@Blijei, dat is echt zo hoor! Als je het nog kan ga even lekker samen weg ofzo! Het is erg leuk zo'n kleintje maar je wereld wordt wel even heel erg klein moet ik zeggen. Dat is iets wat ik momenteel even minder vindt.
Wauw Ellen gefeliciteerd meid!! Wat super!! Geniet ervan! Danjo ik hoop dat jij je beebje nu ook in de armen hebt! Ik ben het goed zat. Bah, alweer 8 dagen overtijd.. Blij ei, Nee ik had het verhaal niet aangekaart, maar ik ga het morgen wel doen! Kwam omdat ik ineens een nieuwe vk had, en toen ze mij ging uitleggen dat ze morgen wou strippen vond ik het wel prima. Maar morgen wil ik het er toch over hebben! Jij dan?
@Ellen en Teun; van harte met jullie meid!!!! Heb je snel gedaan hoor! Lekker genieten met zijn drietjes
@Leo, ik ga t morgen inderdaad vragen hoe zij daarover denkt. @Luna, we gaan zo samen even naar de stad, is koopzondag. Anders zitten we echt te wachten en te wachten, worden we ook niet veel vrolijker van. Kan me voorstellen dat t soms wel moeilijk is als nieuwe mama, veel onzekerheid, totaal gebonden en doodmoe. Vind t ook goed dat we dat hier ook kwijt kunnen, sommige mensen vinden dat je niet mag klagen als nieuwe mama, vind ik onzin.
Ellen en Teun: gefeliciteerd met de geboorte van Tess! Prachtige naam! Ga lekker genieten (doe je nu vast al) @luna: huilen is nu nog niet nodig geweest (afkloppen).. ze slaapt nog steeds. Maar inderdaad, op een gegeven moment moet je wel helaas. Heb je al wat uit kunnen rusten? @klok verzet: ik los niets op, ik voed gewoon op verzoek en dus is het vandaag een raar dagje maar ik ga er vanuit dat het zich binnen een paar dagen wel rechtzet. Een normaal schema heeft Fleur toch nog niet dus dat scheelt ook denk ik. @nog niet bevallen dames: dikke knuffel!!!
@Blijei, ben blij dat je dat zegt. Om je heen hebben mensen echt zoiets van 'tja, dat moet je er even voor over hebben" of "dat neem je nu toch voor lief!!??". Tuurlijk is het heerlijk om een zoon te hebben. Kan me niets leukers en beters wensen. Maar toch zijn er soms dingen waar die echt eventjes minder zijn. Fijn dat we dat hier bij elkaar kwijt kunnen inderdaad. @Maia, ik hou mezelf misschien iets teveel vast aan die tijden... Hij krijgt vandaag gewoon 7 flessen.
@Danjo: sterkte! Ik duim dat het opschiet met de ontsluiting! @Luna: dat deed ik van de week ook, zat steeds op de klok te kijken van "ze moet zo wel weer komen" enzovoorts. Heb het sinds een paar dagen wat los geprobeerd te laten en sinds ik vanochtend merkte dat de klok verzet was heb ik echt zoiets van "ik zie het allemaal wel" ... anders blijf ik stressen en dat is ook niet goed.
Helaas geen sms ontvangen maar ik lees hier dat Ellen is bevallen. Ellen en Teun; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Tess. Mooie naam! En nu lekker gaan genieten! Danjo, nogmaals succes meid!
kutkutkut; ook hier problemen met de bv, tenminste ik heb te weinig....madame was vanaochtend 80 gram afgevallen!Heb in overleg met vk haar een fles gegeven met 100 cc (zat er zo in) en heb afgekolfd...Had maar 40 cc voeding uit 2 borsten, veels te weinig dus..en ik maar denken gister dat ze een regeldagje had omdat ze zo vaak kwam...en ik heb zo t gevoel dat ik faal...ze groeide zo goed zat weer bijna op haar geboortegewicht, de voeding liep zo haar mondje uit en nu dit.... moet zometeen weer kolven en ben benieuwd wat ik dan heb..... net ook voor het eerst naar buiten geweest even de gedachte ergens anders.... @Ellen; gefeliciteerd met je meisje Tess!
