonvader mag waarschijnlijk eind volgende week naar huis. Hij mocht kiezen, thuis met hulp of naar een verzorgingstehuis, maar hij gaat liever naar huis natuurlijk. de behandelingen zijn klaar, dus ik ben benieuwd in wat voor conditie ie volgende week naar huis gaat. Daarna zal het alleen maar bergafwaarts gaan. We kunnen dan in ieder geval met de kleine naar hun thuis ipv naar het ziekenhuis, da's wel wat fijner, maar het zal een hele andere kraamtijd worden als dat ik voor ogen had. Mag je met een pasgeborene toch al wel gelijk naar buiten? (auto in en uit) Ik wil natuurlijk niet het risico nemen dat ons kindje een kou pakt. Maar ja, hij zal niet hier naar toe kunnen komen. Als ik nu nog beval voordat ie naar huis gaat kan ik hem in het ziekenhuis nog laten zien. Sorry even een egoberichtje, ik lees later meer, maar wilde dit even kwijt en vragen.
Curly en curlyman; gefeliciteerd met jullie dochter Britt! Geniet ervan! MvJ, wat lief van je zoontje Odess, fijn om te lezen dat je zo happy bent! Mooi zo! Daantje, gelukkig gaat het zo goed! Eindelijk echt genieten met je mannetje! Maia, waarom geef je geen speen? Ik geef Senna wel af en toe een speentje want ze heeft soms gewoon nog veel zuigbehoefte en dan vind ze dat enorm fijn en ze wordt er ook lekker rustig van. Heerlijk!! jip, wat sneu van je zus! Hopelijk is het niets heel ergs! Sterkte meid. Baby, geniet lekker van je meid en je hoeft je toch niet te schamen dat je hier niet zoveel bent! Is heel normaal Hier ligt mn meisje lekker in haar wipper in de box naar dr nieuwe Woezel en Pip mobiel te kijken. Zo schattig! Net lekker een voeding gehad en zometeen weer lekker slapen Maatjes; hier gaat mn meisje nog steeds in maatje 50. Ze had vandaag een maatje 56 broek aan van de Prenatal en die is nog veel te groot. En ze is nu al ruim een maand! Mijn eerste kindje had na een week wel al maat 56 aan. Maar ja, Senna is natuurlijk ook iets eerder geboren. Maar goed dat we deze keer al zoveel maat 50 hadden ingeslagen haha. Ik ga weer even lekker met mn meisje knuffelen en intussen Popstars kijken