Hey meiden, Wat een drukte hier Krijg het niet voorelkaar om iedereen te onthouden en reageren, maar daar zullen wel meer meiden last van hebben, denk ik? Enne werken het is dat het moet XXX mij
@Elsken; helaas geen tip tegen de misselijkheid @ mh81: Welkom hier! bv of fv betekent borstvoeding of flesvoeding @ Northern; ben je ook zo moe en heb je nergens zin in? omdat je schrijft dat je ook geen zin hebt om te werken? ik voel me ook futloos en ben al moe als ik een half uurtje weg ben geweest.
hoi dames! pff die misselijkheid.. daar word ik ook nie blij van nee! als ik nu sochtends in mn bed gwoon even wakker word, dan kan ik niet eens meer verder slapen omdat ik dan gwoon al gelijk misselijk ben! en onze pup is dr net dus ik moest vanochtend al weer poep en plas opruimen, nou dat is dus ook niet echt bevorderlijk voor die misselijkheid! hahaha achja... komt wel weer goed. ik ga denk deze week nog ff naar de vk bellen, om te kijken of we niet alvast een afspraak kunnen plannen groetjess
Goedemorgen dames, Ben ik ook weer na een paar dagen zonder inet . Zometeen eerst maar eens een flink aantal pagina's bij lezen . Hopelijk gaat het met de meeste wel lekker, en zijn er niet zoveel vlindertjes bijgekomen. Hier in elk geval vol in de misselijkheid, niet lekker zijn ale: , en etensluchten zijn helemaal not done. Maargoed, de ergste kwalen schijnen toch enkel de 1e weken te zijn hoop ik? Kan me dit niet echt herinneren dat het bij de andere 3 ook zo hevig was.
Ja, meiden, zo werkt het inderdaad! Want volgens de site ben ik 7.7 wk. zwanger. Normaal zou je zeggen: dat is dus precies 8 wk. maar ze tellen dus van 7.0 tot 7.9 en daarna verder met 8.0. Wat ingewikkeld zeg .
dames: Kut ben ik kom net op mijn werk krijg ik mijn ontslag ik ben echt helemaal overstuur mijn ex baas weet ook nog niet dat ik zwanger ben. Ik heb gauw mijn spullen gepakt en ben naar huis gegaan want het wordt me echt allemaal teveel ik heb net rechtbijstand gebeld en ik krijg binnen 3 dagen bericht vanaf nu blijf ik thuis de laatste 4 weken werk ik niet meer uit het is me allemaal teveel moet nu echt efe aan mijn eigen denken ik hoop dat het goed komt en dat ik evt recht heb op een uitkering want zonder mijn loon redden we het gewoon niet en wie neemt er nu een zwangere vrouw aan? Sorry voor men gezeur maar moest het efe kwijt veel liefs jaja
Whaaaaaaaah meiden wat gaaf We hebben net een super deluxe helemaal goede echo gehad! Was super spannend (inwendig) maar dat is me toch nog meegevallen Volgens de vk kunnen we het nu gaan rondbazuinen, de kans dat het goed gaat is nu heel erg groot geworden en zij had er veel vertrouwen in, het klopte allemaal precies! Gisteren zijn ik nog tegen mijn man dat mijn datum waarschijnlijk de 11e van oktober wordt, omdat mijn cyclus iets langer is dan normaal en ja hoor, de echo liet dit precies zien Dus ik mag iets opgeschoven worden naar 11 oktober en ben vandaag dus 8 weken en 1 dag Ow ja, onze beeb was 1.74 cm groot *straal, straal, stuiter, stuiter *
Odess fijn dat alles goed was!lekker genieten! Jaja als je langer dan een half jaar heb gewerkt heb je iig recht op ww maar dat is wel 70 % van je laatst verdiende loon.Laat je idd goed informeren! Sterkte ermee! Xandra ik had die misselijkheid bij mijn vorige zwangerschappen ook niet zo erg! ik hoop dat het bij de eerste trimester blijf!
Ow ja, en voor het afsprakenlijstje - 1 april om 9.30 de volgende afspraak, dan intake en bloedtest etc.
