Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    ooohhh leonie....wat balen zeg|!!!! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit....straks toch maar proberen te slapen hoor...misschien dat t vanavond nog doorzet (ik hooooooooooop t echt voor je!!!)

Blij ei: ben benieuwd hoe t bij jou is!!!

Knuffel: fijn dat t beter gaat met je man. En dan heb jijj weer blaasontsteking:x t zit jullie ook niet mee he...sterkte!!!

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

deze foto vond ik zo mooi dat ik hem nu besteld heb op canvas, ik kon het niet laten om hem hier ook even te laten zien.

gister lag ik op de bank met Riley en heb ikzelf deze foto geknipt.

XXX Gusam

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Leonie, knuffel en beterschap voor jou. Hopelijk zet t toch nog door.

@mezelf, het was inderdaad echt vruchtwater! Maar de weeen zetten niet regelmatig door, vk denkt dat t een hoge scheur is. Als het vanavond niet doorzet dan moeten we morgenochtend om 8 uur in het ZH zijn.
    Ze gaan dan kijken hoe en wat en dan wordt bepaald of ik ingeleid word. Het is mogelijk dat ze je max 72 uur laten 'lopen' met gebroken vliezen. Dus uiterlijk overmorgen is ons mini-mannetje er!

Nog even niet de rest echt gelezen.... Mn moeder is nu onderweg hierheen. Oja en toen ze hier gisteren was heeft ze voetreflexmassage gedaan, heeft ze cursus voor gehad... of t daardoor komt????

4. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    nou blij ei; das goed nieuws; althans dat het echt vruchtwater was,
    nu hopen dat t doorzet vanzelf..

misschien ff touwtje springen?;) dat ie scheur wat groter wordt en de boel door zet?;)

maar je weet idd dat je nu echt kunt af tellen, spannend hoor,
    hou ons op de hoogte!!

5. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @mezelf; ik ben sinds eind van de middag echt stront misselijk...
    snap er nix van, voel niet grieperig ofzo, maar gewoon hondsberoerd..

einde klaagzang

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Spannend zeg blij ei!! :D Wat een mooi vooruitzicht!

Jip: Ooh bah!! Dat doet je toch weer even terug denken aan die eerste weken he! ;)
    Hopelijk is de misselijkheid snel weg.. misschien even een paracetamol?

Gusam: Aah leuke foto hoor! :D

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @blij ei:spannend meid! Ik hoop voor dat het snel door gaat zetten:D

hier zijn we vannavond toch even naar de huisartsenpost geweest met ons meisje maar die kunnen niks voor haar doen :(
    ze heeft zoveel krampjes dat ze vandaag van 11 to 17 allen maar gehuild heeft. Ze is gesloopt! Ik hoop nu maar dat ze redelijk de nacht door gaat komen want mama is nu ook moe;)

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nog geen nieuw baby nieuws??? er zijn er nog maar een paar die moeten bevallen ben zo nieuwsgierig!!!

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Sloppy ahh wat zielig, Eva heeft dat op dag 6 gehad ook zoveel krampjes ze bleef maar huilen. We hebben echt alles geprobeerd maar niks hielp. Hoop dat ze snel van haar krampjes af is.

@ Ellen wat een scheetje zeg, heb even de foto's op je hyves gezien :)

@ Leonie niet ziek worden he meis. *KNUFFEL* Anders zo maar lekker onder de wol ;)

@ Blij ei spannend meis. :)

10. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Gusam: ja dat is idd een mooie foto. Kan me voorstellen dat je daar trots op bent!

Sloppy: aaahh wat zielig zeg! Ik hoop ook dat ze er snel vanaf is en dat ze lekker slaapt...

Jip: oohh balen zeg!! Hopelijk helpt een paracetamol ertegen idd

Blij ei: heel goed!! Spannend, weet je in ieder geval zeker dat je kindje eraan komt!!!

Hier ook al een tijdje last van mijn darmen...komt waarschijnlijk van de gevulde specualaas die ik heb zitten vreten hihi...dus ik mag niet zeuren, eigen schuld hahaha Helaas geen begin van ebvalling, dat weet ik wel zeker..

Alvast welterusten allemaal!!!! Hopelijk morgen wat babynieuws!!! Ik ben benieuwd

11. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Blijei: Ohhhh, spannend hoor!!!!! Suc6

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy, aah ik hoop dat ze snel van haar krampjes af is!
    Lijkt me verschrikkelijk om te zien! Zo zielig!!

