Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Blijei: Spannend nog ffkes dus!!!

Leonie: Misschien dat dit dan een voorteken is! En maak je niet druk over de bevalling, vrouwen beschikken over oerinstinct dus dat bevallen gaat helemaal goed komen! Wel een dikke knuffel!

Alle andere dames die nog niet bevallen zijn, zet hem op he!

Voor wat betreft dat artikel, ik had eerst een gynaecoloog die zei dat ze me lieten lopen en de natuur haar gang liet gaan, als dit was gebeurd en de andere gynaecoloog had niet ingegrepen had ik een "probleem"gehad! Dus er zitten 2 kanten aan het verhaal!

Reageren: Ik denk niet dat het uitmaakt of je vanaf het begin meeschrijft/leest! Mensen reageren gewoon op dingen die blijven hangen. Daarbij kijk ik niet naar de persoon!

Danjo: Hoe gaat het met jullie???

Hier gaat het lekker! Boaz doet het goed komt nagenoeg om de 4 uur en krijgt dan een fles van 120 cc.....

2. ff snel weer, koorts is helemaal weg en christian mag vanavond of morgenvroeg naar huis!

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Knuffel: Beter! Dan echt gaan genieten he! Wat een moppie zeg!

Daantje: GEFELICITEERD met je verjaardag! Zie het net op hyves;)..

4. nog 1 met grote zus die hele dag alleen maar kusjes wil geven en niet wil slapen voor ze maureen kusje heeft gegeven, dan roept ze continu baby! :D :

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Knuffel: Geweldig meid!! Fijn dat het met je man beter gaat.
    En wat een schatje............ze kijkt alleen een beetje boos :D

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy, hopelijk werken die flessen!
    Had er ook veel goeie dingen over gehoord, en nu heb ik er een beetje spijt van dat we avent hebben en geen dr brown! ;)

Roos; hadden ze nog een reden gevonden waarom ze niet in wil dalen? Of heb ik dat gemist?

Dag doorkomen: NOrmaal lig ik door t slechte slapen tot 11/12 uur in bed.
    En ja, dan gaat de dag lekker snel!
    Even mail/zp checken, schoonmaken, tijdschriften lezen, mahjongen, eten klaarmaken enzz..
    Ik kom de dagen wel door hoor!!

Maia: Wat leuk, wat voor draagzak heb je?
    Zon shelter?

7. en deze is gewoon mooi:

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

***Buddy nieuws van Sannie***

Ze komt net bij de vk vandaan en moet even naar het ziekenhuis voor ctg en bloeddruk. Ze ha net een hoge bloeddruk dus dat wordt nagekeken. Ze voelt zich goed en maakt zich geen zorgen.

*** einde buddynieuws***

Hopelijk valt het allemaal mee voor je meid en ziet de ctg er goed uit!

Zo ik ben hier al even niet geweest - borstontstekking heeft toch doorgezet en ben begonnen met ab. Voel me ziek.

Dikke knuffel voor iedereen die nog moet bevallen!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankje Joenka!
    Het gaat alweer stukken beter!
    Wereld van verschil met hoe ik me vanmorgen voelde!
    Ik hoop alleen zooo dat de weeen nu regelmaat krijgen!
    Ik wil ons meisje vasthouden!
    Wat fijn dat Boaz het zo goed doet!
    Heerlijk genieten dus!?

Knuffelkonijn: Leuke foto's! MOoie meiden hoor!
    Fijn dat Christian snel naar huis mag en de koorts over is bij jou.. nu dan eindelijk genieten!

Daantjeeee, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! :D
    Fijne dag!!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aah hahah! Wat een heerlijk ontdeugent koppie zit erop zeg! :D

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sannie: Succes met de ctg! Hopelijk is alles gewoon goed!!

Odess: Ooww balen meid! :( Beterschap!!

12. Maia

Maia Niet meer actief

#31432 Maia, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2009
    @Daantje: gefeliciteerd met je verjaardag!

@sloppy: geef straks/morgen antwoord op je pm :) (edit: al gedaan, meisjelief werd toch niet wakker zoals ik dacht)

@Leonie: een bykay draagdoek (dus geen zak) ofzo, via draagdoek.nl

@knuffel: wat een lieve foto's!

@sannie: succes, hopelijk is het niet ernstig allemaal!