@ Odess; prachtig meid dat de echo goed was @ Jaja23; echt rot voor je meid, pff.. je hebt inderdaad recht op ww als je ergens langer dan 26 weken aaneengesloten werkt.. maar nooit zelf opstappen he, want dan heb je er geen recht op. Ga je je nu ziekmelden? op deze site kun je ongeveer uitrekenen op hoeveen ww je recht hebt, alleen weet ik niet of nu nog de oude regeling voor je geld of de nieuwe , maar deze site zal het wel laten zien.. een dikke knuffel voor jou meid! http://www.ontslag-krijgen.nl/
Odess, wat goed, en mooie echo. Heerlijk he, om je uk voor het eerst te zien. Ik moet nog wachten tot vrijdag. Pfffff. Jaja, wat naar van je ontslag. Mag dat dan zomaar? En niks tekenen zonder advies van je rechtsbijstand he. En houd moed, er bestaan nog steeds wergevers die zwangeren aannemen. Hier neemt de misselijkheid gelukkig een beetje af. Maar erg moe ben ik nog steeds. Maar wat een heerlijk weer zo. Heb de pui open staan en ben heerlijk aan de grote schoonmaak begonnen, hihi.
hey odess dat is goed nieuws mijn beebje was ook 1.7 cm op acht weken en een dag en alles was ook in orde is heel fijn zo te horen he hey jaja dat is wel heel jammer om te horen ik wens je heel veel sterkte en miss toch een nieuwe job je weet nooit he xxx
hoi dames Jaja wat ontzettend vervelend zeg!? maar heb je geen contract? of word dat niet verlengd? volges mij mogen ze je ook niet zomaar ontslaan nee... maar als je contact niet verlengd word, dat kan wel.. Mega balen hoor! @odess oww wauw super hoor voor jullie dat het allemaal goed zit heerlijk
Jaja, Wat lees ik nou, jij ontslagen. Wat is er dan redenen om je te ontslaan? Was je vaak ziek. Heb je dan later aan je baas verteld waarom je vaak ziek werd? Maar meid ik wens je toch heel veel sterkte in komende tijd. En geef het niet op, laat het je zien! Groetjes Jo
@ Odess, wat fantastisch dat je zo'n super-echo had ! Het lijkt me dat je er dan nog meer van durft te gaan genieten. Wij gaan volgende week rond deze tijd voor een echo en ik hoop ook op een mooie echo... @ jaja, wat vervelend dat je zomaar ontslagen bent! Zag je het aankomen en heeft je baas ook een reden gegeven? Anders wel erg vreemd dat hij ze zo wegstuurt... @ Moaatje, heerlijk hè, dat voorjaarsweer! Hier schijnt het zonnetje ook volop. Ik wordt er helemaal vrolijk van. Echt wel een leuke tijd om zo in het voorjaar en de zomer zwanger te zijn!
Odess: gefeliciteerd met je geweldige echo. Geniet ervan. Heb je een echofoto? Jaja: wat verschrikkelijk dat je ontslagen bent. Zomaar ineens? Sterkte ermee. MH: welkom hier. Hier komt dadelijk mvm.
*kiekeboe* Ik ben er wel hoor en alles gaat goed. Gisteren naar enschede geweest naa rmijn schoonouders. Hebben we een ledikant en een kast opgehaald die bij onze commode past. Mijn schoonmoeder was helemaal bezorgd. Ik mocht van haar geen zware dingen meer tillen. Kan nu geen kwaad zei ik nog, maar toen zei ze, ja maar voor alle zekerheid, daarlijk als jullie thuis komen laat je Rene alles eruit tillen. Nou ik mocht dus ook niets doen van mijn ventje he. Ik moest op de bank zitten en kijken of we de oproep van de mask hadden gemist. (hadden we dus net aan). Wie heeft het wel gezien? Ben zo benieuwd wat er nou was? Net ff geluisterd met de angelsound. Helaas nog niets (logisch veel tevroeg) maar ja kon het niet laten. Ik ruik nu heeeeeeeeeeerlijk naar babyolie. Ik ga nu ff alles lezen wat ik gemist heb. Kan een tijdje duren wat het zijn me toch veel blz. haha. @maia: wel ff aanmelden bij de http://septemberoktober2009.hyves.nl/ en ook voor de andere dames die uit de kast willen komen hahaha.