Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Zijn we weer, zucht...

MvJ, wat een scheetje zeg! En idd, wat hebben alle meiden veel haar hier! Leuk hoor, later allemaal mooie speldjes en tierelatijntjes...

Weer lekkere rugweeen hier, gepaard met buikkrampen, maar weer constant en geen golfbeweging of regelmaat erin. Het is nu de 3e nacht achter elkaar alweer. Eerst zat er nog wel eens een nacht tussen of meer zonder iets, maar nu niet. Morgen toch even aangeven aan de vk. Het wordt wel steeds heviger. Mijn moeder vertelde laatst dat zij 3 nachten weeen heeft gehad, niet geslapen enuiteindelijk pas de 4e nacht ging doorzetten. Ze was toen helemaal kapot en kon uiteindelijk mij niet zelf baren. (met zuignap gehaald) Misschien dat ik het wel geerfd heb, wel minder heftig dan denk ik, want straks kan ik waarschijnlijk weer slapen, maar het gaat nu wel bekend klinken...Ik loop nog even een paar rondjes door de kamer, hopelijk dat het dan doorzet, en anders weer terug naar mijn bedje, een poging doen tot nog wat nachtrust.

LadyX, hoop voor je dat jij al weer lekker slaapt...

2. Maia

Maia Niet meer actief

Sterkte Wies!!!

@mvj: wat een lieverd zeg!

Hier aan het voeden. Net klaar en Fleur is nu half in slaap, grote poging aan het doen wakker te blijven maar ik denk dat de slaap het gaat winnen :)

3. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

blij ei:gefeliciteerd nog een boaz leuke naam hoor!

mvj:eek:ok al zon scheetje.

wies:jeetje zeg wanneer zet het nou door ik zal eens flink voor je gaan duimen!

JIPPIE dylan heeft vannacht doorgeslapen hij kwam gewoon 7 uur later echt niet te geloven hij huilt van sochtens half 7 tot savonds half10 en dan slaapt hij ineens wel? nou ja geen touw aan vast te knopen heb nu wel eens lekker geslapen.
    Vandaag gaat dylan een dagje naar oma kan ik efe bijtanken!!!

leo:hoop dat je je eigen wat beter voelt!

Nog 10 dames te gaan kom op beebjes mama en papa wachten op jullie!!!!!!!

veel liefs jaja

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo dames kwam even spieken, ik was eigenlijk 13 okt uitgerekend helaas werd het een MK.
    Wil alle mama's en papa's even feliciteren en meiden die nog moeten bevallen veel succes!!

Ik was op zoek naar een overzichtslijstje maar die kon ik niet zo gauw vinden.

Liefs

5. Maia

Maia Niet meer actief

@ricmar: kijk maar bij mijn handtekening :) leuk dat je even komt buurten!

@jaja: wat heerlijk dat Dylan even lekker doorgeslapen heeft! Geniet van je dagje "rust" :)

hier een goede nacht gehad, alleen zoals de laatste paar dagen is meisjelief sinds 6 uur wakker en niet in slaap te krijgen. Ze ligt nu maar even in de box zodat ik kan ontbijten en dan ga ik zo maar met haar douchen denk ik, nog een keer voeden rond 9 uur en dan valt ze meestal wel in slaap.

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Goede morgen,

Weer mooie fotootjes voorbij zien komen!
    Ook die van rose wat een mooie meid! die speen hebben wij ook maar die kan aan 2 kanten toch? een rond tuut heeft die toch? die van ons wel en dan zit Dominique altijd te rommelen hoe die nou moet hihi!

Knuffelkonijn fijn dat het goed gaat met je man! leuke foto's ook met dr grote zus!

Leonie veel beterschap! gelukkig was het niks ergs.
    Ik hoop wel dat je weer opgeknapt bent voor de bevalling.

Jaja fijn dat Dylan lekker heeft doorgeslapen, kon je zelf ook ff bijtanken en vandaag naar zn oma dan kan je er weer ff tegenaan!

Maia gelukkig heb je geen last meer van een dreigende depressie! je heb ook zo'n mooi meisje daar kan je alleen maar van genieten.

Blei ei Gefeliciteerd met je zoon BOAZ!leuke naam!

Curly zo dat is heftig zeg!hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

josien fijn dat het alles goed was met Sam.Sleutelbeen hersteld snel gelukkig bij Danique was het na 2 weken al genezen.
    Schuldig voelen hoeft niet hoor je kon er niks aan doen.

Noa was gister erg onrustig en heeft ook dr flesjes niet leeg gedronken, hoop dat het vandaag beter gaat.

7. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goeiemorgen!!

MvJ: aaah wat een scheetje. Kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent hoor ;) Ben benieuwd naar de bos haar :D

Wies: he balen meid! Hopelijk heb je nog even kunnen slapen, maar dit is ook geen doen. |Hopelijk weet de vk wat je kan doen...

Jaja: lekker hoor dat Dylan heeft doorgelspane. En vandaag even een dagje voor jezelf. Heelrijk hoor!! Geniet ervan!

Hier snachts ook anderhalf uur wakker gelegen, maar weigerde mijn bed uit te komen. Gelukkig wel weer in slaap gevallen. Ben wel moe nu hehe. Vandaag maar weer eens huisje op orde krijgen...pffff heb nergens zin in. Voel me een beetje depri worden...ff een leuk muziekje uitzoeken maar! dat helpt altijd wel!!

8. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    jaja: dat mooie woord wat ik gemaakt heb betekent doorgeslapen...whahahha

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@jaja; ooww heerlijk dat dylan heeft doorgeslapen!

@haren; volgens mij hebben de meeste oktbaby's een bos met haar!Die denken we gaan de winter in hahaha!

@Rose; hihi grappig met die speen!Is het een combi of dental?

@Fv; hoeveel flessen en hoeveel voeding krijgen jullie ukkies?
    Hier 7 a 8 flessen van 100 cc maar vraag me af of het wel goed is....

@Blij ei; jeeeeej daar is de knul!!Gefeliciteerd met Boaz!!

10. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    sannie:ik gooi het maar op het is nog vroeg haha.

babydream:dylan drinkt 6 flessen van ong 110 of 120 cc en hij is nu 5weken dus die van jou krijgt veel meer maar het heeft ook met gewicht te maken he. mij is vertelt dat je kleintje 150cc per kilogram mag op een dag.
    Dus stel dat je kleintje 4000 weegt mag hij/zij 600cc verdeeld over de dag hebben (hoop dat je het snapt)

veel liefs jaja

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    sannie, gelukkig dat je weer in slaap bent gevallen. lekker rustig aan doen vandaag, en vanmiddag nog lekker een dutje doen! ;)

Nou, wat een spooknacht! Het zette dus weer niet door, maar het zeurde zo lang door dat ik er niet van kon slapen. Heb heel licht geslapen dus. Tot een uur of 7, toen moest mijn man eruit, en toen begon het weer! Nou, weer wakker gelegen, alleen nu voelde ik mezelf ook raar erbij. Wat hartkloppingen, beetje draaierig, benauwd. Nou, rond uur of half 9 zakte het weer, toen nog even 3 kwartier geslapen. Alles zeurt en doet zeer nu, en ben bekaf. Ik ga het toch even aangeven bij de vk, ik weet niet goed of dit nu normaal is. Heb zelf het gevoel dat het kindje er graag uit wilt maar dat mijn lichaam me in de steek laat, is dat mogelijk? Het voelt in ieder geval niet goed. Ik ging me ook weer wegen zoals altijd voor de vk, en ik weeg anderhalve kilo minder dan vorige week, ook raar. Ben blij dat ik zo erheen kan.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wies dat klinkt niet fijn idd! Hoop dat de VK een advies heeft.

Flessen: momenteel krijgt Mike 7x 100 a 120 cc

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien hou je nu ineens minder vocht vast?

14. Maia

Maia Niet meer actief

Vervelend Wies!

@Leonie: hoe is het bij jou?

Nou hier al de hele ochtend in de weer met een dochter die niet wil slapen. Gezellig maar vermoeiend. D'r oogjes vallen steeds dicht maar ze blijft proberen ze open te houden. ...

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaja: ooh wat fijn meid!!
    Fijne dag vandaag, lekker even een dagje voor jezelf! Heerlijk!

Wies: oow wat vervelend zeg! En idd misschien ben je afgevallen door minder vocht?

Bedankt voor alle beterschapjes! :D
    Het gaat stukken beter!
    Gister met een rol wc papier in mn neus in bed gaan liggen, want werd ineens ook snipverkouden.,
    Is nu gelukkig niet heel veel van te merken meer.
    Werd elke keer wakkeer van de weeen, dit had ik nog niet eerder, snachts waren ze meestal weg.
    Ik kon echt niet meer blijven liggen, pooohh wat een ruk pijn zeg die weeen!
    Vanmorgen als een gek naar de wc rennen, dus ik hoop dat het nu ECHT begonnen is.

Iemand tips voor het opvangen van een wee??
    Ik loop echt als een kip zonder kop rond tijden een wee, omdat ik niet zo goed weet hoe ik hem op moet vangen.
    Voorover hangen werkt voor mij niet, dat weet ik al wel.
    En douchen wil ik pas doen wanneer er echt regelmaat in zit..

16. goedemorgend dames

Weer veel babytjes erbij.. proficiat kersverse mama's.. geniet er maar lekker van

Hier nog steeds niks... gisteren weer controle.. 3cm opening, kindje zit vast in bekken... en ben gestript... maar tot nu toe alleen maar véél héél véél slijmverlies en lopen gaat ook wat minder... vrijdag weer terug...

Ik hoop dat we allemaal nog voor zondag onze baby'tjes in onze armen mogen sluiten...

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia: aah gossie! Huilt ze dan ook, of dat niet?
    Droppig hoor, ( OOOH EEN WEE, verrek wat een pijn! ) ze wil gewoon niks missen joh!
    Werkt je man alweer?

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje Elsken, bij jou schiet het dus ook niet op !!
    Hopelijk zet het snel bij je door meid!!

19. moet jij zeggen leonie... al 11 dagen overtijd meid.. hopelijk heb je vandaag je meisje in je armen...

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb een paar vragen, misschien heel dom.
    Maar ik hoop dat iemand er antwoord op kan geven..

Ik gebruik die site om de weeen te timen.. Doe ik het goed door te timen vanaf het moment dat ik voel dattie begint, en tot dat mijn buik weer ontspannen is en de pijn weg is?

En op het kaartje van de verloskundige staat, bellen wanneer de weeen een uur lang, om de 4 minuten komen.
    ( het liefst ook weeen langer dan 1 minuut. )
    Worden weeen dan echt ZO regelmatig dat ze echt pre-cies om de 4 minuten gaan komen straks??
    Of mag je het wel iets breder aanhouden?

Alvast bedankt!!!

Deel Deze Pagina