Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ff plaatjes van mn meisje spammen :D

Deze is niet zo netjes, maar ze zit hier lekker onder de douche.......:)

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    En hier heeft ze een jas maat 56 aan, zoals je ziet is die nog veel te groot :D
    Maar om nu nog een jas maat 50 te kopen........als we hem al kunnen vinden, vind ik ook een beetje zonde;)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Helemaal mee eens, maar als je in het ziekenhuis bevalt maar je het ziekenhuis niet in als je griep achtige klachten heb.
    Bij het VU stond dit toen ik opgenomen werd als overal aan........

Ik til er ook niet zo zwaar aan hoor

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja, maar hij heeft geen griep hoor! Alleen verkouden, dus snotteren, niezen en keelpijn, maar zéker geen verhoging!
    @sloppy: Zeeeeeeeeeeeeeeeer cute, die pics! :D:D:D

5. Maia

Maia Niet meer actief

**buddy nieuws**
    mvj en Evi mogen tussen 10-12 naar huis. Ze doet het goed, is alleen wat misselijk van het vruchtwater maar drinkt goed aan de borst.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Fijn! :D
    Ik duik nog eventjes mijn bed in, hoor... Ben moe :(

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankjulliewel! :D
    Ja het is zeker balen..
    Eergister zijn we er trouwens geweest, en ik loop ook te blaffen als een hond.
    Dus stuur maurice vanmiddag maar even de deur uit voor keelsnoepjes enz.
    Nu warm ingepakt en hopen dat k niet ziek word!

Sloppy,Aaaaaaahh wat een moppie!!!
    Heerlijk zeg! Klein knuffeltje is het!
    Gaat alles goed met haar en jou natuurlijk?

Ladyx: NOu zoals ik al zei ben ik zelf ook verkouden en zere keel, dus het is wel balen, maar ik zou niet weten wat ze er tegen zouden willen doen?? :O

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Als de wee ook erg pijn doet in je rug, heb je dan rug weeen.
    Of straalt een gewone wee ook door naar de rug??

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Sloppy, wat een schatje! Wij hebben hetzelfde jasje in het wit :) Ons meisje verzuipt er ook nog in, maar hij is zo schattig!

Leonie, balen dat je je zelf ook niet helemaal fit voelt. Wel spannend hoor dat het nu echt begonnen is!

Mvj, fijn dat je zo naar huis mag! Nu lekker thuis gaan genieten.

Hier kwam Senna vannacht echt elke 3 uur terwijl ik haar gisteravond steeds wakker moest maken na ruim 4 uur. Hopelijk draait ze dat ritme snel om!! Maar ik mag niet klagen, ik slaap zeker 6 a 7 uur per nacht dus dat is goed te doen :D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Geen idee Leo, ik heb alleen maar rug weeën gehad :(

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Leonie, ik had de laatste bevalling inderdaad ook alleen maar rugweeen en beenweeen (auw!). En die rugweeen voel je inderdaad vooral in je rug. Bij mn eerste bevalling had ik alleen maar buikweeen en die voelde ik niet in mn rug volgens mij. Dus zou goed kunnen hoor dat je rugweeen hebt.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

hm oke..
    Denk dat het dan rugweeen zijn, want ik voel ze flink in mn rug!

Wel vreemd trouwens, vanmorgen vroeg kwamen ze zo vaak en nu gaat er meer tijd tussen zitten alleen worden ze wel iets heftiger!

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Fijn dat MvJ en Evi weer naar huis mogen!

Leoniee, Aah, eindelijk meid, het was ook wel jouw beurt nu! Wel balen inderdaad van je moeder, hopelijk knapt ze snel op! Ik zou dat ook heel erg vinden als mijn moeder er niet gelijk bij kon zijn. Kun je geen mondkanpje opzp voor d'r regelen? Beetje raar misschien, maar dan kan ze toch even komen. Misschien dat ze die wel bij de apotheek verkopen. Echt,ik zou zoiets proberen, stuur je mannetje er maar op af! ;) Succes!

