Jip ze zijn er nog steeds, maar niks geen regelmaat of wat dan ook! Beter als gisteren dus, want gisterochtend had ik ze, en toen smiddags ook eigenlijk niet meer. Nu de hele dag door, ook als ik zit/lig. Volgens de verlosk waren de weeen serieus als je ze ook krijgt wanneer je ligt en zit. Maarja dan moet er natuurlijk wel regelmaat in komen! Dit is ook wel een beetje frustrerend!! Bij jou? NOg altijd het eeuwige gerommel?
machsdoch: Hoe is het met jou???? Al iets aan het rommelen? Ik zie op de oktober site dat ik gewoon het meest overtijd loop.. Jeetje, ben ik even blij dat je dit niet van te voren weet!
nou vandaag veel harde pijnlijke buiken, maar dat stelt ook weer geen ruk voor, hoef er niet voor te puffen ofzo, maar goed die regelmaat die jij niet hebt, kan wel voor vordering zorgen he, dus daar moeten we maar voor duimen!
@odess; he balen zeg van die ontsteking!Bah.... @Leonie; even een knuf voor jou omdat jij zoooo lang overtijd loopt! @Knuffel; fijn dat je mannetje weer naar huis mag! @mezelf; hier vandaag 2x gekolfd ik kolf alleen als ik erge spanning heb...heb ik dagen veel gekolfd had ik amper voeding nu kolf ik makkelijk 110 cc....nou ja t zal allemaal wel...ze krijgt nu dus combi bv en fv... voor de rest en is de rust weer terug gekeerd...heerlijk! had nog kaartjes gewonnen voor de jonge gezinnen beurs, dus daar gaan we volgende week heen!
Wies: hopelijk gaat t wat beter vandaag! Leonie: he meis, wat balen dat je zo ziek bent...hopelijk gaat t nu weer wat beter Jo: fijn hoor dat je zulke lieve buurtjes hebt! Maia: leuk zo'n draagdoek! Zoiets wil ik ook gaan kopen...is toch wel handig Marientje: geen idee of er gesjoemld kan worden met geboorte tijdstip. Moeilijk is dat idd als je vrijdag de verjaardag viert...ik zou t gewoon door laten gaan en maar hopen dat je kindje zaterdag komt...En de draagtijd van een olifant hihihiih dat denk ik soms ook idd, kind komt nooit Moeilijk hoor met je schoonmoeder, kan me voorstellen dat je t niet weet hoe je dat meot brengen Jip: ik hoop dat t bakerpraatje waar is! haha..fijn dat je weer goedgekeurd bent Curly: heel veel beterschap. Was zo te horen heel erg heftig. Hopelijk ben je snel weer op de been en is je vriend over de shock heen! Kan je wel genieten van je meisje?? LX: verveel me ook te pletter. Heb geen auto, maar durf sowieso niet meer te rijden. Fietsen kan ik sinds zondag niet meer, dus dan alles maar met de bus. Boodschappen doen elke dag (3 dingetjes) en ff de stad in....veel op de bank liggen. ben lid van de bieb dus heb veel te lezen gelukkig en t huis is heeeeeeeeeeeeeeeel schoon hehehe Roos: ooh nog steeds niet ingedaald :x vervelend zeg! Ook een leuk vooruitzicht dat je deze week sowieso niet bevalt..pfff Sloppy: hopelijk gaat t voeden nu beter! Knuffel: wat een goed nieuws!!! en een schattige foto!!!! Daantje: gefelcieteerd!! Odess: bedankt voor t doorgeven...ik dacht, heb je ook eens wat te doen haha Balen van je borstontsteking. Goed dat je aan de ab bent gegaan! Josien: hopelijk werkt sam een beetje mee met de 6 voedingen En succes bij de kinderarts. Ik hoop dat t niks is met zijn armpje Pookie: pff heftig hoor. Wel fijn dat t nu goed gaat met jullie! oohh wat een schatje!!! Hier weer terug uit ziekenhuis. Was echt helemaal niks aan de hand. Ctg was goed en er was helaas nog geen harde buik te zien...ook bloeddruk was perfect. Echo ook helemaal goed, we krijgen een mooi middelmatig kindje, 7 pond haha. Dus na t ziekenhuis dan maar ff boodschappen gedaan met mijn moeder want we hadden toch de auto ook weer gedaan haha. Vriendje helemaal in de stress op zijn werk, maar hij hoefde van mij niet naar huis te komen. Dus toen ik belde dat alles goed was kon hij ook weer normaal ademhalen hihihi is ook niet makkelijk voor de mannen denk ik haha Al met al een drukke dag geweest, en toch wat spanning. Wel fijn om te weten dat alles goed is en dat meisje het nog heel erg naar der zin heeft in mijn buik en dat er nog geen activiteit is. Dus we blijven maar "geduldig" afwachten.
pfff wat een verhaal weer hahahahaa. Was blij vorige keer dat ik de 500 berichtjes had gehaald, nu zit ik al aan de 640....hihihihih jeetje, ik praat wel veel opeens...
