Riley slaapt hier ook nog niet door, om 23uur de laatste voeding dan komt ze meestal half 4 of 4uur en dan om half 7 ongeveer. Ik denk dat ik uiteindelijk toch zal moeten overstappen naar de fles, ipv dat mijn bv meer word word het minder, ik ga nog eff kijken hoe je bv nog meer kunt stimuleren, maar als het niet werkt jammer maar dan heb ik alles geprobeert en ik heb liever dat mijn meisje voldoende krijgt. ze heeft nu al 3 weken bv gehad dus daar ben ik ook tevreden mee. (dames flesvoeding is ook goed, daar zit ook alles in, dit wilde ik even zeggen om geen verwarring of zo te krijgen.) @danjo waar ben je?? XXX Gusam
ja hierrr is de 41 wekende zwangere Danjo hahahaha, meiden heb weer heerlijk geslapen sorry. verder rustig hier na het gepruts van gisteren in mn muts. meisje gaat echt niet vanzelf komen ( krijgt al de naam meest eigenwijze baby van oktober dus tja).
ok danjo, fijn dat je zo goed hebt geslapen! jammer dat je niet aan t bevallen bent.... ik ga ff stofzuigen, ben al naar de bakker geweest en heb de krant al uit en me gedouched, das heel wat, t is nog maar half 11! vanmiddag denk ik maar wel ff liggen, ben nu al moe...
@ Anas ons meisje slaapt ook niet door, meestal 23 uur laatste fles en dan om 3 uur weer en dan 7 uur. Dat is weer een voordeel ze komt bijna altijd op dezelfde tijden, alleen vanacht heeft ze een keer langer geslapen @ Danjo hoe is het met de meest eigenwijste baby van Oktober En met mama? @ Leonie hoe is het met jou meis? Ik ga nu samen met me meisje douche.
Booboo: oeeh spannend!! Ben benieuwd wat de vk zegt! Succes!!!! Danjo...jij ook weer hier hahaha. Ik denk idd dat jij de meest eigenwijze baby van oktober hebt ja. Met stip op nummer 1 Weet niet of er nou zo blij mee moet zijn, maar goed.... Wel heeeeel fijjn dat je zo lekker geslapen hebt weer. Daat gaat wel goed de laatste tijd he! Hoe gaat t met je maagzuur? Is dat ook minder geworden? Ik hoop t! Speen: ik ga t eerst zonder proberen, maar heeft ze een speen nodig dat krijgt ze die gewoon. Ik heb er geen problemen mee.... Gusam: groot gelijk hoor. Als t niet lukt, dan lukt t niet. Fv is net zo goed, daar worden ze ook groot en gezond van! Jip: auuu niet fijn zo'n blaren duim idd. Dan maar de speen ja Hier wel een redelijke nacht gehad. Voel me in ieder geval wel wat uitgeruster dan gister.
@ Curly; gefeliciteerd met jullie dochter! @ Danjo; jammer dat het ook bij jou vannacht weer niet heeft doorgezet. @ mezelf; ook hier een "rustige" (de gewende krampen en weeen) nacht gehad. Maar 2x wakker geweest om te moeten plassen. En wat mij het meest verbaasde was dat ik zonder rugpijn op ben gestaan vannacht, heerlijk. Nu maar weer afwachten of de kleine zich vandaag weer aankondigen. Mijn vriend vermoed dat het morgen komt, dan is het precies 1 week overtijd. Ach, we kunnen niets anders dan afwachten.
