Ellen, ik voed inderdaad op verzoek. Ik maak haar niet wakker hoor snachts haha. Nee, ze komt gewoon zelf steeds rond die tijden. Maar zoals ik al zei, nog totaal geen regelmaat. Senna krijgt wel steeds 110cc en die gaan ook helemaal op. Misschien toch maar verder naar 120cc gaan. Sloppy, senna niest ook heel veel hoor. Is inderdaad normaal bij die kleintjes! NatalieH, ik wil je even laten weten dat inleiden echt niet altijd een drama hoeft te zijn hoor! Het duurde bij mij wel lang voor het op gang kwam maar toen het eenmaal op gang was, had ik ook binnen 3 uur mn kindje in mn armen. Ik heb 1 uur n weeenstorm gehad maar vond al met al een veel fijnere bevalling dan mn eerste bevalling. (en die is "natuurlijk" begonnen) Natuurlijk is het fijn als het uit zichzelf begint, maar zo niet hoeft het ook niet vervelender te zijn dan wanneer het wel uit zichzelf begint. Succes meis!
Hoi meiden, Hier ook weer een meld van mij met beeb nog in de buik. Het is weer rustig daar in mijn buik en ben weer een stuk van de slijmprop verloren vanmorgen. Ik heb mijn hoop nu gevestigd op na het weekend in ieder geval. Booboo: veel succes. Verder even geen reacties. Ben wat moe nu.
Ellen: hahaha lekker is dat, gelukkig heb je idd je krabbels uitgezet! Mijn zusje heeft bij mijn www een weddenschap gezet hhaha ze denkt dat t de 31ste komt...halloweennacht MvJ: ik hoop voor je na t weekend dan! Blij ei: aaahh lekker. Lief dat je moeder oliebollen meeneemt!!! En ook gezellig dat ze zelf ook komt natuurlijk haha. Volgens mij kijk je al een week uit naar de oliebollen! Ik ga rennen want moet de bus halen...we gaan nu naar die beurs... doeidoei
Goede tekst bij je banner Danjo Ik ging overijverig de lamp stoffen met zo'n swifferding maar ja dat smelt natuurlijk als de lamp aan is..... best veel rook komt er dan. @Sannie, niet te hard rennen he! Veel plezier bij de beurs in je rolstoel, wel slim plan van je. Ik ga maandag aan de vk vragen of ze wil kijken of er uberhaupt al iets is gebeurd bij. Werkelijk geen idee, ben niets verloren, heb niet echte kramen gehad. @Booboo, die heeft volgens mij geen buddy, iig niet bij ons op de lijst. Spannend. @Ellen, zo komen de misverstanden wel in de wereld! Hoe snel kan dat gaan he.
@sloppy hier ook een dametje die veel niest, ik heb dat ook al nagevraagt bij het cb en aan de kraamhulp, en het was volkomen normaal. ik maak me ook altijd heel snel zorgen hoor, dat hoort wel een beetje bij het prille moederschap volgens mij. en de mannen zijn altijd wel nuchter onder bepaalde dingen, maar daar zijn het ook mannen voor. @oliebollen ik krijg ook steeds meer zin in oliebollen nu jullie het er steeds over hebben, maar hier is geen kraampje in de buurt. Hier heeft Riley volgensmij weer een regeldagje, ze is aan het vechten tegen haar slaap en ligt maar een half uurtje te slapen in haar bedje en is dan weer wakker, nu wil ze weer bij mama zijn en dan slaapt ze wel. XXX Gusam
Hee Roos, best ongezellig dat je er haast niet meer bent ... en Leonie heb jij ook niet meer je ZP-zin terug gevonden? Moor, hoe gaat het met jou en Lauren? @Gusam, hier ook niet in de buurt maar gelukkig een moeder die hierheen komt MET de bollen. Ik ga zo even boodschappen doen en daarna is mn moeder er denk ik dus dan zie ik jullie morgen weer. Of even snel tussendoor
straks zijn roos en leo gewoon lekker aan t bevallen... zou mooi zijn! ik ga nu ff lekker liggen. heb vriendje en schoonvader aan de stofzuig en dweil, dus kan ik met de pootjes omhoog! hahaha
Zo hier ook weer huis aan de kant, middagdutje gedaan en nu maar weer eens lekker ontspannen achter de computer en wat lezen straks. Verder hier geen veranderingen in het lichaam.