Nou, hier dus ngo steeds met dikke buik, heeft niet doorgezet vanacht. verdorie, baal er een beetje van telkens dat loos alarm. Zeker vanacht, het was wat heftiger, en had echt het gevoel dat het ging komen vandaag, maar nee, mijn geduld wordt weer op de proef gesteld. Heb gelukkig wel kunnen slapen, dus wel uitgerust. En nu maar weer zien hoe we de dag weer doorkomen, verveel me echt te pletter!

Ik heb trouwens geen winterjas voor de kleine. Ik heb een paar leuke dikke vestjes gekocht, ook zo schattig! Wel erg schattige foto's zeg die voorbij kwamen, om jaloers op te worden! :)

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Danjo, JEEEEEEEEEYYYYYY ze is er. Van harte gefeliciteerd lieverds en nu lekker genieten hé!!!

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

MVJ, ook van harte gefeliciteerd met je dochter EVi!!

Wat een leuke namen allemaal bij de oktobermama's.

Daantje,
    fijn te lezen dat het zo goed gaat met Giorgio. Het is je gegund.

Bedankt nog voor jullie antwoorden op mijn vraag. We gaan gewoon naar de bios en Juliën naar opa en oma. Het is inderdaad maar voor een avondje..

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

@leonie zet hem op meid, wel flink balen dat je moeder nu ziek is.

Vanmorgen met Riley naar het CB geweest en ze is 230 gram aangekomen dus nu weegt ze 3330 gram, het heeft dus geholpen, maar dat wist ik eigenlijk al. nu moet ik me gaan bedenken of ik door wil gaan met borstvoeding dit omdat de melk afneemt, ow wat is dat moeilijk, uiteindelijk zal ik een goede keuze gaan maken, ik heb in iedergeval mijn best gedaan alleen mijn lichaam wil niet mee werken .
    maar flesvoeding is net zo goed.
    Ik ben nu zo blij dat mijn kleine meid weer tevreden is, en als zij tevreden is dan ben ik dat ook.

XXX Gusam

17. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @sloppy; wow wat een scheetje!! zie je t al een beetje zitten zo saampjes?

@leonie; klinkt idd als rugweeen.. hou vol, tanden op mekaar;)

@shaula; heb jij bij beide bevallingen verschillende weeen gehad?
    ik heb bij de vorige 2 buikweeen dus ga er helemaal van uit dat dat deze keer weer zo is.... hoeft dus helemaal niet:(

@mvj; fijn dat jullie naar huis mogen.. lekker samen genieten

@wies; ja je huis is ook een keer schoon he, ik cross nog wel wat naar school heen en weer, heb vanmorgen hubbie nog even een klein uurtje geholpen in de studio.. maar dan is t ook mooi geweest en krijg flink protest..

straks nog maar weer es met een lappie door de babykamer,
    is ook meer voor de show denk ik want volgens mij kan er niks liggen

@luna; lekker hoor, eventjes er tussen uit, is vast spannend, maar wel knap dat je gaat;)

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    leonie:joehoe jij bent aan de beurt zet hem op meid het werd wel eens tijd SPANNEND

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jip, ja ik had deze keer rug- en beenweeën. Erg vervelend. Ik vond de buikweeën minder erg. Maar het kan dus inderdaad per bevalling verschillend zijn!

Luna, lekker dat je er even op uit gaat :)

Gusam, fijn te horen dat je meisje het zo goed doet. Ik heb je trouwens ook nog een PB gestuurd over je vraag over de zijligging!

Was net lekker aan het dansen met mn oudste dochter...dat is zooooo'n leuk gezicht! Volgens mij is het ook superleuk om te zien als mn meiden straks echt MET elkaar kunnen spelen. Ben helemaal happy met mn meisjes!!! (dat moest ik even kwijt geloof ik haha)

Deel Deze Pagina