Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @wies; ja natuurlijk, vergeet jou helemaal!
    ik zal hem hier de deur weigeren en eerst maar doorsturen...

de site www.oktobermamas.tk

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hoe krijg ik hier een foto geplaatst?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks meiden.

zal mn verhaal eens ff tikken hier.
    Zaterdag op zondag nacht sliep ik net een uurtje en werd ik wakker en toen voelde ik een golf huppa bedje uit celstofmatje van mn bed getrokken en ja hoor mn vruchtwater ( wat een apart gevoel zeg). ik was helemaal hyper er kon nu iig ingeleid worden hahaha, het zh gebeld en mocht gewoon op de afgesproken tijd komen tenzei ik heftige weeen kreeg. Wij sochtends na het zh ctgtje gehad en daarna inwendig onderzoek nog steeds 1 cm ( tegenvaller) maar ik kon worden ingeleid.
    10 uur ben ik aan de pomp gelegt en langzamerhand voerde ze het op tot 2 uur was het prima te doen en op te vangen. ( toen zat de ontsluiting inmiddels op 4 cm) Tegen 3 uur kreeg ik echt heftige weeen en het werd alleen maar erger had geen pauze meer en zat tegen het plafond ( maar bleef zeggen komt goed haha) om half 5 besloten om toch ene ruggeprik te doen met morfine. ( want er was nu in 1,5 uur tijd en veel pijn weinig tot niks bijgekomen) nou ik was highhhhh poeh leefde weer helemaal op ( oh meiden kan het jullie zo aanbevelen haha). Kwam om 6 uur uit de ok want ruggeprik wilde niet heel snel lukken. om 10 voor 9 kwam de gyn om eens even te kijken en ik zag dr ogen uitpuilen je hebt nog een randje de pomp moet eraf. spanning het gaat zo gebeuren. om 10 uur begonnen mn pers weeen damz wat een pijn in mn ass zeg whaaaaaaaaaaaa. toen ik mocht persen dacht ik oke marjolein je gaat alles geven. Na 17 min (5 persweeen) is ons meisje geboren ohh wat waren we blij eindelijk. heb goed geluisterd was een heel klein stukje uitgescheurd maar hoefde niet gehecht te worden yeuhhhhh. ons meisje kreeg 3x een 10 ik helemaal trots :D. we hebben met zn 3en de nacht in het zh doorgebracht en zijn de volgende ochtend lekker na huis gegaan. Meiden ik ben zo gelukkig echt met geen pen te beschrijven.
    Mn verhaal kan wat warrig zijn hoor haha

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Nee hoor danjo erg duidelijk allemaal. Wat top dat het zo goed ging.

5. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    super, danjo,
    je hebt t hartstikke goed gedaan
    en trots mag je zijn!! lekker genieten

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Lijkt erg op mijn bevalling Danjo. Lijkt alsof ik mij verhaal lees. ;)
    Fijn he lekker thuis met je gezinnetje.

7. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    je kunt bij reageren kiezen voor bijlage beheer, spreekt het eigenlijk voor zich!

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

#31488 Rose1982, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2010
  9. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Danjo: wat een top verhaal! Fijn hoor dat je die ruggenprik kreeg....anders had je t misschien niet uitgehouden. En wat een poepie zeg!!!!!

IK ben ook heeel erg benieuwd hoe t met blij ei gaat....ik dnek dat ze wel bezig is

Leonie en Wies: jullie mogen eerst hoor. Aangezien ik nog nergens last van heb en officieel ook nog niet overtijd loop....hahaha
    Dus hop hop ff opschieten :$

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    oh ok ! lijkt me heel erg vervelend zeg. EN pijnlijk! Ze houden je wel goed in de gaten nu zeker. stuwing op je nieren is natuurlijk niet erg gezond! Maar kan me indenken dat je dat medische nu liever niet hebt!
    Ik was even nieuwsgierig :)
    Ik hoop dat je wens om thuis te kunnen bevallen uitkomt!!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje Curly kan me indenken dat je jezelf dood geschrokken bent en je mannetje ook!
    Bij de mei mama's waar ik altijd meeschrijf ( 1e kindje was mei 08 uitgerekend) hadden we ook een mama die een "fluxus post partum"had, en kan me dus heel goed voorstellen dat je dit echt eerst een plekje moet geven!
    Rustig aan hoor!!
    knuffel voor jou!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat een mooie fotos weer!!!