Rose: Neee ik doe mijn best! ;) Ga zo inderdaad maar lekker warm het bed in met een kruik..

Sannie: aahh! Hahah! Waarom doe je dat dan ook? ;) Het is nog niet eens december! Haha! zO moeilijk he, om al die lekkere sinterklaas dingen te laten liggen...
    Pepernoten,chocolade letters, schuimpjes... zuchttt.

Heb zo af en toe weeén maar volgens mij zit er echt wel een half uur tussen, dus ik hoop dat het vannacht doorzet! :D

Slaap lekker iedereen!!
    LiefSs,

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Dank voor alle succeswensen... Net belde mn vk, morgen moeten we om 7.30 bij de verloskamer zijn! Weeen zijn alles behalve aanwezig nu, denk 1 x per uur, mn lichaam is zich wel aan t voorbereiden, ben al 3x naar de wc geweest vandaag.

De zenuwen beginnen nu te komen hoor, ga zo lekker douchen en dan naar bed. Geen idee of ik kan slapen...

Brrrr echt spannend! Hou jullie op de hoogte via Gusam.

Slaap lekker, x

Oja Joenka, heb je post gekregen, erg leuk dankje!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ei, zet 'm op!!

zo, meer puf om te lezen heb ik eigenlijk niet :(
    dochterlief habgt inmiddels vanaf half 9 af en aan ann de borst :(

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Blij ei succes morgen! Hoop dat je nog goed slaapt vanacht!

Leonie hoop dat je goed kan slapen vanacht en dat jr je morgen weer wat beter voelt. Of dat het straks door gaat zetten ;)

ik duik ook me bedje in! Slaap lekker meiden

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

dames slaap lekker,

Ik ga nog de laatste voeding geven en dan slapen.

@leonie ik hoop voor je dat het doorzet.
    @blijei succes meid,.

XXX Gusam

17. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Blij ei en Leonie Succes!

Knuffelkonijn fijn dat je weer beter gaat met je man en dat die ws woensdag weer naar huis mag.
    Ik hoop dat je zelf ook snel weer opknapt! zit jullie niet echt mee he..

Josien wat een lief mannetje, leuke foto's hoor! en al maatje 62! jeetje hier net maatje 50 hihi!

gusam leuke foto!

Verder ben ik het vergeten moest weer 10 pagina's bijlezen sorrie!

Hier alles nog steeds goed!
    Vandaag de vrouw van t cb op huisbezoek gehad en we moeten morgen wel ff komen met wegen.
    Toen ze de laatste keer gewogen was was ze nog niet op dr geboorte gewicht terwijl ze al bijna 2 weken was.
    Maar verder een tevreden meisje dus ook een tevreden mama!

Slaap lekker!

18. Maia

Maia Niet meer actief

@sloppy: ooo wat zielig zeg!!!

@knuffel: fijn dat hij snel weer naar huis mag en ik hoop dat je zelf ook weer snel opknapt!

@Sylvia: fijn dat alles goed gaar!

@ei: hopelijk komen de weeën toch nog gewoon goed zelf op gang :)

@Leonie: ik hoop dat het vannacht doorzet voor je!

Hier net klaar met voeden maar Fleur weet nog niet of ze wil gaan slapen ja of nee.....

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    blij ei en leoniee, hoe gaat het met jullie? zet het een beetje goed door? veel succes meiden!

Geen nachtbrakers verder vanacht? Zelfs geen voeders! ;)

Nou, hier wel weer 1, pppfff, met weer flinke voorweeen die nog steeds niet doorzetten. Zitten nu vnl in mijn rug de hele tijd. Het is alleen dat het nooit op en afkomt bij mij net als een wee, het gevoel is zo constant. Begint zeurderig als ongipijn en wordt heviger tot in mijn rug, en dan blijft het hangen. Kan er niet van slapen, maar ik kan er verder ook niets mee. Wordt weer een babyloze dag voor mij denk ik. :( Ga zo maar weer eens mijn bedje opzoeken en hopen dat het wegzakt.(of erger wordt, maar zal wel weer niet)

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier nu de hele nacht aan het tobben met ons meisje omdat ze te moe is om te eten en ze heeft nog steeds krampjes:(

Deel Deze Pagina