O ja Gusam, ik leg Juliën wel altijd met opgetrokken beentjes weg op de zij. Dan is de kans kleiner dat hij omrolt! Anastasia doe jij dat ook? En nog een vraagje? Juliën maakt altijd een vreemd geluid als ik hem in bed leg. Wat je zelf ook hebt als je in het zwembad water in je luchtpijp krijgt ofzo... Zo'n geluid. Als ik hem uit bed haal voor de volgende voeding heeft hij altijd belletjes in zijn mond. Zou dit een teken van reflux kunnen zijn?
Nog 1 vraag en dan hou ik op! Waarom is er nog geen oktobermama's topic? Wachten we daar netjes mee tot iedereen bevallen is?
@ Luna: is heel wisselend met wakker zijn, gisteren heeft ze bijna hele dag geslapen en is toen van 7 tot 11 wakker geweest. Maar is wel veel meer wakker dan eerst. Eva laat soms niet eens een boer zit dan half uur lang met haar en leg haar dan in bed of in de box. Soms huilt ze en dan en laat ik haar even huilen en word ze vaak vanzelf rustiger.
jeetje, er blijven er idd niet veel meer over nu die nog moeten bevallen...Hopelijk bevallen we nog wel in oktober, november vind ik gelijk zo'n wintermaand. Voel me ook een beetje zielig vandaag, sorry hoor, want er zijn er die echt een eind over tijd lopen/liepen, maar wil zo graag dat het komt nu. Mijn beste vriendin gaat morgen ook een midweek weg, terwijl ik haar er vrij snel al bij wil hebben. Vind het gewoon goed nu, verveel me ook helemaal te pletter. Vanmiddag maar weer naar het ziekenhuis en daarna ga ik even naar de repetitie van de carnavalsband, da's wel weer gezellig. Maar 11-11 kan ik op mijn buik schrijven denk...
Die was wel al geopend door iemand, maar de meeste vonden het leuker als iedereen bevallen was omdat bv Roos dan bijna alleen in dit topic zou zijn en iedereen al in dat andere topic.
@zij slapen: mijn meisje valt altijd op haar zij in slaap na de voeding, pas als ze goed slaapt en ik haar terug in haar bedje leg, leg ik haar op haar rug. @oktobermamatopic: idd, de meesten vinden het leuker om hier te wachten tot iedereen bevallen is! @wakker: mijn meisje is ook meer wakker de laatste dagen. Vooral 's middags. En ze is volgens mij weer (of nog steeds) aan het regelen want na een half uurtje slapen wordt ze wakker en begint te janken en komt pas tot bedaren als wij haar oppakken. Dus mocht ze dat over een half uurtje ofzo weer doen gaan we haar even proberen te laten huilen, kijken of dat helpt. Want ik kom echt nergens meer aan toe en hoewel ik het erg gezellig vind haar vast te houden is het niet echt praktisch.
@Rose, hier ook heel wisselend met wakker zijn! Okee, begrijp ik wel. Wel zo gezellig als we met zijn allen kunnen kletsen als de beebs er zijn. Zo straks even lekker wandelen buiten. Het is goed weer. Moet alleen de kleine nog in bad doen maar is dat wel verstandig voor het naar buiten gaan? Hij is verkouden. Denk dat ik dat dan maar doe voor zijn volgende flesje...
Hee ik zie volgens mij op hyves van Ellen dat ze is bevallen!!!! Nog even voor de zekerheid kijken voordat ik weer onzin vertel.
@Maia, hier precies zo!!! Laten huilen is even moeilijk maar hielp vannacht wel bij mij. Ik heb zelfs oordopjes in gedaan en mijn man op laten letten. Hij kan er iets beter tegen als hij zo huilt. Het heeft wel een uur geduurd en ik ben 2x wezen kijken en heb zijn speentje terug gegeven. Moet zeggen dat ik er nu wel aan toe was om hem even te laten huilen want inderdaad.. Je komt anders NERGENS meer aan toe!! Vannacht had ik ook gewoon niet meer de puf om hem weer op te gaan pakken want ik viel letterlijk om van vermoeidheid. Ben al 2 dagen achter elkaar ergens tegenaan gereden met de auto ... @klok verzet, HOE LOSSEN JULLIE DIT NU OP MET DE VOEDING?
@Gooisch ei, bedankt voor de info. Ik ga even spieken!! Nou moet dat eitje van jou ook maar eens komen.
Ellen: jaaaaa gefelciteerd!!!! Dat heb je ff snel gedaan joh!!! Goed zeg! T worden idd steeds minder zwangere dames...gelukkig blijft de rest ook hier nog even kletsen. Kan dan wel niet mee praten over voedingen enzo, maar is toch wel leuk om te lezen allemaal...Ze mag nu wel echt heeeeel snel komen hoor!!!!
@Luna, JAH ik wil heel graag dat er wat gaat gebeuren!!! Morgen naar de vk en dan ga ik wel vragen of ze wil kijken of er al iets is gebeurd.....hoop hoop duim duim
Ellen, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! Nu ben ik benieuwd naar de naam. Sannies baby, kom naar buiten. Dan kan mama ook meepraten over voedingen enzo.... hihi
Danjo succes!!! Ellen: Gefeliciteerd met Tess!! Pfff ik word hier lichtelijk sjaggo/jaloers van! Ik wil ook.. heb et nu wel helemaal gehad grom
@Blijei, ik hoop het voor je. Er is ook geen peil op te treken. Ik stond 3 weken geleden de badkamer te poetsen en pats, daar lag het vruchtwater. Kon meteen de vloer dweilen. haha. maar voelde vantevoren niets aparts dus kan ieeeeeder moment gebeuren. Ik hoop voor je mee hoor... Moet wel zeggen dati k spijt heb dat ik niet wat meer mijn best heb gedaan om te slapen tijdens mijn zwangerschap. Lag stees wakker maar nu denk ik....kon ik maar weer eens een nachtje doorslapen en s'morgens uitslapen... haha
@Roos, Sannie, Jip, MD, Leo, Jo, Wies, MvJ.... zullen we een chago-forum opzetten :x:x:x Misschien dat onze beebs daarvan schrikken? (Danjo, ik ga er nu van uit dat jij elk moment mama bent)
@Luna, ja ik zeg ook vaak tegen Patrick... we moeten nog even bewust genieten van het 'nergens rekening mee houden' lekker in bed liggen (slapen doe ik niet echt heel erg goed) en van die dingen... Maar het ongeduld wordt steeds hardnekkiger.
@Blij ei: Jaaa goed idee!! Alleen heeft die van mij er waarschijnlijk lak aan.. ze is nog niet eens ingedaald
@Blijei, Roos89, nu is het balen maar als het ineens aan de gang gaat dan ben je zoooooooo blij!! Ik was meteen vergeten dat ik chaggo was. Okee, ik mag niet klagen omdat ik met 39 weken al aan de beurt was maar heb een rotzwangerschap gehad dus zat ook al vanaf week 37 op hete kolen....