@Blijei Ik heb nog niets gehoord of nog geen sms gehad, kijk regelmatig op mijn foon of ik een sms heb. XXX Gusam
Fijn Sannie dat alles goed was! Thanks allemaal Hier weer aan het kolven. Krijg uit die borst maar 40cc elke keer... Ik voed dus nu elke keer 2 borsten en daar heeft ze gelukkig meestal genoeg aan! De output is ook prima in orde dus ik maak me geen zorgen. Ben benieuwd wat haar gewicht is, vrijdag komt er iemand van het cb.
Whaaaaah, met mijn moeder de stad in geweest. Da's toch een stuk vermoeiender dan ik dacht. Ik ben echt helemaal kapot! Ik kom niet meer uit mijn woorden... Heb het idee dat als ik ga liggen, ik meteen weg ben. Op zich geen slecht idee, maar dat kan ik nu niet doen, want mijn man staat te koken, de schat. En als ik na het eten ga liggen, dan slaap ik vannacht niet, zul je zien... Pffff, ik ga gewoon even lekker rustig zitten en niks doen. Sorry dames, dat betekent ook dat ik niet alles hiervoor (van de laatste 3 pagina's) heb kunnen lezen!!!
Heey meiden Hier weer even een berichtje van mij. Hier gaat alles goed bv loopt alleen niet goed dus we doen finger feeding met kv en dat gaat helemaal goed we zien wel hoe het loopt. verder is ze vannacht de hele nacht wakker geweest maar goed dat kwam dus omdat ze niet genoeg binnen kreeg. nu ishet voeden en slapen een voorbeeldig meisje. zal meteen een foto erbij spammen daar is ze net aangekleed in het zh zijn er de afgelopen 2 dagen nog meiden bevallen?
Sannie: Fijn dat het allemaal goed was! Curly: Klinkt ook heftig zeg! Geniet er maar lekker van.... Josien: Hoe was het bij de kinderarts??? Leonie: elke keer als ik de babykamer binnenloop krijg ik helemaal zo'n warm gevoel over me heen en ook trots! Oftewel helemaal in love!!! Dus je hebt iets om naar uit te kijken..... Blijei.....................Waar blijft je babynieuws LX: tja, zwanger he
he danjo, wat een mooi moppie zeg.. ben je al weer thuis? of moest je nog blijven benieuwd naar je verhaal
@ Danjo wat een knapperd Gelukkig dat alles goed gaat met jullie. Er is geen babynieuws meer. We wachten op het nieuws van blij ei @ Leonie bedankt voor het compliment! Het is ook echt een mooi poppetje. Ik heb dat ook als ik de kinderkamer binnen loop en ik zie daar me meisje liggen in haar bedje dan smelt ik helemaal weg Dus je hebt inderdaad iets om naar uit te kijken. En hoop ook echt dat de kleine dame zich snel meld bij jullie. @ Babydream ook al zo knapperd leuke foto.
@sannie; fijn dat alles goed is, jammer dat er nog niet iets van activiteit te bespeuren valt, is er iemand die de ooievaar kan sturen? eerst maar ff naar leo en dan sannie, zelf vind ik het ook niet erg...
Danjo: Hey wat een moppie zeg! Geniet er lekker van! Jip: Sorry, de ooievaar zit vast in m'n raam.. Ik wil hem nog een weekje laten zitten als je het goed vindt.
jip, stuur hem ook nog even hierlangs! sannie, fijn dat alles goed was. ja, en voor die mannen is het ook allemaal moeilijk idd, zeker als je overtijd raakt. De vrouwen worden er niet vrolijker op, en zij zijn vaak de 1e die dat merken,haha. Ik vind het altijd wel schattig om te zien hoe dat mijn man ermee bezig is, die slaat ook helemaal om. ben ook erg benieuwd naar blij ei idd, mss heeft ze haar kleintje al in d'r armen. pookie, nog gefeliciteerd meid, en wat een plaatje! danjo, ook al zo'n scheetje, heerlijk! wat was die site ook alweer waar iedereen opstaat die nog moet bevallen?
@danjo: wat een mooi kindje zeg. @babydream: wat een bos met haar zeg. Daar kan je al bijna vlechtjes in vlechten wowwwwwwwwww