Rose hier alles goed hoor we maken er maar wat van he. Ellen foei wat ben je toch weer druk pfff Sannie tja ik denk dat uk graag de show steelt en dat heeft ze echt niet van mij haha. maagzuur nog steeds wel last van gelukkig niet meer zo heftig maar het blijft wel. het slapen gaat idd redelijk goed de laatste 1,5 week ach mn lichaam zal zich vast aan het voorbereiden zijn maar duurt allemaal wat langer. en wachten zijn we gewend hebben 4 jaar moeten wachten dus nu een week meer of minder geeft ook niet meer
Nou.. Ik ben er dus ook nog steeds! Volgens mij ga ik de 41 weken ook wel halen.. Ben vanochtend trouwens wel de slijmprop verloren. Of in elk geval een deel daarvan. Verlies al weken stukjes slijm. Maar dit was een veel groter stuk en er zat deze keer ook bloed bij. Maar ik probeer er maar geen hoop door te krijgen, zolang ik geen weeën heb of vruchtwater verlies zegt het allemaal niets over de bevalling. Hoop trouwens wel dat dit betekent dat ik al ietsje ontsluiting heb, zou namelijk wel prettig zijn met oog op eventueel strippen..
Danjo morgen ga je naar t zkh toch? dus dat is weer iets om naar uit te kijken, hopenlijk lukt t dan wel!!!!! Ik zou vast n rose t shirtje laten drukken met EIGENWIJS!!!! Hier 7 voedingen tussen de 100 en 120 cc per flesje...
Anas laat ik die nou al hebben hahaha. Maar laat dr 1 drukken meest eigenwijze baby van oktober . Md balen meid dat het nog niet is begonnen , laten we hopen dat de slijmprop bij jou wel goeie berichten geeft
zo hier maar weer een wasje aangezet en dan zo weer even alles stoffen etc dan is het huisje weer spik en span als we terug komen
@sannie ik blijf gewoon door kolven tot het echt geen nut meer heeft en dat stap ik over, nu eerst nog eff afwachten of mijn lichaam nog wil mee werken door meer aan te maken. @danjo fijn dat je goed geslapen hebt. XXX Gusam
@ Danjo, maandagochtend moet ik weer naar het ziekenhuis. Wanneer het er dan nog niet is, maken ze gelijk een afspraak om ingeleid te gaan worden. Maar ik heb daar vervelende verhalen over gelezen en gehoord. Dus hoop maar dat het zich nog voor die tijd zelf aankondigd.
booboo, veel succes meid, spannend!! danjo, helaas nog steeds hier met een beeb in je buik. Nou, max een week kunnen we nu in ieder geval wel zeggen, maar hopelijk loop je zolang niet meer. Jip, wooow wat een blaar, jeetje dat dat daardoor kan zeg. Nou, hier heel goed geslapen, werd pas rond 7 uur voor de 1e keer wakker, en heb verder nergens last van gehad. Wel uitgerust nu, maar had liever gehad dat het door was gezet. Maar goed, wie niet hier? Morgen D-day, ik denk dat ik er ook overheen ga, had ik echt nooit gedacht vantevoren.
wies iig weer een fijne nachtrust gehad dat is ook lekker en belangrijk. ik ga er hier vanuit dat het sowieso geen week meer duurt want doet het ballonnetje niks zullen ze of er nog 1 x 1 plaatsen en anders zal het uitdraaien op een ks. Dus voor woensdag zal beeb er wel zijn denk ik
Goedemorgen, Spannend Booboo, zou wel weer leuk zijn om wat beeb-nieuws te krijgen. Wat een flut-weer is het zeg, prima om schoon te maken in huis. Vanmiddag komt mn moeder gezellig MET oliebollen mmmh. Fijn weekend allemaal
en dan willen ze ook starten met gellen, veter etc want jij had toch ook nog geen ontsluiting. Mijn gyn zeg dat het ook geen pretje kan zijn maar als er 2 cm ontsluiting zit gaan ze hier gewoon de vliezen breken en kijken waar het schip strand dus niet meteen aan het infuus etc maar hopen dat de weeen vanzelf op gang gaan komen
Blijei tis idd flut weer haha maar die oliebollen maken dan heel veel goed hoor vanmiddag, hm wij moeten vanmiddag na de winkel ( al sik mee mag) meteen maar weer een paar halen want dat zal dan ff niet meer gebeuren.