spannend meiden, ik lees vaak met jullie mee al veel kleintjes geboren!!!!!!!!! ja, sloppy dat niezen is normaal, de kleintjes moeten wennen aan de droge lucht geloof ik en met de neus haartjes onze hendrik knapt aardig op was ziek, snotterig en erg verkouden van zijn grote broer gekregen. in de kraam dagen gekregen hij hoest nu alleen nog een beetje (de huisarts heeft wel 2x na zijn longetjes geluisterd was doodsbenauwd dat hij een infectie kreeg, gelukkig bijde keren waren de longen schoon) hij slaapt 'snachts al 7a8 uur achter elkaar door enkelt nog eens 6 uurtjes en nog maar 5 flessen van 150 cc dus hebben er al een aardig ritme in. is wel erg lekker nu alleen hopen dat het zo blijft
onze kleine meid slaapt ook al goed door, eigenlijk vanaf dag 1!!!! We moeten haar zelfs vaak wakker maken voor de voeding, maar dan owrd ze wel goed wakker en is meteen alert!! Het gewoon een slaapkoppie. We genieten heerlijk van haa!!
ja bedankt, onze eerste zoon hadden we ook zomaar op een goed ritme en jelle heeft eerst bv gehad (hendrik krijgt fv) alleen is jelle geopereerd bij 5 weken omdat hij pylorusstenose had (verdikte spier tussen maag darm kanaal) hopelijk heeft hendrik dit niet dat is nog even afwachten (ze beginnen dan heel krachtig te spugen, echt met een boog) het is een familie kwaal aan mijn man zijn kant dus maar rustig afwachten maar 1 week na de operatie zat jelle ook alweer op zijn gewone schema. dus ik heb echt niet te klagen met mijn mannetjes krijg voldoendenacht rust en dat is wel heeel lekker ja noa is erg lekker he, wij moesten hem ook eerst wekken om de zoveel uur. nu komt hij zelf om de 7 a8 uur nu maar hopen dat het zo blijft. overdag netjes om de 4 a5 uur.
heee blij ei! Ik was lekker weg gister en vandaag! Had genoeg van in huis zitten dus heb me vriendje overal mee natoe getrokken Hij is echt bang.. maar heb em ervan overtuigd dat ze er heus niet zo uitvalt... Ik hoop dat dit ons laatste weekend samen is en volgend weekend met zn 3tjes want heb t wel een beetje gehad! Ik ga vanavond lekker indisch eten heb ik daarnet gehaald
hoi meiden hier ben ik ook weer eens.... Madame heeft vandaag een regeldagje en wil lekker veel bij mama drinken...ze komt om de anderhalf a 2 uur...is goed voor mama's modelletje ben al ruim 12 kilo kwijt hahaha.... Beebjes kom nou eens te voor schijn!!!
wat een rust hier! @fokje: ik ben jaloers op je ritme!!! nou hier ook al weer de hele middag met mevrouw bezig. Denk dat ik er maar aan ga wennen dat dit voortaan elke dag gaat zijn, mevrouw weigert te slapen, wil alleen maar bij me liggen, drinken maar zodra ik de borst aanbied natuurlijk weigeren. Het is een echte diva aan het worden
ooh trouwens het korstje boven haar oog is eraf gevallen...blijkt dat ze verkeerd heeft gelegen en dat het het draadje was die dr hartslag meette...als ze even scheef zaten zat het in haar oog!
@Baby, haha ik dacht dat t een moedervlek was, vond het juist wel wat hebben net boven dr oog. Maar waarschijnlijk hebben mini's nog helemaal geen moedervlekken. @Rustig hier.. ja het is echt heel stil, maar ja zijn ook nog maar een paar niet-bevallen-dames over @Roos, goed zo ik had t ook even gehad met binnen zitten. Ook al is het vermoeiend, krijg toch meer energie van iets doen dan alleen thuis zitten. @Leonie, heb je trouwens nog aan je vk gevraagd over dat artikel? @Ellen, goed geregeld, de mannen aan de poets