Danjo eindelijk is het genieten dan daar :) heerlijk meid!!! xxx

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zooooo... zijn we weer!

Sam is helemaal goedgekeurd door de kinderarts, maar.... ik heb wel bij de bevalling zijn sleutelbeentje gebroken. Gelukkig heelt dat heel snel bij zo'n kleintje. Bij Sam voel je nu zo'n bobbeltje op zijn sleutelbeentje. Ze doen er verder dus niets aan, zeker omdat hij zijn armpje nu goed beweegt en er evenveel kracht in heeft als aan de andere kant.

Dubbel gevoel is dat als mams zijnde: je hebt je kind zijn sleutelbeen gebroken (oh, wat voel je je schuldig) en anderzijds ben je enorm blij dat zijn lichaampje het zo snel heeft genezen. Ik ben trots op onze kleine man!

Nou ja... klein... Bij de kinderarts weer gewogen en gemeten. Afgelopen vrijdag was Sam nog 5165 gram, nu al 5310 gram :$. Moet ik er wel bij zeggen dat hij na het wegen de hele aankleedtafel onder scheet :D. Hij heeft dus laten weten dat hij er was en hoeft waarschijnlijk daarom ook niet nog een keer terug te komen ;).

@Blij Ei, hoe issie?

@Danjo, wat een heerlijk verhaal! Geniet lekker van elkaar meid!

Liefs,
    Josien

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Rose; wat een scheetje!!Maarree zit de speen andersom niet lekkerder?

@Danjo; eindelijk is daar het eigenwijze poppetje!

@Cindy; jaa we kunnen bijna gaan invlechten hihi enne aan de anchterkantis het nog langer!

@Josien; ja meid ik snap dat het dubbel is maar het is niet zo gek hoor met zo'n lekkere grote knul hihi...gelukkig geneest het goed!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Josien wat fijn dat alles goed was met Sam!!! En gelukkig heelt het goed uit zichzelf en heeft hij er geen pijn aan! Kan me je dubbele gevoel indenken hoor meid!
    xx

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

** BUDDYNIEUWS BLIJEI**

om 17.08 is ons minimannetje geboren, helemaal verliefd op onze BOAZ alles gaat goed, 4290 gram en 52 cm.

** EINDE BUDDYNIEUWS**

Van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan.

XXX Gusam

17. MvN

MvN Niet meer actief

Gefeliciteerd blij ei!!

Ik wou net het bericht plaatsen hahahah

18. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Blij ei: joepieeee gefelicteerd met jullie zoon!!!! Ook Boaz! Is ook een mooie naam!!!! Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker gaan genieten!!!

Josien: kan me je dubbele gevoel voorstellen. Zielig he, bij zo'n kleintje...gelukkig dat t snel weer geneest!!!
    Hahaha lekker de tafel onderschijten...geweldig!!!

Rose: ooh wat een scheetje!

Ik ga ff verhuizen naar de bank nu....kijk vanavond nog wel een keer hier!

19. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    Blij ei en ei hubbie; van harte met jullie Boaz

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Blij Ei: super gefeliciteerd met jullie zoon BOAZ! Geniet heerlijk van elkaar. Het is een flinkerd. All in the name zeg maar ;).

@All, thanks voor jullie lieve reacties. Ik weet dat ik er niets aan kon doen. Mag al blij zijn dat onze grote knul de vacuümverlossing zo goed heeft doorstaan. Maar ik voel me stiekem toch wel schuldig hoor...

@Sannie... nou heerlijk ja... Mamma weet meteen dat er voortaan twee reserveluiers in de tas moeten, want natuurlijk lag net de schone luier eronder toen meneer letterlijk het fenomeen spuitluier ging uitleggen :D

Deel Deze Pagina