Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    maia helpt het als je haar op je pink laat zuigen. Yara heeft ook heel sterk zuigbehoefte, als ik dan mijn pink in haar mond doe wordt ze heerlijk rustig en valt lekker in slaap......

verder is het echt heerlijk om thuis te zijn, ze ligt nu in de kinderwagenbak te slapen. Ze is net een uurtje gezellig bij ons beneden geweest.
    we genieten met volle teugen

2. Maia

Maia Niet meer actief

@speen: hebben we nu niet in huis omdat het niet wordt aangeraden als je bv geeft dus tja..

@noa: ja ik laat haar op de pink zuigen, daar wordt ze ook rustig van maar in slaap vallen... nopes, de hele hoop andere dingen zijn veels te interessant :D

kan me voorstellen dat het heerlijk is om thuis te zijn. Stuk prettiger dan het ziekenhuis!

3. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker, de voedingen gaan ook een stuk beter hier.....mede omdat er door de kraamverzorgende een stuk relaxerter over gedaan word dan in het ziekenhuis............

4. Maia

Maia Niet meer actief

fijn om te horen! Ik ben zelf zo gestrest geraakt omdat ze bij ons juist liepen te panieken bij de voedingen (omdat Fleur niet aankwam) dat ik daar nu nog last van heb. Gelukkig is manlief wat nuchterder dan ik :D

nou geniet lekker ;) ik ga bankhangen en genieten van het even momentje rust tot onze diva zo weer komt hihi

fijne avond allemaal! Hopelijk zet het vannacht bij een aantal dames door!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, aw dat bedoel je. Dat heb ik nu ook een aantal avonden gehad - dat ze in 3 uur tijd dik een uur bij me drinkt en dan nog huilt :( Heel apart, heel lastig omdat ik echt zoiets had van owjee wat wil je nou nog meer!! Wij hebben trouwens 1 speentje die van de kraam mag (als ze maar een bolletje aan het einde hebben en geen afgeplat kantje) maar die wil ze dan ook niet hebben. Funest voor je tepels he dat constant aanleggen! Elise kan dan ook heel nijdig worden en steeds mn tepel laten glippen en dan op het einde net nog even pakken - auw! Ik heb sinds gisteren een tepelhoedje die ik kan pakken als het te gek wordt - hoe gaat dat bij jou? Hopelijk geeft Fleur je gauw weer een beetje rust! Dit is namelijk ook precies de reden waarom ik nu zo ontzettend blij ben dat Elise voor het eerst rond dit tijdstip zo lekker slaapt! *knuf voor jullie!*

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jemig, een maagperforatie. das heftig. vind het zo ongelofleijk rot voor jullie. Hele dikke knuffel

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Sorry dames, verkeerde topic. Was geewoon evne alle berichten van kk aan eht zoeken en reageer zonder te kijken waar

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje knuffelkonijn wat een verhaal zeg!!! Arm mannetje zeg!!! pfff kan me indenken dat het allemaal erg vervelend is zo!
    Hoe komt hij nu in hemelsnaam aan een maagperforatie?????

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    O wat gek dat ze op de gyneacologie ligt en dan ook nog op een spoed verloskamer!
    Is het mogelijk dat ze zwanger is? Dus de klachten van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn ofzo?

Hoop dat ze snel opknapt!!!

10. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    inmiddels weten we dat ze op die spoed verloskamer was omdat dat de enige vrije kamer was... pppff
    je gaat al heel snel dingen denken zeg..
    maar goed, echo's , foto's en andere dingen zijn gedaan maar niets op te zien,
    ze blijft nu liggen ter observatie, morgen weer alle waardes bepalen in het bloed, dus we wachten af.
    sneu, ze is er echt heel ziek van en ze weten niet waar ze moeten zoeken

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Pff, Wies dat is wel heftig hoor! Sterkte!

Blij ei: Yep, ben wel erg eigenwijs hoor;). Kan gewoon niet in bed liggen, dus loop lekker rond en doe wat rustiger aan. Vandaag moesten we dan ook naar het ziekenhuis dus lekker ff naar buiten!Moet zeggen dat ik vandaag m'n mindere dag heb, m.n aan de onderkant;). En heb vandaag ook stuwing, beste ballen nu!!!

En hier een foto van ons schatje zonder bl.plekken en zwelling!;)
    Bekijk bijlage 23375

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wies, sterkte meid!

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    En knuffelkonijn ook! Bah wat een nare ervaringen! :(

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    En wat een poepie joenka!!

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een lieffie Joenka! Echt een stoer mannetje zo met die kleertjes :)

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

@maia ik heb voor Riley ook een speciale speen, riley accepteerd dit en de borst ook nog, maar ze had ook een enorme zuigbehoefte.

Ik ga lekker slapen, morgen komt mijn vader weer op bezoek, dus ik ben benieuwt hoe dit bezoek gaat, want de vorige was een hel.

slaap lekker dames.

XXX Gusam

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Jip: wat zielig voor je zus zeg! Ik hoop dat ze snel wat kunnen vinden en er wat aan kunnen doen..

Wies: ook sterkte. Jij zit ook in een rot situatie...

Joenka: wat een schatje zeg!

Gusam: heel veel succes morgen met je vader....hopelijk valt t mee deze keer

Ik heb echt zo'n zin in morgen hahaha. Pfff krijg je ervan van de hele week alleen thuis zitten, kan je je zenuwachtig maken voor een half dagje kraampjes kijken hahaha. Ik heb al geregeld dat ik lekker in een rolstoel ga zitten en mezelf laat rondrijden :D vriendje weet t nog niet, maar die merkt t morgen vanzelf we hahha.

Ik ben er morgen dus niet waarschijnlijk (of ik kom me sóchtends ff melden ;)).

Hopelijk als ik morgenavond terug ben dat er dan babynieuws is (danjo, jip, MvJ.....hint hint hint) hahaha

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    gusam, succes morgen met je vader.

jip, wat erg voor je zus, veel sterkte daarmee.

Bedankt voor jullie reacties meiden, het is allemaal zo dubbel.
    Ik ga lekker naar bed nu, proberen te slapen, want heb weer buik en rugpijn. Hopelijk is het nu niet voor niets, maar goed, zal wel denk ik. ;)
    welterusten!

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Curly gefeliciteerd met BRITT Noa!
    Gelukkig is alles goed gegaan.
    Mooie namen:D
    ben benieuwd naar je verhaal, maar ga eerst maar lekker rusten en genieten.

Gusam succes morgen

knuffelkonijn, jip, wies sterkte!

Joenka wat een leuk mannetje!

Hier zijn we vandaag lekker uiteten geweest,
    Noa heeft de heletijd geslapen dus dat is goed gegaan.
    Maandag komt het huisbezoek van het cb.
    Slaap lekker iedereen!

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Sannie veel plezier morgen!

Deel Deze Pagina