Danjo wat een ellende zeg zo'n ingeleide bevalling met weeen storm. Gelukkig nu die ruggeprik gehad, gaat het toch wel vaak snel van! Hoop dat ze vanavond nog bij jullie is
ik kom vast vanacht nog wel ff spieken, hier ook kneiterharde buiken.. ooeeff maar wat wies zegt, morgen worden we vast weer wakker met een dikke buik.. kom op danjo en voor de rest beval ze, en anders lekker slapen
*****NIEUWS VAN MAMAVANJORDY****** MAMAVANJORDY IS OM 20.50 BEVALLEN VAN EEN KERNGEZONDE DOCHTER GENAAMD EVI!! ZE WEEGT 3100 GRAM om 19.00 kwam de vk en had ze 5 cm ontsluiting en toen naar het ziekenhuis gegaan. daar werden haar vliezen gebroken en daar bleek dat Evi in het vruchtwater had gepoept. Om 20.50 na 5 minuten persen is Evi dan geboren, wauw!! ze moeten nog een nachtje in het zkh blijven vanwege dat Evi in het vruchtwater heeft gepoept, maar mogen als het goed is morgen om 10.00 naar huis!! MAMAVANJORDY EN FAMILIE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
even update van mij; Hier gaat het vrij goed, moet nog steeds wennen aan het ritme en ben nog steeds doodmoe, dus echt bijna geen tijd om hier bij te lezen. maar Giorgio drinkt weer goed gelukkig!! Hij zit nu op 7x100 cc per dag. Hij heeft vandaag alleen een huildagje.. ligt de hele dag te krijsen, en stopt pas wanneer ik hem vasthoudt haha verder maak ik me een beetje druk om zijn rechteroogje. Hij houdt deze vanaf zijn geboorte af aan een stuk dichter als het linkeroog of houdt deze helemaal dicht. hij kijkt en volgt wel goed met het oog, maar op 1 of andere manier gebruikt hij het niet goed, dus dat wordt nu goed in de gaten gehouden sorry dames dat ik hier zo weinig post.. ik lees wel veel mee maar kan vaak de puf niet vinden om te reageren, maar weet wel dat ik met jullie allemaal meeleef !!! dikke kus van mij en Giorgio !!
jeetje, wat een snelle bevallingen allemaal, geweldig! gefeliciteerd MvJ, geniet lekker van jullie zoon! Danjo, hopelijk schiet het al lekker op, mss ben je al bevallen zelfs.
*ff inbreken* JAAAA DANJO EINDELIJK MEID ZET HEM OP !!!!! *breek weer uit* Ps: andere dames die nog moeten ook heel veel succes!! En GENIETEN!! Hier een oktobermama2008 !!
Mvj gefeliciteerd met EVI! Leuke naam! Danjo succes! Die weeenopwekkers zijn echt geen pretje, gelukkig gaat het met ee ruggenprik! Bedankt voor de reacties op mn meiden
MVJ & Hubby: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter EVI (wel allemaal erg leuke namen hier hoor!)
*buddy nieuws van danjo* Wij zijn trotse ouders van een mooie meid Naomi!!!!!!!! Eindelijk het is zover. Danjo+man van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam!!!! nu lekker genieten veel liefs jaja
Danjo en Danjo man, gefeliciteerd met jullie meid!! Eindelijk is het dan zover, zo lang gewacht, en nu is het jullie tijd!!
Wow wat een babynieuws ineens! Mvj van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Evi!! Danjo van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Naomi!! JeeeeJ! Geniet ervan!
Danjo en Man gefeliciteerd met jullie dochter Naomi!!! Lekker genieten met zijn 3. Mooie dag vandaag, er zijn veel mooie baby's geboren.
buddynieuws van mamavanjordy Om 29:50 zijn wij de trotse ouders geworden van Evi. 3150 gram. We moeten 1 nachtje blijven omdat ze een moeilijke start had maar nu doet ze het goed. lieverd, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Evi. Leuke naam! Hoe vinden de jongens haar?
###Ik breek even in### Danjo en man van harte gefeliciteerd met jullie wondertje Naomi, wat fijn dat ze er eindelijk is. Nu heerlijk genieten meid!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ###breekt weer uit###