@Odess: he wat balen! Beterschap zeg! Hopelijk helpt de ab snel!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Odess: Och wat vervelend!! Ik had beginnende borstontsteking met verhoging en gelukkig met veel kolven toch weer goed gekomen, maart dat was al heel naar! Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel over is hoor......***knufffff***

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wat een heerlijke foto's zie ik weer voorbij komen!

@Marientje, hier is de kleine op mijn eigen verjaardag geboren. Sjoemelen doen ze echt niet. Niet dat ik dat gewild zou hebben, maar toch... Vooraf riep ik ook dat ik liever niet had dat de kleine op mijn verjaardag kwam. Nu maakt het me echt geen zier meer uit! Merk wel dat ik zijn geboortedatum overal verkeerd opschrijf. Schrijf steeds geboortejaar 1980 op ;). Macht der gewoonte denk ik...

@Voedingen: zijn er hier al dames die op zes voedingen zitten? Ik wil daar graag naar toe over. Sam krijgt er nu nog zeven maar mag er volgens het CB makkelijk zes hebben en ook 's nachts doorslapen. Hoe zitten jullie met jullie tijden?

@Odess, goed kolven meid... probeer je borsten echt goed leeg te krijgen en onder een warme douche te masseren! Sterkte!

Liefs,
    Josien

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Odess: Autsjjjj, de vorige keer ook gehad..Dat is geen pretje, hopelijk slaat de antibiotica snel aan..

Sannie: suc6 in het zkh!

Hier de Avent fles, gaat prima. Kz gaf wel tip om therapeutisch te voeden..... Verder heeft Boaz wel krampjes, maar hij is ook nog maar een week en krijgt al enorm veel voeding om te verwerken. Hij heeft het vaak tussen 2 voedingen in.
    Ja, wij zijn echt aan het genieten! Hopelijk kunnen we de medische molen gauw afsluiten!

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Josien: Dit zijn de tijden van Boaz:
    7:00-11:00-15:00-19:00-23:00-03:00
    hij krijgt vanaf vandaag dan 120 cc...

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Okay, jij nachtvoedt Boaz dus nog wel?

Sam is 's nachts echt met geen zeven paarden wakker te krijgen. Dus nu legden we hem steeds rond 23 of 24 uur op bed, waarna hij doorsliep tot 6 uur. Dat was natuurlijk voor paps en mams ook lekker. Maar nu moet ik dat dus in zien te passen in een 6-voedingen-schema ;). Voor zover meneer zich daar natuurlijk in mee wil passen :D.

Liefs,
    Josien

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sannie, succes in het zh, hopelijk valt het allemaal mee!

jip, ik hoop voor je dat de vk gelijk heeft (of eigenlij de vroedvrouw van vroeger ;))

leoniee, fijn dat het weer iets beter gaat, maar zou rustig aan doen vandaag!

knuffel, wat een goed nieuws zeg! En een prachtige plaatjes zeg.

even de naam kwijt, maar wat betreft schoonmoeder en verjaardag, ik zou eerlijk tegen haar zijn en zeggen dat jullie het graag een verrassing voor iedereen willen houden en dat jullie het daarom bij voorhand al niet vieren, of het nu wel of niet komt die dag. Zo hoef je geen smoesje te verzinnen of te liegen en wordt ze ook niet ongerust. Zeg dat je het viert als de kleine er is!

de dag doorkomen, ja, uitslapen eerst, en dan even computeren, en tegen de tijd dat ik gedoucht ben enzo is het al bijna middag. Soms wat klusjes in huis doen, en anders filmpje kijken, puzzelen, ben nu foto's aan het inplakken (tip van vriendin), soms even naar de stad kuieren, op visite gaan, naar het ziekenhuis (schoonvader) en lekker dutjes doen! Maar eerlijk gezegd ben ik het wel beu die luie dagen hoor, iedere dag is weer hetzelfde. En dat al 6 en halve week....bleh.

daantje, gefeliciteerd met je verjaardag!

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Yep, maar als die doorslaapt mag ik het nu zo laten hoor! Hij wordt zelf wakker. Maar jij zit dus overdag op meer voedingen? Om 3 uur?

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ja klopt... overdag om de 3 uur en 's nachts dus lekker doorslapen (in ieder geval 6 tot 6,5 uur).

Paps en mams vinden het niet erg, maar het CB wil eigenlijk naar zes voedingen i.p.v. zeven. Ze zeiden dat zeven voedingen alleen maar nodig waren voor kindjes tot drie kilo. Haha,... nou die drie kilo heb ik nooit op de weegschaal zien staan...

Deel Deze Pagina