Hoi allemaal! Ik was uitgerekend voor 28 oktober, en ben 20 oktober om 18:34 bevallen van een gezonde zoon Quinten Rafaël! Hij doet het prima.. en is een heerlijk kereltje. Zware bevalling gehad, ben ingeleid, 5 uur lang maar 4 cm gehad, zo snel achter elkaar de weeën, en deed zo'n pijn, ik kon ze niet meer opvangen en werd zo gigantisch moe! toen heb ik een ruggenprik gehad.. Van 09:00 tot 16:15 heb ik sowieso 4 cm ontsluiting gehad, toen de vk terugkwam om 17:15 had ik al 9 cm.. de ruggenprik is toen uitgezet.. Om kwart voor 6 voelde ze al een stukje van zijn hoofd, ik voelde nog geen persweeën omdat ik helemaal verdoofd was van onderen! Toen ze later weer terugkwam, had ik licht persdrang, maar het moest nu echt gebeuren want zijn hartslag zakte erg naar beneden. Eerst zelf drukken, daarna een knip, weer drukken, daar was het hoofdje! en om 18:34 was hij er! Toen de placenta er uit was ,bleef ik maar bloeden, ben intotaal 2 liter verloren, dus moest direct naar de OK onder narcose om te kijken waar het wegkwam uit mijn baarmoeder, en of het misschien gehecht moest worden.. Er is een ballontje ingekomen.. Heb 3 zakken bloed gehad via de bloedtransfusie.. Dus dat was me een bevalling!! ik moest 2 nachtjes blijven, en ben donderdag weer thuisgekomen.. Ben nog erg slap en veel duizelig en licht in mijn hoofd.. En ben zelf net een spook, zo wit als ik ben!
Gefeliciteerd Maddie met Quinten! Hoop dat je snel weer opknapt en jullie lekker kunnen gaan genieten.
Ellen, gefelciteerd! wat heb je dat snel gedaan zeg! leuke naam Tess! maddie, jij ook nog gefelciiteerd met jullie zoon Quinten! zucht, het blijft verdacht rustig hier, ga echt de datum voorbij...
Baby, dikke knuffel voor jou! Is het mogelijk dat het nog verandert of kan dat niet? Danjo, sterkte meid en ik duim voor veel ontsluiting!
@babydream: sterkte meis! Dikke knuffel! En je faalt niet he, dat riepen jullie ook tegen mij en sloppy enz @Maddy: gefeliciteerd met de geboorte van Quinten!
@maddie; gefeliciteerd! gauw weer opknappen @danjo; duim duim voor heeeeel veel ontsluiting @babydream; kom op he! @blij ei; ja een chaggo afdeling... ik klets hier wel ff van me af, tussen de voedingen van de mama's enzo door! straks kletsen we lekker mee. hier de hele morgen en heel zwaar onderbuik gevoel..met flinke harde buiken, moet zeggen t voelt niet eens vervelend maar wel prettig nou we hopen maar nix, maar t was natuurlijk ook te lang rustig geweest ik zal zo nog es een buikfoto spammen, heb ik nog nooit gedaan haha, moet ook zeggen dat dit mijn eerste buikfoto is deze zwangerschap
Danjo: succes meis! Hoop dat t wat doet die weeen!!! Blij ei: hahaha ik vind t een heel goed idee zo'n chaggo-forum! Ben bang dat t voor de beebjes niks uitmaakt, die trekken zich er toch niks van aan helaas, maar goed Maddie: gefelcieteerd met jullie zoon! Fijn dat jullie nu thuis zijn en nu kunnen gaan genieten!!! Jip: ik hoop t voor je!!!! Ben benieuwd naar de buikfoto! Nou ben net ff naar de ikea geweest, nu maar ff naar de appie....heb ik tenminste iets te doen. Anders zit je idd alleen maar thuis te wachten. Bah, heb net 2 appels naar binnen gewerkt (als lunch) maar ben kotsmisselijk nu . Ff wachten tot dat weg is voordat ik ga hehe. Is wel weer een actie voor mij om midden in de ah te kotsen hihihih
Hoi meiden, Maddie: gefeliciteerd met jullie zoontje. Geniet van de kraamtijd. Ellen: gefeliciteerd met jullie dochtertje. Geniet van de kraamtijd. Danjo: zet hem op meid. Babydream: hopelijk komt het dan toch nog goed met de bv. Enne idd je faalt niet he. Maar zo kan het wel aankomen. Knuffie. Hier lijkt er iets meer regelmaat in de weeen te komen. Nu gemiddeld om de 10 minuten. Vooral als ik loop. Maar twijfel nog steeds of het echt gaat doorzetten. ben ook bij mijn ouders en die wonen ongeveer 20 minuten van mij thuis af.
***Nou toch nog wat BUDDYNIEUWS! Ze dacht dat ze me al ge-smst had *** Tess is 3460 gram, 51 cm en ze is thuis geboren. De borstvoeding liep al goed. Helaas wel flink gehecht. Nou Ellen, nogmaals gefeliciteerd met jullie lieve dochtertje! Ga er lekker van genieten met zn 3tjes en we lezen je verhaal hier later nog wel eens!